نگارخانه ارامش

بنویس دوستت دارم...!

بنویس دوستت دارم...

بدون اینکه این دو واژه رو به کار ببری...!!!

 

 

اول خودم

دخترم شب زود بیا خونه دیر نکنیا

 

 

+شما هم بنویسید

مراقب خودت باش

 

👌
مرسی بایت حضورت یاسی

مراقب خودت باش خیلی ستاره ام ><

^^
مرسی که هستی لیندا

^^

 

^ـ^

قفانت ستاره ام^^

خدانکنههه

^3*

 

*.*

عاشقتم -_-

👌 😂😂

۱_غذای مورد علاقتو درست کردم:)

(احتمالا شخص مورد نظر شکمو هست:)) )

 

۲_رسیدی حتما بهم خبر بده.

 

خیلی قشنگ گفتی گلشید جون
 مرسی از حضورت

فدای تو عزیزم❤

خدانکنه😍

دستاتو شستی؟😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

زدی به هدف😂😂

اینکارو نمیکنم!!!!!

👌

مراقب خودت باش

👌

فهمیدى چى گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟

:||||

اره قضیه چند روز پیش:(((

قربانت جانا😂😂😂😘

😂😂خدانکنه
فهمیدم کی هستی😍
يكشنبه ۱۰ فروردين ۹۹ , ۲۱:۲۹ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

تصدقت

👌

👍🏻

.........

هعیییییی

؟؟؟؟؟

چى شوده؟؟؟؟؟؟

هیچی فقط میخواستم ببینم تو دوست داشتنو چی میدونی که نگفتی مقصرشم که خودمم

:)

خودت شروع کردى و خواستى:)))))

میدونم

سلام

نگران نباش هواتو دارم

سلام
مرسی از حضورتون

مراقب خودت باش عزیزم 

👌

1قلبم برات هررروز بیشتر میتپه

2برام مهم شدی!

3 نگرانم نکن بهم زود زود خبر بده

4 مراقب باش سرما نخوری!

ددی خیلی قشنگ بود
بهتر از همه گفتی
فقط بچرخم مخاطبشو پیدا کنم😂😂

خخخخخخخخخخخخ

قربونت عطسه ایییییی گلی گل!

بچرخ خخخخخخ

زود پیداش میکنی:))

😂
خدانکنههه
عه پس کارم راحت شد😂

دلم برات تنگ شده.

👌

نمیدونم  چه کار خوبی کردم خدا تو رو به من داد

👌

مراقب خودت باش

بیشترین چیزیه که استفاده میکنم:)

 

نگرانتم...

 

نمیخوام تنها بمونی!

 

بامنحرف بزن:):

هروقت یکیودوست دارم میبینم ناراحته هی اصرار میکنم حرف بزنه ناراحتیشو بگه تا دلداریش بدم آرومش کنم


وی دراین مواقع عین سیریش به فرد موردنظر میچسبد تابگه چشه😂

پس اکثر حرفات نشون از دوست داشتنه

مهربووووون😂😂

حواست به ماشینا باشه وقتی از خیابون رد میشی:)

👌
مرسی که هنوز هستی^^

_ شبا تا دیر وقت بیدار نمون، زود بخواب

:))

چقدر زیادن حرف هایی که بوی دوست داشتن میدن
مرسی از حضورت

توی خونه بمون 

دستهات رو مرتب بشور 

مواظب خودت باش:)

مرسی از حضورت

خواهش عزیز جانم‌

😍

مواظب خودت باش.

همیشه توقلبمی

بهترینی واسم

جواب پی ام هامو زود بده

اگه یه روزی دلت گرفت حتی از خوده من اول از همه بیا پیش خودم 😊

هرلحظه به فکرتم

 

 

 

اوووووو
چقدر دوست دارما زیادن

خوش اومدی ابجی

سلام...به تازگی خبر رسیده کسی خواسته به وبلاگ شما نفوذ کنه.

جهت بالابردن امنیت نام کاربری خودرا وارد کنید

رمز خود را نیز به این شکل تغییر دهید:

takhasosi.bayan.pass

میتونید برای امینت بیشتر این رمز عبور را سانسور کنید

.باتشکر

گوش نمیکنی مستر
کسی که اینکارو کنه از نظر من دیوونس شدیدم دیوونس
خیلی ضایعه اخه
در ضمن بهش هک نمیگنا
من به اینا واردم برادر

خخخخخخ

خیلی زرنگید

اینو دیگه همه میفهمن اخه
زمانی ک دستمو میگیری پروانه های درون شکمم به پرواز در می آید... ثانیه ب ثانیه با تو بودن میتواند حسی را ب من منتقل کند ک کائنات آن را پاک همچون زیبایی های تو و لطیف همچون پوستت شمرده اند....
خیلی قشنگ بود...
قلم قشنگی دارین
خوش اومدین

موهاتو چرا اینجوری شانه کردی؟بیا درستش کنم

خیلی قشنگ گفتین

سلام 

طبق پست 

می طلبم تو را.

می پرستم تو را. 

 

خوب ، سوالی در رابطه با درس و مشق بود در این روزهای کرونایی در خدمتم. 

سلام

👌👌


حتما اگه سوالی بود مزاحم میشم:))
برام مهم نیستی
این ینی دوست دارم؟!
چه عجیب
برو گمشو هم همین معنی رو میده البته/ازت متنفرم/خیلی بدی/حالم ازت بهم میخوره
خیلی عجیبه😂😂

جووووووون ازین پستا

😂😂

کلهم نگرانتم هرکار کردی هرجا رفتی بم بگو!یام ا کنارم جم نخور.خاک تو سرت اگه منو بی خبر ا خودت بزاری

.

.

:|

دوس داشتی؟

کلا ابراز علاقت ای شکلیه😂



اوهوم خیلیییی

پوکر نگاش میکنم*---*

 

کلا ابزار (شایدم ابراز) علاقه بلد نیستم 

ولى اگه یه چى بخوام بگم میگم

..مراقب خودت باش^^

 

 

 

😂😂😂 همون مراقب خودت باش خیلیه

بعضى وقتا هم میگم... ازت متنفرم ینى دوست دارم:/😂😂🐰

برعکسی دیه😂😂

عاشقتم 😁

👌
😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تو ** میخور از کنار من تکون بوخوری-.-

من ب همه ی کسایی ک دوس دارم میگم *---

😂😂اوکی
+ببخشید تو این وب انواع ادما هستن مجبور شدم سان کنم

مثه اون موقع ها دلتنگت شدم...

دورادور هواتو دارم

همیشه هستم پیشت

حتی اگ سرد شی،بازم هستم به قیمت تحقیر شدنم(ناموسا درد داره این یکی🙃)

همین دیگ،آها یچیز دیگ

از اینکه موقع تایپ کردنم میترسی هر لحظه بگم"دارم میرم"نترس،من نمیرم دیگ❤

همین دیگ،ممنون بابت پست قشنگت دختر🙃❤

مرسی از نظرتون⁦❤️⁩⁦❤️⁩

باهاش دعوا میکنم

باهاش قهر میکنم

به سختی باهاش حرف نمیزنم 

سر هر هیچ و پوچی ازش ناراحت میشم

 

 

 

😂خلاصه طرف خیلیی بدبخت میشه😂میگع گیر کی افتادم خدایا🤦‍♀️

 

😂😂😂😂😂بیچاره

😐😐کجاش بیچارست

خیلیم خوشبخته 😌

😂😂😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan