نگارخانه ارامش

خلاقیت

موقع تست زدن به همچین چیزی میرسم و دهنم از این همه خلاقیتشون واقعا بسته میشه..

اخه شیمی رو چه به ادبیات؟ چرا قیمه هارو میریزن تو ماستا😭

 

پ.ن1: سلام.. اصلا فکر نکنید این پستو گذاشتن که بگم اگه نیستم دارم درس میخونما😂 ولی خب تو این شرایط هرچقدر بیشتر بخوام خودمو غرق گوشی کنم حالم بدتر میشه.. درس میخونم ان شاالله یچیزی بشم بگم بیانیا پشتم بودن😂😶

پ.ن2: کارناممو دیدم و اصلا انتظار نداشتم.. درس های اختصاصی نمرهام خوب بود ولی درسای مسخره ای مثل انسان و محیط چرا باید 16 بگیرم؟؟؟ در صورتی که دبیرمون همش میگفت من به مستمرتون چهار نمره اضافه میکنم.. بهتون بیست میدم.. ولی هم مستمر هم نوبت شونزده؟؟ بعد بهش میگیم پاسخنامه بده از زیرش در میره.. خدایی من نمیخوام اعتراض کنم ولی تازه میفهمم مجازی که باشه چقدر میتونن حقمونو بخورن و هیچی نگیم بهشون..

پ.ن3: در راستای پ.ن2 همه غرامو زدم سبک شدم😂 حدود چند هفته پیش یکی از دوستام مزدوج شدن و من چقدر براش ناراحت شدم که تو این سن میخواد یه زندگیو شروع کنه.. موافق ازدواج تو سن پایین هستین؟

پ.ن4: از بی معرفتی خودم نمیگم براتون.. ولی ببخشید.. درس مدرسه رو تعطیل کردم ولی انقدر کنکور استرس داره که نمیتونم از کتابا دل بکنم (و طی حرف ملت من تهش هیچی نمیشم:/ )

بچه های بیان مثل کوه پشتتیم :)

آره منم دارم سعی میکنم از روزی 7، 8 ساعت استفاده از گوشی (تلگرام، توییتر،نت و...) رو بیارم رو 4 ساعت..

در مورد بحث ازدواج به نظرم آدم باید عشق و حال شو کنه بعد تو سن 30 تا 35 ازدواج کنه ...

اینطوری دیگه حسرت نداره :)

مرسی:)
نمیشه:(
اینو کاملا موافقم

کنکور سادس

فقط ب رویاهات فک کن و براشون بجنگ(:

 

درمورد ازدواج تو سن کم...این ی قاعده ی کلی نیست ک لزوما خوبه یا بد..این شرایط و افراد و اهداف و بلوغ عقلیشونه که تعیین کنندس

حتما:)

نمیدونم والا

😂 اِ تو هنوز زنده ای ​؟ من برم لباس سیاهمو در بیارم

 

اعتراف میکنم خودم ریختم پشمام موند از این همه خلاقیت

 

😂  16 چه خبرررررررررته باو چه خبرررررررته من ریاضی گرفتم 8 فیزیک شدم 6 عربی به زور ارفاق شدم 11 بعد تو میای واسه 16 ناراحتی میکنی ؟​؟؟ واقا که

 

اگه تصمیم قلبی خودش باشه چرا که نه بره خوش باشه بچشو به دنیا بیاره شوهرشو بغل کنه ب ت چ اخه :/ (در کل بایستی گفت دوست پسر دختر مگه چشه با این عجله شوعر میکنه اخه)

بله زندم😔

😂😂من با این حال دانشگا قبول نمیشم


یا خداااا خوبه مجازیه کتابم کنارته😶😐


حالا بزا چند وقت دیگه اگه پشیمون نشد😐

😐😐😐😐فقط سکوت .....

من نیز ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan