نگارخانه ارامش

بوف کور

فکر میکنم قبلا یه پست کوچیک در مورد نویسنده مورد علاقم نوشتم..

پیداش نکردم، ولی فکر کنم سردیس صادق هدایت رو پست کرده بودم.. توی هیجدهمین جشنواره صادق هدایت شرکت کردم و البته اینم بگم نوزدهمیشم شرکت کردم:)

و متاسفانه هیچکدوم اثرم برگزیده نشد.. ولی اینا اصلا مهم نیست مهم قلم استاد هدایته که با هر سطر یه حس توصیف نشدنیو بهم میده..

مرگش خیلی غم انگیز بود ولی من با خوندن داستاناش دلم میخواد عاکف۱ بشم

خلاصه که اومدم یه بخشید از کتاب بوف کورش رو بزارم که بلکه تحت تاثیر قرار بگیرین:)

 

پ.ن: سلامممم چطورین؟؟حالم خوبه😢 کنکورو هم اگه خدا بخواد و باز سایتشون خراب نشه فردا ثبت نام میکنم.. از دهم درگیر این سایتم که کد سوابق تحصیلی بگیرم.. مسئولین رسیدگی کجاست؟؟

 


۱.عاکف به کسایی میگن که به مدت معین میرن مسجد و عبادت میکنن

سلام، امیدوارم قبول شی و بترکونی کنکورو 

سلام ممنونم🙏

https://s6.uupload.ir/files/capture_sxoa.png

 

امید وارم برای انتقام عین همین رو برای من تو روز های کنکوری من نفرستی 😂

ترس نداره ایشالا زود برسه روزش😂

سلام

فقط اومدم رو وبلاگت یه امضا بزنمو برم که بدونی هستم(;

امضا :)

سلام
کجا بودی تو.. هنوز هستی:))

از سایت دیپ کد بگیرین منم که برا آشنایان خواستم ثبت نام کنم سایت ساهت بالا نمیومد

 

در اخر از همونجا گرفتم.. حقیقتا مسخره شدیم

من هم دوستش دارم صادق هدایت رو(:

 

 

یه قرن از ادمای زمان خودش جلوتر بود:)

عیکم السلام و رحمه الله و برکاتو

والا پشت کنکور بودم دوختروم!

نه نیستم راستش (ازین شکلکا که همه ی 32 تا دندونشونو نشون میدن )!

کلا به فنای اسفل السافلین واصل شدم با کنکور ... چون امسال بخور و بخواب کارم بود الله نگهدارم بود!

 

امضا  :)

ادی نگو رفتی برا سال بعد😅
ایشالا امسال دوتایی میریم بالا

والا خدا میدونه...به حق پنج تن ایشاالله دیگه امسالو باز نیوفتم پشت کنکورD:  (فاتحه ادبیاتو خوندم با این نحوه دعا کردنم…این دفعه سلف سرویس شکلکه...هرچی دلت خواست خودت بزار جای این نوشته)

 

:)

من که حوصله ندارم امسال شد شد نشد بیخیال میشم😣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan