نگارخانه ارامش

صداش هنوز تو گوشمه😂

کل امروزم توی این مکالمات خلاصه شد:/

اون: نمیگی؟

من: نچ

+ بگو دیگه

ــ نمیگم

+ نمیگی؟

ــ نچ

+ بگو دیگه

ــ نمیگم

+ نمیگی؟

ــ نچ

+ بگو دیگه

ــ نمیگم

+... و همچنان ادامه 😂😂

ینی تهش کلافه شدم هیییی

قضیه اینجوری بود که چهارشنبه میخواستم یچیزی رو بهش بگم یکم این پا اون پا کردم که گفت چی میخوای بگی، گفتم: اگه یروز...

که یکی اومد تو و  رو بهمون گفت: F گفته نمیده

و رفت منم بلند شدم که برم دستمو گرفت و گفت کجا؟

گفتم خب نمیده پس بریم دیگه

گفت نخیر اول حرفتو بزن

گفتم حالا دیگه بیخیالش

گفت نه بگو اگه یه روز چی

گفتم میخواستم چون حوصلت سر نره واست داستان تعریف کنم

گفت بچه گول میزنی اون اولش با روزی روزگاریه

گفتم اصن یادم رفت چی میخوام بگم

گفت داری دروغ میگی

و اینا دیگه

حالا امروز اونی که اومده بود تو کلاس هی بهم میگفت بگو بهش که مغز منم آسفالت کرده از بس تو سرویس بهم میگه تقصیر توئه که بهم نمیگه و چی میشد دیر تر بیای😂😂

 

دقیقا یبار دو سال پیش همین اتفاق افتاد ولی اونو دیگه جدی یادم رفت و تا الان یادم نیومده... هر وقت میبینیم همو بهم میگه یادت نیومد نه میخندم و میگم نه بعد یه چشم غره به اونی که وسط حرفمون اومد میره و اونم میگه به من چه خب عطسه مخش نمیکشه://

 

حالا امروز راجب اینکه اسم همو چی سیو کردیم هم داشتیم حرف میزدیم که همونی که چهارشنبه تو حرفمون پریده بود گفت اسممو چی سیو کردی منم گفتم اسمتو، فقط جای اینکه آخرش یه s بزارم دو تا گزاشتم... گفتم تو چی گفت: Ati nim یه شکلک با لب آویزون کنارش

گفتم چی؟؟؟ چرا؟؟!!

گفت: چون همه حرفاتو نصفه میزنی

دیگه فقط خندیدم😂😂

(ولی بچه ها انقدر اسمای عجیب غریب سیو کرده بودن که هممون فقط دلامونو گرفته بودیم😂)

 

پ.ن: صداش هنوز تو گوشمه که با لهجه قشنگش میگفت: ناگییییی؟! (همون نمیگی)😂😂 انقدرم صداش و چهرش مظلوم بود:(( چشاشم هنوز جلو چشممه هیییی

 

 

+ از اونجایی که خیلی وقته سوال نپرسیدم یه سوال: اگه شمارمو داشتین چی سیوش میکردین؟

ATI 

 

 من اسم همه نصف نیمه سیو میکنم

مثه من خوب کاری میکنی😂
تازه من زحمت نمیدم یه I بزارم مثلا عاطفه رو At یا نادیا رو nad سیو کردم حالا با یذره شکلک و ستاره و کلاه و اینا
شنبه ۱۴ دی ۹۸ , ۱۹:۵۰ کیم سویون (LI-FOREVER)

لوک  ><

 

 

عه یاسیییییییییی یادم ننداز که آبروم رف😂😂😂
شنبه ۱۴ دی ۹۸ , ۱۹:۵۷ کیم سویون (LI-FOREVER)

خخخخخ

 

وای یاسییی 😂😂

عطسه شى:)

عزیزمی نیکایی

ببینم حالت خوبه

^^

اره چطور؟

عکست و نذاشتى هااااا!!!!

هنوز یادم نرفته><

نورا گف مریض شدی:(
اوه مای گاد... بعد امتحانا میذارم^^
زیر قولم نمیزنم

😁

 

من همون عطسه  میذارم ^_^

عطسه ی نیلو با بقیه برام فرق میکنه^^

خانوم عطسه

خیلی قشنگ و دوس داشتنی

ستاره ام

فداتشم ... قشنگ تر از همس^^
شنبه ۱۴ دی ۹۸ , ۲۱:۴۹ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

من سیو میکردم " آبجی عطی"

عزیزمی رویا

خدانکنه عزیزدلم

ممنون^^

لیندایی خیلی خوبی تو

ککککککک

مطمئنی؟؟

خوبه عزیزم

روی بدمو نبینی خوبه^^

اوهوم
عه مگه لیندا روی بدم داره

اره داره عزیزم

درمورد یکی خوب دیدی داره!!

آره راس میگی
فقط خدا کنه نبینمش

عطیه وبلاگ

هعییی... همین که ذخیرش میکنی واسم کافیه

خخخخخخخخخ

سلام ویستا کجا بودی اینهمه وقت:(

اصلا نمیذارم ببینیش ستاره ام

اگه یهو من بد شدم که دیگه میبینمش مگه نه

Atse

:))

همینکه سیوش میکنی یه دنیا ممنونD;

😂😂😂 post ba hali bod 

 ??! Class chandomi 

°• Atise •°

Rasti ye chizi mikhastm bgm ... na hichi velesh kon

😂😂😂😂

خیلی ممنون که خوندینش😂
دهمم
خیلی قشنگهـ
نه دیگه حالا باید بگین من مثه دوستم نیستما کلی پاپیچ میشم😂😂

اوهوم:(

باشه

پس تا اون موقع مشتاقانه منتظرم:)

میوه بخور زودی خوب بشی خب
^^

خواهش میکنم 

عه ، آبجی کوچیکمی ^^

ممنونم 

وای چقد هوا سرده 😂😂 اینجا بارون اومده 😂😂

خیلی بچم نه
^^
😂😂😂

ن زیاد ... ولی نسبت به سنت خیلی خوش زبونی و جاافتاده ای 

شما برعکس همه... بقیه میگن پس کی میخوای بزرگ شی😂

من رفیقای هم سن خودم مثل خودت زیاد دارم

خوش حال باش باو ، دنیا دو روزه ...

اگه الآن از زندگیت استفاده نکنی بعدا ضربه میخوری 

اوهوم راس میگید

سلام عزیز دلم...ببشید گلم:)

میفهممت من زیادی لوسم

اختیار داری

لوس خودمی:)

D; لوس ویستا😂

ایهیم لوس ویس....

خخ

😂😂

خخخخخخخخخ

باشه عطسى جونم^^

مرسى که به فکرمى^.^

فدات😘😍☺️😊❤️

😂😂
^^
خدانکنهههه

مگه قراره بد بشی عزیزم؟!

قرار که نه ولی خب یهو دیدی بد شدم

اوکی ایشالا ک نمیشی

ولی بشی اونروز بدیمم میبینی

ایشالا
چون میترسم بد نمیشم

ترس ؟!

ینی من ترسناک میشم!!

بیخی بابا از این فاز بیایم بیرون^-^

چه ها میکنی گلم؟

اوهوم خشن میشی و دعوا میکنی:(
باشههه
فعلا هیچی میخواستم واسه فردا بخونم که دیگه امتحانا لغو شد

کککککک

عب نداره

من اینجور مواقع کل نت رو میگشتم بعدش یه نودل بعدشم لالا!!

😂😂کار خوبی میکردی
شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۰۳:۴۶ اشکان ارشادی

سلام 

عکس نوشته اولت لایک شد هرچند بقول خودت بی منظور پستش کردی ولی لایک داره دیگه.

خوب ، میگی ، نچ ، ادامه دارد..... 

بامزه های دهه هشتادی هستید دیگه. 

سلامت و سرحال باشی . 

سلام
ممنون واقعا سنگین بودا
البته من که از اون بیمزه هاشونم😂
ممنون همچنین شما
موفق باشین

سلام 

من اگه همینطور ، بدون اینکه اسمت بدانم ، سیو میکردم ، دریا یا ساحل ، یا شاید ماهبانو. اگه یکم بزرگتر بودی سیو میکردم ماه خاتون. البته همه‌ی اینها همینطور گفتم. 

خداوکیلی از نوشته‌هات معلومه که چقدر قلب پاکی داری ، معصومی ، انشاءالله خدا حافظت باشه. 

سلام
دریا و ساحل رو خیلی دوس دارم و اگه سیو میکردین کلی خوشحال میشدم
مرسی از همراهی و حضور همیشگیتون

اسمتو میزاشتم اوجى بوجى.. 😢😢😢😂😂😂😂😂😂😂

اع من دوست😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan