نگارخانه ارامش

روزانه نویسی

امروز اولین کلاسمون تشکیل شد و استادمون کلی راجب اینکه به این جایی که الان هستین فکر کنین به هدفی که دارین و یا ایا هدفی پشت انتخاب این رشته هست؟؟

و خب دو سه تا انصرافی داشتیم امروز:))

از سختی رشته برامون گفت، از دروس اختصاصی و..

خیلی بهش فکر کردم، نمیدونم میدونین یا نه ولی من عشقی که به ادبیات دارم رو به هیچ چیز دیگه ای ندارم ولی خب میتونم فیزیک رو تو مرحله بعد بزارم که اگه بخوام به اینده و هدفم نگاه کنم، همیشه برای ادبیات خوندن وقت هست ولی فیزیک چیزیه که میتونم باهاش اینده شغلی و یا حتی جایگاه خوبی داشته باشم پس با همه سختیش تحملش میکنم:)

 

پ.ن1: واحد کناریمون خیلی پر سر و صدان پیش اومده ساعت 12 شب داد میزنن حدیثثثثث.. داد میزننا😭 امروزم چهار تا از بچه هامون رفتن پیش خانواده هاشون بخاطر این سه روز تعطیلی و توی همین مدت خیلی کم انقد به هم وابسته شدیم که خیلی نبودشون رو حس میکردیم:)) و واحد بالاسرمون هم.. اگه خوابگاه دانشجویی نبود واقعا فکر میکردم چهار پنج تا بچه کوچیک دارن و خب ما هم اینکارشونو بی جواب نذاشتیم و.. میتونین ویدیو اخر پست رو ببینین:)))😌

پ.ن2: امروز زیاد سرحال نبودم ولی با بچه هامون رفتم باشگاه خوابگاه و یکم روحیه گرفتم:)) و خب قراره روزانه نویسی رو هم یادم نره. امروز یکی از بچه ها میگفت دوست داره همه این لحظه هارو تو دفتر خاطراتش ثبت کنه و من یادم اومد من یه دفترچه خاطرات قدیمی دارم و کلی مخاطب که دفترچه خاطراتمو بدون قضاوت کردنم میخونن و بهم انگیزه میدن:)❤️

 

هعییییییی خوابگاه یااااادت به خیر 😁😁😁

:)

عزیزم همیشه بنویس 

نوشته هاتو دوست دارم

چشم بهارم❤️

وای وای واای با تک نک کلماتت روزای گذشتم مثل یه فیلم از جلو چشمام رد شد😭یاد اون روزا بخیر😢

به قشنگی این روزا دیگه نمیاد ازش به خوبی استفاده کن:)

 

یادمه چقد قشنگ از دوران خوابگاهیت میگفتی و الان درکش میکنم:))

چون بومی ام تا حالا خوابگاه نموندم 🙂🥲

سمت ما دانشگاه دولتی نیس

رنگ و روف وبلاگت باز شده نشناختم صرفا جهت اطمینان میپرسم عامل بیماری ها ؟‌ دانشگاه  رفتنت مبارک

زارت🙄
مرسی😁🌸

عشقمممم؟ تو کی دانشجو شدیییییی؟ وای عزیزکم مبارکت باشه

منتها مهندسی شیمی میخونی؟ وای کتاب دستتو دیدم فک کردم هم رشته ایم . من شیمی محض میخونم کمک خاستی در خدمتم دلبرکم

عهههه مونسمممم
مرسی مرسی
فیزیک.. یچیز مضخرفیه.. شیمی محضم زده بودم ولی خب فیزیکو ترجیح دادم

عزیزمی دلبرم! موفق باشی الهی

مرسی❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan