نگارخانه ارامش

تعطیلات؟؟

خب سلام:دی

باورتون میشه من تا همین دیروز فکر میکردم ترم بعد قراره از 23م شروع بشه و برای کل این دوهفته برنامه ریزی کرده بودم و ای دل غافل=))

16م شروع ترم بعده و من هنوز هیچی خوش نگذروندمممم

برای کل این هفتم برنامه ریزی کردم و انشالله وقت سرخاروندنم ندارم-_-

راجب حال این روزامم باید بگم که خداروشکر خداروشکر از وقتی اومدم اینجا حال روحیم به شدت بهتره و غذاهای مامانم که نگم براتون.. البته اگه بذاره بخورممم.. یه ماه دیگه عروسی داریم و میگه لباست نمیره تنت همین الانشم تپل شدی بچه=((

 

 

پ.ن1: شانسو میبینین؟ از بارون فرار کردم اومدم اینجا که یکم اسمونش بخنده ولی اینجا بارونیه و اونجا برف میاد=((

پ.ن2: دیشب دوستای بچگیمو دیدم و توی یه ماه اینده عروسی دوتاشونه.. دارم فکر میکنم اینا کی انقد بزرگ شدن=)) و من برا عروسی هیچکدومشون نمیتونم برگردم ولی برا جبرانش اخر هفته قراره با هم بریم گردش(میگم کل هفتم پره یعنی همینا:دی)

پ.ن3:به شدت دلم برا دریا تنگ شده بود و برادرگرام دور دور تو هوای بارونی مهمونم کرد

پ.ن4: نمیدونم بهتون گفتم یا نه ولی آذر عروسی دوست صمیمیم بود و نتونستم بیام چون دوتا امتحان میانترم داشتم و پس فردا قراره برم خونشونو هنوز نمیدونم باید براش چی بخرم و چند روز دیگه تولدشم هست.. قبل رفتنمم برنامه دوردور دوتایی ریختیم چون بهم قول داده بود تا برگردم گواهینامشو بگیره و گرفت=)) حقیقتا داشتن همچین کسی کنارم تو همه شرایط فقط معجزست=)))

از هم اکنون شروع کن به خوش گذرانی فرزندم😎،وقت تنگ و خوش گذرانی ها زیادند😂

 

واو،فک نکنم بتونم انقد راحت با دوتا عروسی مهم کنار بیام😳🤪،خدایی چجوری تاحالا غیرتی نشدی رو دوستات؟😂

 

واقعن قدرشو بدون😉،رفته برات گواهینامممممممه گرفته🫠،خیلیه خدایی😎...من پدرم دراومد تا گواهینامه گرفتم😅

 

:)

 

ولی تموم شد:((
😂😂😂مهم نیستن برام
اینو جونمم براش بدم کمه بخدا

اتفاقن امروز تاریخو نگاه می کردم تو دلم گفتم امروز روز آخره استراحت دانشجوهاس...🤣

تسلیت عرض می کنم بابت این اتفاق ناگوار و پایان یافتن تمام لحظات نااااااااب🫤😂

مهم نیستن؟🤔دوستاتن ولی مهم نیستن؟🤨چطور ممکنه؟😳

 

:)

بخدااا☹️☹️☹️
دوستایین که هیچوقت بفکرم نبودت و خب زیادم از بودن تو جمعشون احساس رضایت نمیکنم

خب پس اسمشون دوست نیست دیگه🙃🙃🙃

 

:)

دقیقا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan