نگارخانه ارامش

جلد دویی که ارزوم بود

خوشبختی ینی وقتی جلد اول کتابو میخونی و میری دو جلدش رو بخری فقط جلد سومش رو پیدا میکنی و هر جایی میگردی جلد دومش رو پیدا نمیکنی...

و خیلی جلوی خودتو میگیری که جلد سومش رو نخونی ولی نمیتونی و چند صفحه میخونی و بعدش پشیمون میشی...

ولی یهو وقتی که فکرشم نمیکنی توی این روزای حوصله سر بر جلد دومش رو پیدا میکنی و از ذوق میخوای زودتر اینو به همه بگی...

 

+بالاخره هر سه جلدش رو یافتم... الان انقدر خوشحالم که هیچی نمیتونه حالمو خراب کنه... غیر یه چیز که قول دادم تحملش کنم...

 

 

پ.ن1: بچه های بیان قالبم... قالبم بچه های بیان... دست بدین با هم... میدونم یخورده بیریخته اخه من رو لپ تاپ حسابش کرده بودم دیدم تو گوشی بد شد://

پ.ن2: باز نبود چند تا از بیانیا حس میشه:((

پ.ن3: نمیدونم چجوری ولی رتبم تو گوگل یهویی بالا رفته:/

سلام 

 

چه کتابی؟

 

خوبه که رتبتون بالا رفته .

 

 

سلام...
فکر نمیکنم سلیقه شما باشه ولی خب فرالز
ممنون

قالبت خوشگله😍

مبارکه:)

مرسی گلشید جون⁦❤️⁩
راستی میدونستی درست یه سال پیش تو همین دقیقه ها با هم اشنا شدیم

واقعااا؟؟😍😍

عزیییزم حواس جمع کی بودی تو؟😍😘

 

بیا کیک تولد آشناییمونو بخوریم پس😅🎂

اره😍😍
رفتم یبار دیگه نگا کردم دقیقا 22:04 ینی همون وقتی که کامنتتو جواب دادم... الان ذوق زدم
😘😍😍😍

واای تو چقدر دقیقی😍😍

 

منم برم ببینم:)

 

راستی کتابی که گفتی درمورد چیه؟

یهویی شد اصلا😍

تو وب خودته میخوای ببینی😍😍

برا نوجووناس یخورده تخیلی و جنایی فکر نمیکنم دوسش داشته باشی... اون کتابی که محیا هم گفته بود و خریدم قرار بود وقتی خوندم راجبش با هم حرف بزنیم ولی نیس:(

وب خوشملی هستش 😂  مخصوصا اون اب بالاییش به معنای واقعی اینجا رو به ارامش تبدیل میکنه

بعله... اصن من ضد توم... اتیشو اینجا راه نمیدیم😂

رفتم دیدم، یه سری کامنتای بعدیتم مرور کردم:)

 

آها.

سه دقیقه در قیامتو میگی؟

آره محیا نیست فعلا، ولی انشالله برمیگرده.

^-^

اره همون
انشاالله، سعی میکنم تا بگرده کتابو تموم کنم...

😂 😂 😂  خودم اتیش به پا میکنم 😂 😂 😂

میدونی که زور آب بیشتره😂
تو آتیشو بنداز تو آب آتیش خاموش میشه... آبو هم بندازی تو آتیش با آتیش خاموش میشه😂😂

مگه در چه مورده؟

فکر کنم برا نوجووناس یخورده تخیلی جنایی و ترسناک

آهان.

ممنون.

کاری نکردم که

😂  تو میدونی اگه اتیش نبود اب هم وجود نداشت !؟ 😂 😂 😂 😂 😂 😂 

برو بابا😂😂
میسی بوچ^^ درهرصورت قالب جدید مبارکا*-*
کاری نکردم
ممنونننن^^

کم نیار یه چیزی بگو 😂 😂

 کم نیاوردم فقط حوصله بحث ندارم هیچکس...

قالبت خوشمله که😊مخصوصا هدرش☺

خیلی ممنون... میدونم تو موبایل یخورده بیریخته

چه بااستعداد

چه با سلیقه

مبارکه!

 

ممنون💙💙

رتبه گوگل :|

اوهوم😂

من تا حالا تجربه نکردم این مدل کتاب خوندن رو. من حوصله ی کتاب چند جلدی ندارم همون یه جلد میخونم تموم میشه میره

قالبت خیلی خوشگل شده مخصوصا اون قسمت بالا یه ارامش جالبی به ادم میده

😂😂😂 ولی من کتابای چند جلدیو بیشتر دوس دارم...
ممنون اری قشنگ میبینی...💙

قالبت خوشگله تبریک

واقعا؟!! چشات خوشگله خوشگل میبینی

اهه خیلی رو مخه

چه کتابی بود؟

اره... هعیییی
فرالز(فرال ها)
جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۰۷:۴۰ гεყհձռεհ 📷🌸

مبارکه.

میخواستم اسم کتابو بپرسم که تو کامنتا گفتی :))

ممنونننن
^^

من تا حالا چندین تا کتاب تو لیستم دارم که کلشو خوندم جز جلد اخری :\ 

لامصبا :|

 

قالبت که خوشگله*_*

😂😂چرا برا من همیشه برعکسه... همیشه دومیشو نمیتونم پیدا کنم😂

مرسی چشات خوشگله خوشگل میبینی

سلام بر عطسه بانو!

در رابطه با کامنت بعدت...إإإ...چه آدمایی پیدا میشناااااااا....میبینی تو رو خدا؟

ازین آدما زیادن...به دل نگیر...البته من حق رو به خودش میدم...ولی خب برا اینکه ناراحت نشی و یکمی هم ریا کرده باشم و خودمو خیلی آدم خوبی نشون بدم طرف تورو میگیرم!

من میشناسمش...حرفشو اصن پس نمیگیره....خواستم اینم بدونی دیگه!

 

:)

سلام ادییییییییییییییییی میدونی الان میخوام خفت کنم دیگه هان؟؟؟؟
چون لجبازه پس نمیگیره:////
خوبی؟؟؟؟؟؟ دلم برات انقدر تنگ شده بود:((((
بزار الان پروفایلمو میذارم خروس😂😂

بله...خودم میدونم که تبدیل به قاتل جانی شدی و هدف بعدیت منم!

دو روز تنهات گذاشتما....ببین چی شدی؟

قبلن خروس بودی میگفتیم لااقل جانداری...الان که درو پنجره شدی؟

چی شدی تو دختر...همش از اثرات دوری از منه...(باز خودخفن بینیام شروع شد)

خدا خیرت بده...هرچی میگشتم پیدات نمیکردم....

 

😂😂😂هوم هوم
خیلی عوش شدم:((
😂😂اون دختر بود چرا قبول نمیکنی تو😂
قیافم داد میزنه عطسم که😂

ا اینو یادم رف....

:)

فداسرت

خروس بود اون...

داشت قوقولی میکرد...

آره انگار خیلی عوض شدی...از شکلکت معلومه....

آخه منکه نمیبینمت دختر جان!

من الان فقط در و پنجره دارم میبینم!

نخیر دختر بود بزار عکس بزرگشو برات میذارم😂😂
نه خو از طرز حرف زدنم معلوم نیس😂😂😂
میبینی خیلی ادی ادی نمیکنم تازه پرحرف ترم شدم😂😂

هرکار بکنی باز هم برای من یه خروسی...تلاش مضاعف نکن!

گیر نده دیگه دختر...

عب نداره...من این اجزه رو بهت میدم که برای هزارمین بارها هم از اسم من حاجت روا شی...

:)

پس توم اون چیزه میمونی برام😂😂
باشه گیر نمیدم😂
بزار فلا یه مدت ادم شم از دست ادی هام باز نری😂😂

من چه چیزی ام مگه...اون چیزه باز چیه؟

باریکلا..

پس توام قبلن فرشته بودی...ای بابا...میگفتی تلپاتی برقرار میکردیم...من با دوتا فرشته دیگه تلپاتی دارم...با هم هماهنگ میکنیم امتحانامونو گند بزنیم:)

من چیکار به ادی های تو دارم...به اونا نگو..ادی...اصن بگو قوس الدین!

خلاصه که من این اجازه رو بهت دادم ...

:)

اون چیزه چیزیه که نمیشه گفت😂😂
اری فرشته😂😂😂خسته نباشین😂😂
😂😂داد بزنم قوس الدیننننن... نه خوشم نیومددد😂😂 ادییییییییی های خودم قشنگترن😂😂

0_0

خاک عالم...باز اون چیز چیه...این چیزا چین میگی..خجالت خواهرم...

سلامت باشین...

خیله خب...به بقیه ادیاتم بگو ادی...منکه حسود نیستم...اونام ادی باشن اصن!

:)

ادییییییییییییییییییی😂😂😂
من فقط یه ادی دارم😂😂

نکنه همون قبلیه رو میگی؟

متنشو که یادم نیس ولی یه بخند داش فک منم!

...(ازین استیکرا که فک میکنن!)

:)

اولش د بود😂😂😂

فعلن خدافظ:)

اوکی فلا

یه حسی دارم این روزا...شاید مردم حواسم نیس!

یا

بخند ! تو با خنده هم غم انگیزی...!

هیچ کدوم د نداره که!

ادی:/ اسکولم کردی😂😂

میخوای پروفایلمو عکس نوشته بزارم از سروده های جذاب...این چطوره(اولشم د داره):

درد به جونم عشقم...الهی برات بمونم!

:)

اره خوبه😂😂😂😂

نه والا...پروفایلام بودن...

تورو خدا انقد خوش سلیقه نباش که باز دلمو میبریا!

:)

😂😂😂باورت میشه من نمیدیدم چی توش نوشته فقط یادمه صورتی بود😂😂
اع ادی😂😂
پس همون گزینه دوم بود...بخاطر متنش گذاشته بودم...یه لبخندم داش:)
چیه خب...اع نداره!
تنها پاسخی که میتونست از جانب من با انتخاب اون متن بهت برسه همین بود!
:) 
😂😂😂
اوکی دای😂😂😂😂

به به...پس بعخره همون خروسو گذاشتی دیگه؟

الان قابل شناسایی شدی:)

گفتم که😂😂😂⁦👍🏻⁩

از همون شکلک لایکا!

:)

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan