نگارخانه ارامش

و اینبار به سبک خوابگاه

عرضم به خدمتتون که دیروز تولدم بود و دوستان ترسیدن بقیه زودتر تولد بگیرن پریشب کیک به دست سوپرایزم کردن..

حقیقتا اصلااا انتظار نداشتم و خب خوشحالی که خیلی وقت بود تجربش نکرده بودم و دوباره دیدم

از اندرحوالات این روزامم باید بگم که از هم خوابگاهیای جدیدم راضیم و دوسشون دارم، همشون هنرمندن و کانون کارافرینی دانشگاه دست خودشونه.. یکم خجالت میکشم از بی هنر بودنم😂😂

دوتا از بچه ها رژیم دارن و ازونجایی که همچنان تو رژیم سخت مادرانم این برام خوبه

و دغدغه این روزامونم شده ناهار‌ چی بخوریم و وقتی خوردیم دغدغه شام مطرح میشه..

روزا دارن میرن و من دارم روزای قشنگو تو ایندمون میبینم=))

+عکس مناسب تر پیدا نکردم به اشتراک بذارم:(

تولدت مبارک بانو جانم😉😊🎉

 

چقد خوب که دوباره احساس خوبی داری🙂🙃(دیدی از وقتی رفتی دانشگاه بیشتر باهات لفظ قلم حرف میزنم؟😎آخه ناخودآگاهم همش میگه: عطسه دیگه بزرگ شده،باید یکم بزرگانه تر باهاش حرف بزنی🤔وارد یه مرحله بالاتر شده،انقد سبک نباش جلوش،پرستیژشو نگه دار😎😅😆)

 

:)

مرسییی😍
وای ادی بخدا هنوز بچم حتی فکرشم نکن چون رفتم دانشگاه بزرگ شدم😂

سلام 

تولدت تون مبارک ان شالله 

سلام
ممنونم=))

خواهش بانوی هنوز کوچک😁

 

جان ما؟😳اما دوست من رف دانشگاه قد کشید🙃...

گفتم لابد برید دانشگاه بزرگ میشین که قد می کشین🫠...

الان خودم منتظرم دذنشگاه قبول شم قد بکشم😆🤪

(حسم راجع به این موضوع اینه که🤔:دانشگاه قابلمه پلوئه،بعد آدما که میرن توش دم میکشن و قدشون بلند میشه😉😂،ینی الان باید تصوراتمو عوض کنم؟😳😅)

 

:)

قد نکشیدم که هیچ حس میکنم کودک درونم بیشتر داره فعال میشه😂😂
دانشگاهو یه اسفنج ببین که دارن میچلوننش همونجوری کوچیک میشی😁😁

از عکس میشه فهمید دوستات بچه سوسولن 😂مت بودیم باید کیک رو با قاشق از صورتت جمع میکردیم 

با انگشت زدن تو صورتم😂😂

تولدت مبارک قندعسلم:)

مرسی مونسم=)))

😂 بفرما اینم اثبات بچه سوسول و لوس بودن با انگشت اخه ؟ عکس دوستم تو تولدش رو برات بفرستم میگی هنوز زندس ؟

ما گشنه ایم😂😐😐

😐😑😐ای بابا! ... حیف شدها!🫤 ... کل برنامه ریزیام برا افزایش قد بهم ریخت😂😂😂

 

:)

با غذاهای اینجا نابود تر هم میشی تازه😬

😂  خوبه خودت اعتراف میکنی

هاا😂😂

سلام 

تولدتون با تاخیر مبارک .

سال نو هم مبارک ان شاالله سال خوبی داشته باشین .

طاعات و عبادات هم قبول باشه ‌.

سلام مرسی مرسی🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan