نگارخانه ارامش

میخوام بچه بشم

شما 10 پونصدی(پیدا نمیشه این روزا) پس 5 تا هزاری با یه ده تومنی بزارین جلو بچه... (بین 4 تا 7 سال)

بهش بگین یا اینا یا اونا...

بنظرتون کدومو انتخاب میکنه؟؟ معلومه اونی که تعدادش بیشتره...

اینا رو گفتم که بگم دنیای بچه ها خیلی قشنگتره... برا اونا مهم نیست ارزش کدوم بیشتره برا اونا مهم زیاد بودنه...

میخوام بگم یه لحظه بچه بشین... و ادمایی که بیشتر کنارتونن و بیشتر دوست داشته باشین...

همین

 

+حوصله پ.ن گذاشتنم نمیاد ولی یه چیزی هست خیلی خوشحالم کرده تو همین چند روز... اونم اینکه دو تا از بهترین دوستام باز برگشتن بیان خب این ینی خود خوشبختی...

جدیدا دیگه اینجورى نیس:/

واقعا؟؟

سلام کی برگشته؟

سلام
بزارین خودش بیاد مطمئنم اینجا کامنت میذاره
میشناسین

نمیدونم چی بگم!:))

اولین باره نمیدونم چی بگم:)) چه اتفاق عجیبی:))

اخه بنظرمن کیفیت بودنا وخود اون ادما مهمن

هر بودنی باارزش نیست

ولی موافق اینم اونایی که زیاد کنارموننو باید بیشتر دوس داشته باشیم

ولی خب واقعیت اینه اینا ارزششون بیشتره:)

 

حالا خوبه نمیدونستم چی بگمچ این شد😂

منم هم خوشحالم که خوشحالی😘

هم از خبری که بهم دادیم خوشحالم:)💕

 

میفهمم خواستم یجوری بگم خوب بنظر بیاد اینجوری شد...
منظور از ارزشی که گفتم اون ارزش نیس ینی خب ادمایی که مثلا مهمن یا از نظر بقیه خیلی برترن...

😂😂
مهربون😘😘

منم کلا خوشحالم😐😊🌹

همیشه خوشحال باشین😂😂

اوهوم:)

الان همون پولا رو بزار جلو بچه پرتشون میکنه:/

😂

😂😂😂😂عاخی

والا:/

😂🤣😂🤣😅😅

😂😂😂

فکر میکردم منم که رویاهای پیتر طوری دارم:) و دوست دارم همیشه بچه باشم ^^

😂😂نه منم میخوام بچگی خیلی بهتره
صداقت ینی همه چیز...
بچه ها واقعن انسانن...ولی درک ما در اون حدی نیس که بخوایم انسانیتشونو بفهمیم...
 
ولی من حاظر نیستم بچه باشم...چون قدشون کوتاهه از تمام آدمای دنیا تو راه رفتن فقط دارن با تعداد زیادی پا مواجه میشن!
درسته که هنوزم با این سنم تو راه رفتن فقط پا میبینم...آخه نباید پام بره رو خط سنگ فرشا!...اونایی که کوچیکن هم باید دقت کنم که با نوک پا راه برم و ... اما بچه بودن یه مشکل دیگه هم داره:...از پشت اون پاها که بپیچم اون یکی پاها رو هم که دور بزنم بلعخره میرسم به پای مامانم!
 
معادلاتش سخته...
چه طولانی شد...فک کنم چشات درد بگیره تا تمومشه!
 
ولی در همون حد که صادق باشم برام کافیه...قل مراد و قوس الدین بودن هم گزینه های خوبین و صرفن جهت تنوع وارد کارم میشن!
 
:)
 
هوم:(
ینی تنها دلیلت همینه😂😂 فوقش گریه میکنی مامانت بلندت کنه😂😂😂
من که همینجوریش قدم خیلی کوتاهه خیلی ینی خیلیا
نه بابا😂😂
بعله😂

منم میخام بچه باشم همیشه اینو گفتم 

دنیای ادم بزرگا ترسناکه 

حتی تظاهر به بزرگ بودنم سخته 

 

 

هوم میفهمم ولی سخت میشه...
من که هنوز همش تو جمع کوچیکترام باهاشون خاله بازی میکنم😂

اصلا بجز دنیای بچگی بقیهِ دنیاها همشون خوفناکه😭🔪

دقیقا...
میخوام الان بخندم به اون چاقو ولی نه الان گریه داره نباید بخندم

دورد بر تو 😂😂

منم بعضی وقتا اونقدر بچه میشم که خدا میدونه 

 

😂😂😂درود مقابل

آره...نه دوس ندارم زندگیه سختیه!...ن تحملِ تجربه دوبارشو ندارم!

مامانم و بابام به من میگن قدم باید 10 سانت دیگه اضافه شه...منم همیشه میگم:بزار آدم خوشبختی باشم...هرجور هم که باشم مهم نیس!

بهت توصیه میکنم خوشبخت باشی!

فعلن خداحافظ بانو...من برم برا امتحانم بخونم!

:)

 

بوف اوکی:)
سعی میکنممم

منم دوست دارم بچه بشم ولی مطمئنم بعدش میفرستنم تیمارستان 😐

 

😂😂😂قطعا

عاشق قالبت شدمممم خیلی قشنگههه

واقعا؟؟؟ مرسی چشات قشنگه قشنگ میبینی

تو اینترنت سرچ میکنن ببینن ارزش کدوم بیشتره😐

😂😂😂اینو قشنگ اومدین

سلام عطیه مهربونم 

خیلی خوبی 

دوستت دارم زیاد 💋💋💋😍

سلام بهاری😍😍
خوبی از خودته
منم دوست دارم💋

دنیای بچه ها خیلی قشنگه 😍

اوهوم من میخوام تو بچگی بمونم

اول باید بگم چه دیدگاه جالبی بود و حتی تجربه‌ای که توی بچگی داشتیم :)

دوم اینکه همه اینا ای کاش هستن و با بزرگ جلوه دادن بعضی ها باید رقابت کرد

سوم اینکه اگه بخوای به صداقت بچگی توی این روزای زندگی برگردی راحت تر زمین میخوری دنیا دیگه جای موندن نیستفکاش میشد کوچ کرد...

هوم دقیقا
بنظرم خوبه مثه بچگی چیزیو نفهمید... هیچیو

jتو پنل دیدم پستتو فک کردم گفتی میخوام بچه دار شم :/

ریحون من😂😂😂

:| 😐

://///
مشکلی وجود داره؟

😐😁✌🏻

😂😂خدا شادت کنه😂😂😂

منم دلم میخواد بچه بشم 

حیف:(

سلام عمو... نکته ظریفی اشاره کردی... آورین :/ 

سلام😂😂 نظر لطفتونه
ای بابا...باز من یه مدت رفتم و افسردگی بی من بودن شیوع پیدا کرد!(و خود خفن بینی ها همچنان ادامه دارد!)
کم پست و کم پیدا شدی دختر!🧐
 توام درگیر امتحانایی؟...منکه تموم کردم...البته داغون کردم کارناممو🙄...ولی مهم اینه که تموم کردم...تنها امیدم الان به ۱۰ و ۱۲ عزیزه!بلکه حاضر شوند تا روزی پست با مضمون:شهریوری ها سلام! نداشته باشم!😅
 
راستی سلام..باااااااااااااااااااااااز یادم رف!
:)
 
 
 
 
😂😂😂😂
نت نداشتم:(
منم تموم کردم😂😂 فدا سرت مهم نیس گفتن کسیو نمیندازن😂😂😂😂

سلاممممم
گفته بودم از تو بعیده سروصدات کم شه😃...(البته با خودم گفته بودم!🤪مستندات و مدارک موجود نیستند!😁)
مدرسه ما قوانینش عجیب غریبه آخه🙄...نمیدونم والا🤔...الان منتظر نمرات درخشانمم!😐
امیدوارم باعث نشه خانواده به فکر بیوفتن برام جشن پتو بگیرن!😁(تا حالا که نشده...خدا کنه بچه خوبی باشم و به فکرشون نیوفته!)
 
:)
 
😂😂😂😂عه شکلک میذاری
اوه😂😂 نه من بهت اعتماد دارم چیزی نمیشه😂😂
خداروشکر😂😂😂

بلی...به لطف فتل خان فوضولیم در رابطه با بی شکلک بودنم گل کرد و رفتم تا سرو ته قضیه رو دربیارم!😁😎

امیدوارم!....🤲(خدایا خداوندا دل به تو سپردم که جشن پتوی رانده شده را از من دور بگردانی....آاااااااااااااااااااااامین...یا رب العالمین!)

:)

 

😂😂ایولللل
امییییییین😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan