نگارخانه ارامش

اولین پست قرن جدید:)

میدونین قبلا بهترین اتفاق زندگیم این بود که مامانبزرگم از قرمه سبزی بدش میومد:)

ولی طی این چند وقت که محو شده بودم انقدر اتفاقای قشنگ افتاد که نمیتونم بگم کدوم بهترینشه..

میخوام بگم اصلا مهم نیست چقدر نا امیدین.. من از اتفاقای خوبی که قراره برا هممون بیوفته مطمئنم:))

81 روز خسته کننده دیگه تا ازادیم مونده و میتونم تو این یکنواختی چند گوشه از زندگیم لبخندو پیدا کنم:)

جدا از اینا یه لیست حال خوب کن درست کردم هروقت زندگی بنظرم خیلی غیر قابل تحمل بود یکی از حال خوب کنامو انجام میدم و بنظرم تا الان همه چی خوبه

نزدیک پنج ماهه که همش تو خونم و بهتره بگم توی تخت.. شاید تو این پنج ماه همش 10 بار افتابو دیده باشم..

جامعه همینو میگه.. میگه یه جوون.. یه نوجون اجازه نداره بچگی کنه..

مهم نیست هرچقدر دیر بشه بالاخره منم یروز بچگی میکنم..

به یاد قدیما پستمو با شعر تموم میکنم تهش پ.ن و پلاس:)

من آن ابرم که می خواهد ببارد

دل تنگم هوای گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

نمی داند کجا سر می گذارد

 

 

پ.ن1: غروب ماه رمضونتون بخیر.. حال و هوای این ماه خیلی قشنگه و نمیخوام به این راحتیا تمومش کنم:)🌙

پ.ن2: پارسال اواخر ماه رمضون کل خاندان درگیر کرونا شدیم و حتی بستری هم داشتیم.. و الان تست امیکرون داداشم مثبت شده.. نمیخوام باز اون حال افتضاح پارسالو تجربه کنم.. خصوصا که اینروزا خیلی برام مهمه و باید بکوب بخونم..

پ.ن3: راستی دیگه نوجوون نیستم.. و حواسم هست جوون شدنمو بهم تبریک نگفتینا😁

پ.ن4: تازه داشتم درست درس میخوندم که مدارس حضوری شد و برای ما سال اخریا واقعااا افتضاحه.. البته.. مگه من میرم؟ زرشککک تو این هفته ای که گذشت همش یه روز رفتم.. فقط برای امتحانات مستمر.. کاش یکم درک و شعور داشتن:)

+چیا حالتونو خوب میکنه؟ فکر میکنم هممون بهش نیاز داریم..

 

کنکور؟...

امیدوارم بهترین اتفاق زندگیت باشه :)

من همیشه ماه رمضونارو دوست داشتم...ولی امسال تو بی حسی عجیبی به سر میبرم😶

 

راستی وقت واسه جوونی خیلی هست...البته اگه در راه درست سپری بشه😐🤏🏻

نماز و روزت قبول حق باشه💙💙💙

جونیتم مبارک😁🤏🏻💙

ببینین کی ایجاست..
حضورتون عجیبه😅
ممنونم😁🙏🌸

مواظب خودت باش حسابی :))))))

سال خوبی داشته باشی :)

جوونیت هم مبارک شیرینی منم بدع

چشم
همچنین..
جوون شدم شما باید شیرینی بدینا😁

ببینین کی ایجاست..

حضورتون عجیبه😅

ممنونم😁🙏🌸

یجور گفتی ببینین کی اینجاست ترسیدم😶

چرا عجیبه؟؟؟😐😐😐😐

چیش عجیبه؟😶

خیلی وقت بود نبودین😁

بترکونی کنکوروووو^_^

امیدوارم😥

موفق باشی رفیق.. :)

ممنونم:)🌸

خیلی وقت بود نبودین😁

من نگاه میکردم من تقریباً بودم...شما آخرین کامنتی که تو وب من دادی به آبان ۹۸ برمیگرده😐🤏🏻

 

وقتایی که بودم پست نذاشتین که کامنت بزارم😁

جوووون کی بودی تو

 

برو یه جوری کنکور رو بترکون که سال بعدش جلوی ما رمقی نداشته باشه و راحت بزنمش 

حسودی نکن😁
من میتونم غول خودمو بترکونم.. غول ریاضی بمونه برا خودت

جوان شدنت مبارک جوووان ایرانی😁

امیدوارم کنکورت رو خیلی خوب بدی و پرقدرت به عرصه وبلاگ برگردی🌹

مرسیییی😍🌸
امیدوارم🥺

ووییی این هیچکس خودمونه؟ 0-0

وارسان همچنان بالا؟ 0-0
#هیچکس

اره😂

#هیچکس
ولی فک نکنم چک کنه🤦

سلام علیکم لیندا

 

من بوردایام سن هارداسان ای بالا ؟ تاینامادم کیمسن سن ‌؟ هاردا تانشمشیخ ‌؟

 

#لیندا

 

 

عه😶
#اونی

سلام طاعات و عبادات قبول عیدتون هم مبارک .

خوب همشو تعریف کنید:دی

سلام ممنونم
بیشتر از این چی بگم😅

آقا راهو باز کنید من اومدم 😂

                                                                          
فرش قرمز پهن شد.. اولین کامنتتون توی وبمه و یکم عجیب😅
خوش اومدین
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۰۸ حصـــــــcafeh.ـــــین ..

یالله :))

خسته نباشید :)) از کلاسای مجازی همین مونده برام :))))

خیلی وقته نیومدم احساس غریبگی میکنم.:(

خیلی کم پیدایید !! میدونم خیلی کم پیدام!! :(

شناختید عایا؟! ما دوستارو فراموش نمیکنیم :)

انشالله شاخ کنکور رو شکستین ی نشست سنگین بزنیم دعای جوشن کبیر بخونیم :))

رشته ام انسانی بود :)) درمورد درس ، کنکور اگ مشکلی پیش براتون اومد ی ندا بدین

 

 

باز خوبه اینو میگفتین ما همینم نمیگفتیمD;
شما کم پیدایین:
هنوز اونقدر بی معرفت نشدم:)
انشاالله:دی
رشتم تجربیه ولی چشم حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan