نگارخانه ارامش

یکم روزای خوب

هوشنگ میگفت که: در چنین شب های بی فریادرس_..._روز خوش در خواب باید دید و بس

حقیقتا اینو اینروزا زیاد با خودم تکرار میکردم با وضع مردم سرزمینم و حال و روز خودم و اطرافیام..

ولی دیروز توی اوج ناامیدی داشتم اعلام نتایج انتخاب رشته رو چک میکردم 

با این فکر که الان واژه «مردود» رو میبینم و با ته مونده انگیزم دوباره مشغول درس خوندن میشم:)

ولی:)))))

-نگارنده حال و روز خوبی داره:))))

 

 

پ.ن1: از اونجایی که هیچ امیدی نداشتم و فقط یه هفته دیگه تا شروع دانشگاها مونده یکم سرم شلوغه و همش میترسم چیزی لازمم بشه چیزی نخرم نبرم.. 

پ.ن2: یکی دیگه از دغدغه هام دوستامن با هم عهد بسته بودیم امسالو بیشتر از پارسال بخونیم و اگه حالمون بد شد با هم خوبش کنیم، ولی قرار من تنهایی وسط راه ولشون کنم

پ.ن3: راجب حال مردمم سکوت میکنم چون حس میکنم در حدی نیستم که بتونم اظهار نظر یا کمکی با حرفام بکنم ولی میخوام بگم باهاتونم:))

پ.ن4: قرار بود پست بعدی که میذارم راجب خودم و احساساتم باشه ولی فعلا نمیخوام این حال خوبو خرابش کنم، دیروز خواستم براتون پست بذارم ولی میترسیدم تو اون هیجاناتی که بعد مدت ها دوباره حسش کرده بودم نتونم پست خوبی بنویسم و الان راضیم حداقل از خودم بدون فکر به نظر بقیه

-یادگاری از کنکور 1401_عکس:1400.08🌙

خیلی خوشحال شدممممم

تبریک می گم

مرسییی😍❤️

تبریک میگم 👌🏻 به سلامتی و دل خوش 😀

مرسی مرسی

وااای عزیییزممم:))

خیلی خوشحال شدم.

جدا تو این روزای ملتهب خبر خیلی خوبی بود.

به سلامتی و دل خوش:)❤️

مرسیییی😍❤️
انشالله 

امیدوارم روزهای فوق العاده روشنی پیش روت باشه^_^

مرسی مرسی همچنین🌸

مبااااااااااااااااااارک باشه قبولیت عطسه بانو...

منم همچنان پشت کنکور(شکلک پوکر و خنده)

حالشو ببری ایشاالله:)

 

:)

مرسی مرسییی
ایشالا توهم امسال

تبریک میگم 💙

انشاالله همیشه موفق و سربلند باشید

مرسی.. خوشحالم هنوز هستی

نیستم، گاها سر میزنم🤦🏻‍♂️😂

بازم خوشحالم😂

تو فیزیک قبول شدی چرا جلو دانشکده مهندسی عکس میگیری؟ مگه دانشکده علوم نیستی؟ من اعتراض دارممممممم

😂😂😂دانشکده علوم پایمون ویوش بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan