نگارخانه ارامش

«خوشبختی همین چیزای ساده و کوچیکه»

هوای توی گل فروشی

خنکی اونطرف بالشت

بوی نوزاد تازه به دنیا اومده

بوی خاک بعد از بارون

خاروندن ردکش جوراب

دیر می رسی سر کلاس و استاد هنوز نیومده

اسم عطرتو بپرسن

لیسیدن انگشت پفکی

نوزادی انگشتتو محکم بگیره

وقتی خوابی یکی پتو بندازه روت

مغز کاهو

حرف زدن بچه با خودش وقتی تنهایی بازی میکنه

آخر سفر بشینی همۀ عکسایی که گرفتی رو نگاه کنی

وقتی کسی میگه صدای خندت رو دوست داره

وقتی خندت میگیره و خندت رو نگه میداری

بچه ها بازی شون رو نگه دارن تا تو از کوچه رد بشی

با پاهای برهنه روی شنای ساحل قدم بزنی

بوی چمن خیس

و.

و..

و...

و....

و.....

و......

شما بگین خوشبختی یعنی...

شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
دقیقا ...
تیتر مطلب گویای همه چیزه :)
شما نمیگین خوشبختی یعنی...
شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به نظر من خوشبختی یعنی لحظه لحظه زندگی ...
یعنی لذت بردن از همه اتفاقات کوچیک و بزرگ زندگی.
:)
دقیقا استاد بزرگ^ـ^

o,afojd dukd di t;v , odhg s,ni nv ;khv hk[hl nhnk ;hvd ;i fh jlhl ,[,n n,sja nhvd

پدرم در اومد تا ترجمش کردم:(
+ولی حق باهاتهD;

خخخ من تاسبتون سال بعد تصمیم دارم به سر برم تو این زبان تا بتونم نوشته های خودم وترجمه کنم

😂😂باید این زبانو یه نوع زبان رسمی اعلام کنن

خوشبختی مثل آدامسیه که هرچی میجویش باز هم مزش و از دست نمیده.

خدا بده از این آدامسا
+مرسی از حضورتون خیلی تشبیه قشنگی بود

خخخ یه چند تایی عیب داره که باید تو مجلس رفع بشه تا بتونیم با رای قاطع صد رد صد تصوریبش کنیم خخخ

😂😂باید به حداد عادلم بگیم یه اسم واسش پیدا کنه

خخخ  نه نه نه اصلا خخخ جماعت از اقا اهنگره بدشون میاد اگه اون اسم واس این زبون خط بزاره ورشکست میشیم خخخ خودم یه اسم خوب واسش سراغ دارم "عجیب الخط" چطوره خخخ

😂😂نرو تو عربی که اونموقع دیگه ما نمیتونیم کاری کنیم خودش میاد عوضش میکنه... همه چی باید به زبان فارسی باشه😂😂 حالا نه اینکه مثلا خیلی این زبانه فارسیه

خخخ این خط نه به فارسی میخوره نه به عربی خخخ انگلیسی ها هم خودشون نمیتونن این خط و ترجمه کنن خخخ جاسوس خط " به نظر من بد نی خخخ چون اخه کی میاد از این استفاده کنه مگه کسی که میخواد هیچ کسی نوشته هاشو نفهمن خخخخ

😂😂😂الان تو هر وبی بزاری همه میدونن... ما بلاگرا با این خطوط آشناییمXD

خخخ ای بابا بلاگرا که دیگه همه ریز درشت و میدونن مهم اینه فامیلای فضول و دوستان شیطون و پدر مادر هیمشه نگران نفهمن خخخ

😂😂با این موارد موافقم😂

خخخ حرف حق را از هیچکس بشنوید خخخ چرا که او با تجربه ترین شما هست و او را برای شما چو چراغ قوه ای میان غار اجنه فرستادیم خخخ

😂😂اینو دیگه از کجا آوردی😂😂😂

از کجایی که هنو عقل ط بش نمیرسه خخخ

😂😂عه خب سه سال دیگه میفهمم میام رو تو کم میکنم

خخخ سه سال که کمه برو بالا تر خخخ

خو سه سال اختلاف سنیه دیگه

برو بالا تر بچه خخخ

نه خیر نزدیکای چهار سال ولی خب همون سه سال

خخخ سال اول انتخاباتتو کلا بیخیال شو چون از بس شوق رای دادن پیدا میکنی نرسیده به پای صندوق ناقص میشی و برمیگردی منتظر میمونی واس انتخابات بعدی خخخ

😂😂😂😂
خوشبختی یعنی بخوابی یادت نیاد بیدار بودی زندگیت یه جور دیگه بوده*-*
خیلی قشنگ گفتی:(
مودونم اصولا یا ساکتم یا یه حرف فلسفی میزنم*-*
فعلا که چندان آشنایی ندارم
آشنا میشیم خو
من که از خدامه

خوشبختی یعنی برای هدفت بجنگی

بی شک=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan