نگارخانه ارامش

سعی میکنم این :( شکلی نشم

یبار یکی از بچه ها یه چیزی گفت که من این شکلی شدم :(

یادمه اونروز بهم گفت:«این شکلکو دیگه جایی نزار... چون هیچوقت نباید بخاطر چیزای کوچیک ناراحت بشی...»

(حرفشم پس نگرفت ناراحت نباشما😂)

 

+خب از اون روز تقریبا این حرفش همیشه همرامه... البته گوش نمیکنم به حرفشا ولی خب خیلی برام با ارزش بود خیلی وقتا یاد حرفش میوفتم و سعی میکنم بخاطر چیزای کوچیک خودمو ناراحت نکنم

 

 

پ.ن:ببین اونی که این حرفو بهم زدی... خیلی وقته میخوام حسابتو برسم... فقط برگرد تو... رسمش نبود کامنت خصوصی بدی بری...(تا برنگردی من پروفایلمو اون قبلیه نمیکنم... اصن نباشی از خروس روی تپه خوشم نمیاد...)

 

بعدا نوشت: همین الان یه کامنت ازش گرفتم دقیقا همین الان خب الان ذوف زدم نمیدونم... خب همینکه اونقدر بی معرفت نبودیو سر زدی میخوام بگم که رفیق خودمیییی دلم برات تنگ شده بودددد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan