نگارخانه ارامش

غولی به نام کنکور؟ نه:)

جمعه رفتم کنکور.. حالا اینکه چجوری مهم نیست

با اینکه هیچ تاثیری تو زندگیم نداشت ولی استرسه دیگه:)

من کلا یکم لرزش دست دارم.. خیلی کم ولی اونجا دستم مثه چی میلرزید😂

حتی شناسنامم نتونستم باز کنم نشونشون بدم

رفتم تو دبیرمونو دیدم که واساده بود بچه هارو راهنمایی میکرد که تو کدوم سالن باید بشینن

گفت ببینم شمارتو.. منم با دست لرزون بهش نشون دادم😂😂 خندید بهم و گفت برم طبقه سوم

اونجا هم یه خانومی بم گف سنجاق میخوای گفتم نه.. گفت ببینم شمارتو.. بازم دستام میلرزید😭

حالا از ادامش نگم.. ولی کسی که پشت بلند گو نشسته بود عصبیم میکرد😐

یه ساعت زودتر از جلسه اومدم بیرون و..

میخوام بگم کنکور واقعا چیزی نیست که بخواین انقدر ازش بترسین:)

من سال دیگه در ارامش کامل میرم.. چرا؟ چون وقتی سوالاتو دیدم گفتم که چی اینا همون تستاییه که من این همه مدت میزدم.. اصلا چیز عجیبی نیست..

البته سوالات ریاضی خیلی عجیب غریب بود😐

ولی در کل اصلا به اون ترسناکی که میگن نبود..

کنکور یه ازمونه و اگه قبولم نشین شک نکنین به نفع خودتون و ایندتون بوده🙂

عع تو هنوز زنده ای ؟‌

 

یادم رفته بود کنکوری هستی

یعنی چی سال بعد میری با ارامش میدی ؟ مگه امسال ریدی ؟ و اگه نریده باشی بازم نمیری ؟‌ ایزی لایف میخوای ؟‌😂

😂😂برو
امسال کنکور واقعیم نبود🤦

😂 کجا برم تازه اومدم

 

مگه کنکور تقلبی هم داریم ؟ توش قبول شی میری کجا درس بخونی حالا ؟ توش ریدن آزاده ؟

😂😂خا بمون

اره خبر نداری تو😂🤦 نمیتونی انتخاب رشته کنی😂 اره هرغلطی میخوای بکنی میتونی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂 بمونم چیکار ؟ 

 

**** *** ** **** ****** ***  *

عجب😐
😂😂رعایت کن

خیلی دوست دارم همه کنکوری‌ها رو جمع کنم و یه سخنرانی براشون بکنم :)

بخدا چه سال‌هایی که به خاطر کنکور خودم و درب و داغون کردم ..

کنکور به درد کسایی می‌خوره که عاشق علمن .  ما توی مدرسه ۱۴ هزار ساعت وقت صرف می‌کنیم که اگر این ۱۴ هزار ساعت رو صرف یه کاری کنیم، توی اون کار درجه یک میشیم! 

ولی تو مدرسه هدر دادیم :) ولی مهم نیست . سعی کن واقعا کاری رو که دوست داری انجام بدی . خودت رو محدود عذاب‌های کنکور نکن

یعنی کنکور ندیم؟؟؟
برای شما اقایون شاید بدون کنکور کار باشه ولی ما خانوما چارده دیگه ای نداریم

والا یادم نمیاد چی نوشته بودم یه راهنمایی میکنی ؟

راجب پر بودن مثانه بود😐😐😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan