نگارخانه ارامش

عنوانی ندارم+پ.ن همین😂

بابت چند وقتی که شاید کامنت نمیذاشتم یا خیلی کم بودم معذرت

از امروز میخوام بشم عطسه قبلی

بسه هر چقدر غصه خوردم اخه

قالبو هم عوض کردم که از دل وبم در بیارم😂😒

نه خب بنظرم یخورده تار بود اینشکلیش کردم روشن بشه یخورده حس خوب بده

 

برای اینکه ثابت کنم باز مثل قبل شدم میخوام پ.ن بزارم

 

پ.ن1: سلام مثل همیشه اینو یادم میره😂😂.... تابستون خیلی وقته شروع شده و من هیچ ایده ای واسه گذروندن اوقاتم ندارم... شما هم اینجورین یا فقط من اینجوریم؟؟

پ.ن2: پریشب صدای بلندگو و اژیر میومد رفتم تو حیاط ببینم صدای چیه داشتن میگفتن «شهروندان و اهالی محترم.....» اینکه از خونه بیرون نیاین و اگه ضروریه حتما از ماسک و دستکش و اینا استفاده کنین... بنظرم کارشون قشنگ بود ولی خب ینی به کجا رسیده که مجبورن با اژیر و بلند گو اعلام کنن:) خیلی دلم میخواست کلیپشو بزارم ولی خب چون بعضی چهره ها مشخصه منصرف شدم

پ.ن3: این نامردیه که بگیم هیچکسو نداریم و بعضیا انقدر به فکرمون باشن که بخاطرمون گریه کنن.... یخورده اگه دقت کنیم میبینیمشون... من یکی که دیگه هیچوقت این جمله رو بکار نمیبرم

پ.ن4: از اندر حوالات این روزا فقط اینکه یخورده زیادی حس پوچی دارم خیلی تو خونه بیکارم و فقط نقاشی میکشم دلم هم اصلا با درس نیست

 

+میدونم حوصله خوندن پست بلندو ندارین سعی کردم واقعا کوتاه باشه

سلام خوش اومدید.

 

قالبتون هم خوشگله هم دلنشین هم پر از حس خوب ممنون.

 

 

سلام

خیلی ممنونم
و تولدتون مبارک با تاخیر

خوبه :)

خوشحال شدم برگشتی ;)

 

منم کلا صب تا شب پشت سیستمم.

سعی کن چیزای جدید یاد بگیری...

شعر بنویس، بازی های کامپیوتری انجام بده، کارایی ک دوست داریو انجام بده.

 

پ.ن: واقعا کرونا گند زد به برنامه های همه...

ممنون دکتر

حوصله اینو هم حتی ندارم
سعی میکنم
شعر مینویسم ولی خب خوب نیس😂😂
فعلا بشینم داستان کوتاهمو تموم کنم دیگه بعدش ببینم چی میشه

اره هیی

ممنون.

:))

سلام جانا خوبی؟((:

 

منکه خودمو با فیلم خفه کردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

همین نقاشی کردن خودش کلی کاره باو(((:

سلام اره خوب خوبم
تو خوبی؟؟

من فیلمام تموم شده فعلا:(
😂نه بابا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پس از سالها پستی میگذارد/:

خوشحالم که انسان شدی عطی😂❤

همیشه خود بمون **** *****

بععععععععععععععععععععد زر خاصی ندارم/: برای اولین بار گشادیو گذاشتم کنار پستتو خوندم/: 

لاب یو^^

😂😂سال ها کجاس؟؟
منم خوشحالم😂😂
اهم اینجا لطفا رعایت کن😂😂😂
همین خوش کلیه😂😂
می تو^^
😂 سعی کن پست بعدیی که میزاری دو روز بعد باشه تا من بتونم با تمام قوا یه کامنت خوب بنویسم 😂
اوووو:/ دو هفته دیگه؟؟ من چند تا پست میذارم تو اومدی برا همشون یه کامنت بلند بالا بنویس😂😂

خسته نباشی واقعا

بالاخره آدم شدی

اینهمه بهت گفتم زبونم مو درآورد واقعا

میخواستم همون صفتی که بهت دادمو بگم منصرف شدم XDXD

ممنون😂😂
میدونی که حرف تو سرم نمیره😂😂😂

آفرین👍🏻😁 

لنتیا چجوری انقدر راحت قالب عوض میکنید😖😖👌🏼

ممنان😂😂
هیچی کار نداره واقعا اینو توی رب ساعت عوض کردم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😂اونقدر حواسم پرت قالب شده بود یادم رفت پستتو بخونم

خیلییییی حس خوب میده😍

من فقط منتظرم این روزا به خوبی تموم بشن همون موفقیته برام کافیه 

***** **** ******** ****** ***** *** **** ** **** ******* *** **** *****

********* ******** ** ** ****

*********

*************

********** ** ****** **** *** *** *** * **** *****

***** **

 

******* ** ****** ********** ***** *********

********* ** *** ***** ** *******

توجه کردی جمعه ها نزدیک میشه قالبم از چشمم میره😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

 

واقعا🙈😍😍😍
منم منتظرم زودی بره تو بیشتر باشی
اوکی😂😂
ببخشیدددد
فکر میکردم رنگ روشن دوست نداشته باشی
😂😂 میخوای شبی همین درست کنم فقط بجا ابی صورتی کمرنگش کنم

چه قالب قشنگی

ممنون قشنگ میبینین

عععررر منم ازین قالیبا موخوااامم

میای برام درس کنی؟؟؟؟؟؟

😂😂😂اره حتما

خیلیم جدی بودم 🤦‍♀️

میدونم منم جدی بودم خو⁦🤦🏻‍♀️⁩😂

عزیزم 😍😍

پست رو کامل تر کردی :))

عطیه خیلی مواظب خودت باش :))😍❤💋

⁦❤️⁩مرسی بهاری
چش تو هم همینطور

چشم عزیز دلم 😍❤

بی بلا😍❤

خوش برگشتی...

خیلی تابستون امسال بد بود -_-

ممنون
اره به شدت
+خوش اومدین

-_-

 

مرسی :))

^-^

سلام بر عطسه بانو👋...پس بلعخره حریف دلت شدی و برگشتی😎😉...

۱ــ کاملن طبیعیه😉...خصوصن تو این شرایط که 🐶 در 🐶 طبیعیه😃...منم پس از سالیان دراز(منظورم مدت قرنطینه هس!😅)چنتا آدم تو کلاسای فوق دیدم😊...البته همشون فقط چشم داشتن😷...بقیه صورتاشون لابلای ماسکا گم شده بود😄!

۳ــ فقط👍

۴ــ حتا منم که آخرین تابستون مونده به کنکورمو دارم میگذرونم همینجوریم🙄😁...سال قبل هم که تابستون ورودی یازدهم رو میگذروندم همینجوری بودم😄...البته این مورد هیچ استثنائی خاصی درونش نهفته نداره🤔(ادبیاتم خیلی خوب نیس!🙄😁)...چن من همیشه همینجوریم😅!

 

امیدوارم بلعخره یه تفریح خوب پیدا کنی😉

 

:)

سلام ادی
اری😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
😂😂خداروشکر
الکی⁦🤦🏻‍♀️⁩
امیدوارم😬

الکی؟🤨...نه به جان قوس الدین!😎...چرا الکی ؟🤔...همینجوریم دیگه😅...یکسره در حال یللی تللی!😄

 

:)

😂😂حالا این خوبه یا بد؟؟

بد😐..چون جای اینکه درس بخونم و وقتمو مفید بگذرونم 😶یا میخوابم😴 یا نت گردی می کنم😁...گرچه که نت گردیام گاهن مفیدن ولی خب همونطور که گفتم گاهن مفیدن!😅

فداسرت هر جوری دوس داری باید زندگی کنی دیگه(دارم از راه به درت میکنم)

😂😂😂

بله بله...سگ در سگ همینطوره!😉😁🤪

به حرفم گوش نکنیا😂😂

سلام

سلام
خوش اومدین

عطیییی عشقم کدوم گوری ای ؟؟؟

ونداااا
همینجام تو نیسی:(

جیگلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بیا بخلمم ببینممممممممممممم 😢😢😢

میام بخلتتتتتتتتت
دلم برات تنگ شده بودددددد

عرررررررررررررررررررررررررررررر منممممممممممممممممممممممممممم

# وندا از کی با همه انقد زود پسرخاله میشی :/ ؟؟

@ وندا :

چیزی ندارم بگم XD

 

😂😂😂خوبه کههه

😂😂

الان انتظار از اینا ^----------^ داشتم😂

خخخخ ازین دهن گشادا ؟؟ بیاه عاه :

^----------------------------------------^ #خشنودی !

اری😂😂😂
حالا شدی وندا😂

جون بابا

😂😂شکلک ندارم مجبورم فقط بخندم

# خشنودی !

بخند دایی بخند !

چش😂😂😂

^-------------------------^ #خشنودی بازم !

بچهات چطورن ؟

^-^
بچه هام؟؟
بچم کجا بود:(
یه لاو دارم فقط

بابا بچهات نقاشی میکشیدن دیه .

بابا لاو دار XD

منم ی ناموس دارم خخخ

اونا رو میگی😂😂 خوبن کاراشون بهتر از اول شده من ذوقققق
از اون لاوا ندارم که از یه نوع لاو دیگه دارم😂
خدا برات نگهش داره😂😂

سلام خوبی؟:)

 

قالبت خیلییی خوشگل شده😍

 

خوبه که دوباره شدی مثل قبل:)

سلام ممنون گلشید جون خوبم
تو چطوری؟
مرسییی
اینبار دیگه نمیخوام بزارم چیزی جلوشو بگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan