نگارخانه ارامش

نامه ای که دست نخورده ماند😐

باهام حرف نزنین اصلا😂😂😂

این برا نوروز سال 90 فکر کنم😂😂

نامردی نکنین اونوقت فقط هشت سالم بوده

یخورده خل بودم😂😂😐

خطمم که://

راجب غلط املایی باهام حرف نزنین اصن😂😐

ادبی😐

چقدر پاره پورست:/ خط خطی

من مشکلی ندارم با اینا که بگم ابروم بره نه اینجوری نیس تازه با اینا خوشحالم میشم😂

هنوز دوستمه اوشونی که براش نامه نوشتم خیلی دیوونه بودم قطعا:/

 

بزارین شرح نامه رو هم براتون بنویسم اگه نتونستین بخونین

 

با سلام و ارض(عرض) ادم (ادب😂) خانم/آقای (دیدین تو این نامه های رسمی اینجوریه منم بچه بودم دیگه😐😂😂😂) H جان در نوروز به شما خوش گذشت؟
جواب: (این قسمتو گذاشتم جوابشو بنویسه جرر😂)
خوب(خب) نمیدانم خوش گذشت یا نه اصلا به من چه (والا😂) در نوروز به من خوش گذشت اما حیف که همدیگر را ندیدیم عزیزم H جان
امضا (اسممو نوشتم اینجا با فامیل😂 امضامو هم اسم طرفو نوشتم😂😂😂😂)
امضاH جان (واقعا اون چرا باید امضا کنه😐😐)
 

و نامه هیچی نداشت:/ واقعا این چیه من نوشتم😐😐 تازه هیچوقت هم به دست صاحبش نرسید:( 😂😂

 

 


+ راجب این رای گیری که جدیدا گذاشتن امیدی نیست که من رای بیارم میدونم ولی اگه خواستین من روزانه نویسم همین

و ممنون از اوشونی که این کارو کردن

محل رای گیری: اینجا

 

بعدا نوشت: الان یچیزی دیدم:/ توی بخش وبلاگایی که رای دادین اسم من هست تازه اولم نوشته کی بهم رای داده://

H جان کیه خداوکیل؟؟ 😂😂

جالبه یاد H جان خودم افتادم 😅😅🤣🤣

دوستمه😂😂😂
دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۹:۲۳ فاطـــღـــمـه ツ

نوروز نود؟ هشت سالت بوده؟

الان چند سالته؟

اره
قشنگ سنمو گفتم😂 

اشکال نداره 

منم بودم نمیگفتم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂گفتم که
دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۹:۳۰ فاطـــღـــمـه ツ

من فکر میکردم بزرگتر باشی!

منم بیست سالمه خوشبختم

واقعا؟؟ بعضیا میگن بچه تر میزنم😂😂
همچنین:)

منظورم اسمش بود 😂😂🤣🤣😅😅😂😂🤣🤣😅😅😂😂🤣🤣😅😅😂😂🤣🤣😅😅

اسمش فقط دیدین بگین پاکش کنم😂😂😂😂

دیدم پاک کنین 😂😂

تشکر😂😂

فکر میکردم بزرگ تر باشید :)

میشه الان یه دست خط ازتون داشته باشیم؟😅
 

چرا واقعا؟؟ من میخوام بچه تر بنظر برسم
😂😂حتما پست میکنم

😂😂😂عزیزم اچ جان😂😂😂

از بچگی احساسی بودم😂😂

این جیغ و داد های وبلاگی و اعتراض از مدارس رو فراموش کرده بودم ببخشید🤕

.

.

.

.

.

.

.

سلام خوبی کوچولو😅😂

😂😂😂😂😂وای خدااااا دیدین بچمم
سلام ممنون عمو خوبم شما خوبی؟

عمو😳
و درون من خزان است، برگ میبارد😰🍂🍂

اری😂😂😂
خوبه که عمو شدین دیگه اونم عموی کوچولویی مثه من اهم😂😂

نه من از این کوچولو ها دوست ندارم

کوچولو باید حداکثر 50 سانتی متر قد داشته باشه زبون بریزه :))

 

شما دیگه خیلی کوچولویی😂💙

دیگه کوچولو سفارشی نداریم که😂😂😂😂

فقط اونجا که نوشتی به من چه😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂

عجب  اینجا چقد قشنگ شده واس من یواش یواش داره رنگ و بودی ارامش میگیره اما فکر نکنم ادمای زیاید طرف من و بگیرن (رنگ سیاه و سفید و عشقه )

 

 

😂 یه سوال خوب 😂😂 😂 😂  H جان همون شوعر جانتون هستش ؟​ 😂 

همه میگن دلگیره:/


😂😂😂هیس ساکت
دوستمه😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اخى گوگولى:|
*** ** *** ****** *******

😂😂😂
فک کنم باشه

نهایت احساس من براى یه بچه همینه دیگه نخند:\\\\
نشونم میدى؟!

باشه😂
دیدن نداره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:////

*** **** ***** ** ** ********* ***********

یچیزی میدونم که میگم

خب بگو نمیخوام نشونت بدم این همه بحث نداره که:|

اوکى:)

باشه همین که تو گفتی:/

نه میدونی یاد چی افتادم

یاد کلاه قرمزی یه عروسکه بود که سینی دستش بودا بعد ازش میپرسیدن اسمت چیه 😂😂میگفت عزیزم ببخشید😂

بعد میگفتن نه خواهش میکنم شما ببخشید ولی اسمتون چیه

باز میگفت عزیزم ببخشید😂😂

من کلاه قرمزی ندیدم😂😂😂

نصف عمرت بر باد رفته :// واقعا چرا به چه دلیل :\\

😂😂خیلیی باحال بود اون عروسکه 

یادش میوفتمم خندم میگیره😂

من پلنگ صورتیو ترجیح میدادم😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂 ای بابا قالب عوض شد که :/ حیییف

******** ***** **​😂ای شیطون 😂 راستشو بوگو بینم اسمش چیه چند سال سن داره قدش وزنش هیکلش 😂 بوگو بوگو بوگو

اره ملت دلشون گرفت😂
چیززززززز
امار دختر مردمو بهت نمیدم😂😂😂

😂ای بابا حرف زشتی نزدم که سانسور کردی 😂 دکتر مردم ؟؟؟ اگه طرف دختر بود اسمشو خط خطی نمیکردی 😂😂😂 صرفا جهت اطلاع یه از تو زرنگ تر و باتجربه ترش اینجا نشسته 😂

میدونم ولی اینجا رعایت کن😂😂
:///// چه گیری هستی😂😂😂😂
بزار من فردا از کلش عکس میگیرم میفرستم برات😂
😂 الله اکبر آآآآآآ هر جا میرم میگن رعایت کن همین مونده بیان بگه تو وب خودتم رعایت کن زشته بچه اینجا نشسته 😂

😂 ن باو 😂

😂 به شدت مشتاقم که اسم اون پسررو ببینم 😂😂😂😂😂
😂😂😂گفتم که یروز
اوکی نشونت میدم کدوم پسر😂😂

😂 اون روز نزدیکه دارم حسش میکنم 😂

😂  به شدت مشتاقم تا تو محضر اونو با لباس دامادی و تو رو با لباس عروسی بینم 😂

😂😂😂😂خواهیم دید

پس بلعخره همون خروس سابق شدی؟...🤔😎

فقط جوابت منو مرده!😂😂😂

 

:)

ارههه😂😂
نعععععع:(((

کجایی تو هوم؟؟؟

نع؟😮...چرا؟🤔... راستی تو نمی خوای ازین شکلکه سیر بشی؟🤨...کلن به لبای آویزون علاقمند شدیا!😑...سروتهش کن لبای اون شکلکو!😉

 

پای درس و مشقام!😎📖📚

تنها راه ناپدید شدن(منظور همون نشستن پای کتابا و کوچ کردن به افکار گم شده در گل های قالی مان است🙄😁!)همین بود که همه راه های ورود 😁و انگیزه های سر زدن رو از بین ببرم😄!...که خب اینکارو کردم دیگه😅!

 

راستی سلام!😅😁

 

:)

 

نمیدونم خشنگه دیگه😂😂
نه نه همین خوبههه😂

چرا خب:/
نمیگی یکی دلش تنگ میشه؟؟

سلام😂😂

:/

مشکل کجاشه؟؟😂😂

😐😑😐😶(شکلک ها معادل اند با=فقط نگاه توام با هیچی+ پلک زدن!)

😂😂

ینی چی ؟😮... خجالت بکش خواهر بسیجی🧕!...داری منو اغفال میکنی🤨😁؟...

راستش چن وقته حرفی برا گفتن ندارم🤔 ...همه حرفام تموم شدن😁!...منم که حرفی نداشته باشم که بود و نبودم فرقی نداره🤔😄!...گفتم بلکه درس و مشقامو کمی تا قسمتی بخونم😎...انقد یللی تللی نکنم😅!(چقدم که درس خون شدم من!🙄😁😅)

 

فعن خداحافظ...معلوم نیس باز کی برگردم!

قربان شما:Edi😎😉

 

:)

 

😂😂😂
عه اغفال چیه؟؟😂
بیا خودم حرفت میارم... باز خوبه من کلا درسو گذاشتم کنار اصن حوصلم نمیشه:(

زودی بیای ها
خدافظ

منم ازین نامه ها زیاد داشتم حیف که گم و گور شدن😂😂🤦‍♂️

واقعا؟؟ اگه پیداشون کردین بزارین من ببینمم😂😂

دیگه دیره ... دیگه دیره!🤔

تابستونت داره میره!😐😑

(قربون این قافیه جور کردنام برم😅 ... اصن من فقط باید برم شاعر شم!😎 ... یه وخ میبینی مث شهریار ترم آخرو ول کردمو رفتم پی شعرو شاعری!😁)

 

والا منکه چیزی از تابستونم ندیدم🤔...همش بهم گفتن تابستان طلایی تابستان نقره ای🙄😐...آخرم دیدم تابستونم برنزم نبوده!😑

خلاصه که تو یه تابستون دیگه ام داری😁...اون موقع قشــــــــــــــــنگ جبران کن🤪...(ازین پیشنهادای اغفال کننده😵...ازینایی که کاربردی تو کنکور نداره😁!)

 

:)

😂😂😂😂اگه عشقته اینکارو بکن منم ادبیات دوس دارم ینی دوس دارم نویسنده شم ولی خب فعلا درسمو میخونم ایشالا بعدا که مستقل شدم در کنارش میتونم یچیزایی بنویسم

نه دیگه تابستون بعدی باید عین چی بخونم😂😂😂

عط من عاشق این پستم 😂 😂

هر وقت ناراحتم میام نگاش میکنم با عرض آدم محو میشم تو H جان :/ جر

😂😂😂😂
ایشالا بازم از اینا میذارم

راستی من داداش شهلایی شدم جر :/ شهلام ابجیم جر تر

الان تو چیم میشی ؟ 😂

دروغ؟؟؟؟😂😂😂😂
من میشم اومات عررر😂

نه والا بخدا!...😅

خیلی استعداد دارم که برم دنبال شاعر شدن...😁

نویسندگی؟🤔...خیلی خوبه😉...پس حتمن بعدن دنبالشو بگیر😎!

 

حالا اگه عالم و ادم گذاشتن ما یه تابستون درس حسابی داشته باشیم😑...الان که یه چیزایی میفهمیم که اصن معنی تفریح چیه باید کنکور بدیم🙄😐...

ای بابا🤨...بعدم هرچی به خانواده میگم آبیاری گیاهان زیر دریایی هم رشته خوبیه باور نمیکنن😅!(لااقل کنکور که نداره!😎)

 

موفق باشی بانو!😄

 

:)

 

😂😂😂
اره دوس دارم

خب از این رشته ها برو با سوابق تحصیلی نمیشه؟؟

توهم:)

عط ترک اکانت کردی؟

اره به سلامتی😂

ینی چی :| 

ننمی ناموسن؟

اره ناموسا😂

سلام 

علیکم السلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan