نگارخانه ارامش

یه پست متفاوت

خب یه وب خوشگل زدم با یکی از رفیقای قشنگ^^ بیانیم... دلتون گرفت بیاین دلتون وا شه

دو تا باحال دور هم جمع شدیم دیگه چی میشه(خودشیفته خودتونین😂😂)

اینم وب

 

 


و اینجا هم وب یکی از دوستامه که دلنوشته هاشو میذاره یجورایی همدم تنهاییام و خلاصه به اینجوریش نگاه نکنین خیلی آدم باحالیه... هیچوقت پشتمو خالی نکرده

 

 


اولین پست تبلیغاتیمه دیگه هم فکر نکنم تکرارش کنمD;

سلام

دنبال کردم:)

سلامـ
مرسییییی

:/ ]kn ld'dvd jfgdy ld;kd rslj fni oooo

لوســ😂😂
+باز شروع کردیا

سلام عطسه جونم

مبارکا باشه وب جدید^^

🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊💜💜💜💜💜💜💜💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙💙💙💙🖤🖤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سلامـــــــ عزیزم
مرسیییی❤️❤️

سلام 

سرفرصت سر میزنم.

یک آدرس دارم مقاله منتشر می‌کنم ، فعلا خیلی اول راهه و شبها فقط بهش میرسم. بعدا آدرسش خصوصی برات می‌فرستم ، سعی می‌کنم باب پسند باشه ، شاید هم روزی داخل وبم آدرسش گذاشتم. 

موفق باشی. 

 

این تبلیغ نیست ، قلب که مهربون باشه گاهی مجبور میشه دیگران رو در پستی معرفی کنه ، ماشاءالله روح بزرگی داری. 

سلام

بی صبرانه منتظرم بخونمش
دیگه اونقدرام اینجوری نیستم ولی با این حال ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan