نگارخانه ارامش

دیگه واقعا دلم میخواست سرشو بکنما

کلاسمون کلا 20 نفره... من با 18 تاشون هیچ مشکلی ندارم و تازه هممون کلی با هم دوستیم  و یکیمون نباشه انگار یچیزی کمه و اصلا کلاس باب میل نیس... حالا کلی از بچه هایی که با همشون همین امسال آشنا شدم حرف دارم که شاید بعدا براتون گفتم

حالا میرسیم به اون یه نفری که نه تنها من بلکه کل کلاس باهاش مشکل دارن://

از همه چیزش بگذریم (نمیخوام زیاد خون خودمو کثیف کنم ولی در کل اصلا شخصیت جالبی نداره) کار دیروزش به شدت رو مخ من و کلا همه بود

خانوم فامیلیش 4 خطه(اینو خالی بستم 4 خط نیست ولی خب) 5 کلمست که بعضیام دو تیکست... اگه اشتبا نکنم 13 بخشه. خب حالا اینا خیلی مهم نیس

دیروز برگه هامونو دادن، خانوم برگشته میگه نمرم با نقطه های فامیلیم سته

من رو میگید یعنی کاملا پوکر فیس شدم:/

حالا چون 16 شده میخواد کلاس بزاره بگه نمرم از 20 اون «S» بهتره:/ اگه اینجوری باشه من باید 2 میشدم://

 

+یه عذر خواهی بکنم... شاید فامیلی شما هم طولانی بود.... منم دلم از اون پره سر شما خالی میکنم

 

 

پ.ن1: خب فکر کنم آخرای شهریور بود که یکی میخواست از بیان بره... وب اولشونو پاک کردن وب دومشونم همینطور(درست 14 شهریور بود ساعت 10:16 دقیقه صب که وبشون پاک شد) قبل ازینکه برن (وقتی فهمیدم قصد رفتن دارن) مطالب کوتاه مینوشتم و منتشر میکردم تا یجورایی بهشون امید و انگیزه بدم ولی خب اون اواخر دیگه خسته بودن و حتی وبم رو هم چک نمیکردن (قبلشم یادم نمیاد چک میکردن یا نه)

بعد رفتنشونم یه نفری اومد جاشون و منم به امید اینکه شاید خودشونم باشن بازم دو سه تا مطلب گذاشتم ولی خب میدونستم الکی دلم خوشه و اوشون رفته...

بعد 3 ماه برگشتن و حالا کلی بهم روحیه دادن... وقتی داشتم مطالبمو نگاه میکردم چشم خورد به همون پستا که بین بقیه پستا میدرخشید و با خوندنشون جون دیگه ای گرفتم و باز مدیون ایشونم... (اصرار نکنین که اسمشونو نمیگم چون شاید دوست نداشته باشن)

 

پ.ن2: تلفن زنگ خورد

من: بلو (ترکیب الو و بله)

یه لحظه فکر کردم و بعدش خندیدم و با خنده اصلاحش کردم و گفتم: بله

ینی شانس آوردم جسم 80 سانتی (الان دیگه نزدیکای یه متر شده فکر کنم... تو سن رشده) بود وگرنه اگه دایی هام یا فامیلامون بودن تا چند وقت سوژه شون میشدم تازه جسم 80 سانتیمونم متوجه نشد چی گفتم واسه همین گفت: به چی میخندی؟!

گفتم هیچی

گفت: عطی دیوونه شدی؟!

گفتم: آره آره

گفت: شفات بده

..... حالا از این بگذریم چند روز پیش بابامو کارش داشتم میخواستم صداش کنم گفتم: بـابـی

(بابا و ددی و بابایی با هم قاطی شد اصن)

بازم بعد چند لحظه متوجه شدم و باز زدم زیر خنده.. بابامم میخندید حتما تو این فکر بود (یعنی کجا واسش کم گذاشتم اینجوری شده😂😂)

هیچی دیگه نمیدونم چم شده همش سوتی میدم... نصفش که کلا قابل گفتن نیس نمیگم😂

 

پ.ن3: مرسی از همتون که هستین و پشتمو تا الانش با کلی غر و بی حالی و خلاصه انرژی منفی خالی نکردین.... مرسیییی ازتون از همینجا به (قول عمو) روحتونو میبوسم که مشکلی پیش نیاد😂

سلام عطسه جونم^^

خوفی؟؟؟؟؟

فدا مداتتتتتتتت

دلم تنگ بود برات .......

خیلی بدی ها تو وبه همه هستی جز من *-* گلیه کنم ؟ هان؟

البته حقم داری چون منم وبت نمیام... معذرت می خوام^^

مراقب خودت باش عسیسم...

سلام
ممنون
خدانکنه
منم
خب ببخشید پستات همش واسه یکی دیگست
نه عیب نداره که... من بدم
تو هم همینطور

وااااااااااااای خدایی ترکیدم از خنده ستاره ام...کککککککککککک

ای خوداااااااااااااااااا

کککککککککککککککک

سوتیت باحاله گلم...ککککککککک

😂😂😂😂
😂😂نکن اینجوری منم خندم میاد... جاییم که باید ساکت باشم
حرفشم نزن که بد بود😂

وههههههههههههههه

ککککککککککککککک

بخند دنیا بروت بخنده!!

(البته درستش اکثرا این میشه که تف کنه!!)

والااااااا تاحالا که نخندیده فقط تف نموده!!

😂😂😂😂
نکن لیندااااااا جون من😂😂
اینجا لبخندم بزنم بد نگام میکنن

بازم معذرت ^^

 

نه بابا این چه حرفیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

غلط میکنن...کککککککک

چشاشونو در میارم!!

 

 

****** **** ***** **** ****

فدات شم😂😂
گناه دارناا


نخیر ندارننننننن

ککککککککککککک

چشاشونو از حدقع درمیام کسی به ستاره ام چپ نیگا کونهههههههه!!!!!!!!!!

گوفته باشمممممممممممممم!!!!

باوشه هر چی تو بگی لینداشی
😂😂
من تورو نداشتم باید چیکار میکردم عاخهههه
اوکی اوکی الان حرفاتو بهشون میگم بدونن با کی طرفن

آفریییییییییییییییین...ککککککککککککک

ستاره ی منی خووووو^^

😂😂
عزیزمیییی^^
همیشه اینجوری میگی کم میارم نمیدونم چی بگم

هوشی نگو!!

جاست باش عزیزم^^

چششش تو هم جاست باش

اره مسدودت کرده لی نو یا....

چطور مگه؟؟ حرفی داشتی؟

اره میخواستم لغو دنبال کنم که چون بلاکه نمیشه!!

#لیندا

بی بلا ستاره ام^^

هستم**

^^
مرسی که هستی

چرا سانش کردی؟

اختیارش دست لینداعه من کاره ای نیستم

خوهش ستاره ام...

پس زمینه اتم مثل اسمته عزیزکم

^^
عهههه تا حالا دقت نکرده بودم لیندایییییی چقدر تو خوفی آخه

و چرا نظراتمو تایید نمی کنی عطسه جونم؟

دست من نبود ببخشید

فدامدات ستاره ام^^

خدانکنههههه

اهان باشه...

درت می ارم از مسدودیت ^^ بلاک کن....

ممنون^^

بلاک نگفتم رد دنبال گفتم!!

#لیندا

ککککککککککک...دیونه ای مثل خودم!!

یه اکیپ دیونه ها بنیم باحال میشه ها!!!

کککککککککک

😂😂
موافقمممم مطمئنم غیر خودمون کسی حرفمونو نمیفهمه😂😂😂

وااااااااای دقیقا...کککککککککک

واقعا باحال میشه ها بزنیم^^

جا برای سایت زنی داری؟؟

😂😂😂
اوهوم^^
آرهه من که تا دلت بخواد جا دارم... 4 تا اکانت دارمD;
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عرررررررررررررککککککک

بزن پس یکی بزن اونجا خل چلیامونو بذاریم^^

 

***** ** ******

** **** ** **** ** **********

***** *** ***

😂😂
باشه همین الان درستش میکنم😂😂😂


نه خودم خواستم یادت که میاد قبلا بهت گفتم
چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۹:۲۳ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

خخخخــح

عطی منو ببر پیش خودت

😂😂😂😂

چراا؟؟ چیش جذبت کرده؟!

افریننننن

یسسسسسسسسسس

برم خل و چل بازی دربیاریم...کککککککککک

 

مودونم ستاره ام!!

یه لحظه شک کردم اخه!! والاااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!

^^
منم حسابی ذوققق😂


^ـ^
بیخیالللل

چه خوب که برگشتی:)

عجب سوتیییی دادیااا

خیلی ممنون
اوه اونو که حرفشم نزن😂😂

منم خیلی ذووووووووق!!

ساختی بوگو کاربری بدم!!

چش کامنت میدم واست^^

اوکه اوکه^^

کککک یاد سوتیت افتادم...خدایی خیعلی باحاله..!!

بلو!؟

بابی؟؟!!

کککککککک

بابات ازت قطع امیدکرده عزیزم احتمالا!!

^^
😂😂😂😂نگوووو

اوهوم منم اینجوری فکر میکنم😂😂😂😂😂

سلام 

کجا بودی ؟ همه نگران کردی ؟! 

اخ انقدر از اینا بدم میاد ماهم یکی داریم .....تازه مبصر کلاس هم ( همون نماینده 😅) 

هست دختر دیوانه ! حالم ازش بهم میخوره ....

حس شیشم میگه اون خورشید ...‌.

 

سلامممم
نچ نچ ببین چه دختر بدیم:(( بیانیا زدن تو پرم قهر کردم😂😂
اوهوم... چندشن خیلییی
نچ نچ حس ششمت اشتبا گفD;

ای وای خاک به سرم!!

اشتب گرفتم...ککککککککک

خل و چلم دیگه!!

خل و چلیم از الان گل کرده!!*-*

😂😂
منم خل و چل کردیا😂😂😂
یه لحظه توهم زدم

ای وای کککککککککک

توهمممممم!!!!!!!!!

ککککککککککککککککککک

وای ننه مردم از خنده دیونه!!

😂😂
اوهوم😂😂😂😂😂
اینجوری پیش بره دلدرد میگیرم از خنده😂😂😂
چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ , ۱۹:۵۷ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

ته جذابیـــت به اینجور دوستاستــ 

خخخ 

از طرف ی تار از موشو بکن 

خخخخ

😂😂😂😂 چشششش

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 بلو

عالی 😂 😂

تو هم کههه کلا😂😂😂 کپی داییامیا

سلام😍

...

نظرات وبلاگ هم بسته بود😡

سلامـــ

نچ نچ من چقدر بدم:( ببخشید دیگه تکرار نمیشه دیگه عمرا دست به حذف بزنم

خخخخخخخخخخخخخخخخ

😂😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

^^

به به ببین کی برگشته ...

فک میکردم اولین کامنتو من میدم ک نشد 😅

خوش حالم ک بر گشتی 😊

دیگه نمیرم که برگشتنی باشه
عیب نداره بقیه انقدر فعالن دیگه نمیشه کاریش کرد
ممنونم

خوشحالم از رفتن منصرف شدی

ممنون دکتر

سلااااااااااام...ممنون که برگشتی:)

تو این یه مدت که نبودی دوستای بیانی کلی پست واسه برگشتنت منتشر کردن و واقعاااا دوست داشتم برگردی و باهات آشنا شم...البته با محیا جون و نیکا و دوستان دیگه آشنا شدم و اینقدر تو وباشون حرف درباره تو بود که میخواستم باهات آشنا شم عطسه جون:)

...

مام یکی از این دوستان بهتر از جان داریم...بهش میگیم سُلی واقعا رو مخه😐😐😐

 

سلامــــــــ... نمیدونم چجوری لطفاتونو جبران کنم
بچه ها خیلی مهربوننننننن... با دیدن اینا مگه میتونستم برم... منم زیاد ریحون جون ریحون جون شنیدم ولی خب تا حالا جرئت نکردم بیام وبت

😂😂خوبه اون دوستته

اوه جدی؟؟؟خب چه خبر؟؟؟؟چه میکنی با درسا؟؟؟؟

 

 

دوستم؟؟؟؟کل کلاس....شوخی نمیکنم...جدی کل کلاس باهاش لجن.....لج ها.....

به قول یکی از معلمامون ما یه کلاس ۳۰۱ داریم یه سلی😑

اهوم... خبر که سلامتی... میگذرونمشون😂😂

اوه اوه... چه بددد.. ما دوسش نداریم ولی نه به خودش میگیم نه به بقیه.. البته معلما هم اصلا ازش خوششون نمیاد

اوه این خیلی زر میزنه...و ما هنوز نتونستیم ساکتش کنیم://

😂😂خدا صبرتون بده

انشالله😭😭😭

انشالله ...ناراحت نباش میگذره

امیدوارم...از خوبیای انتخاب رشته اینه که اون میخواد بره انسانی من تجربی...یسسسسسسس بالاخره تموم میشهههههه:////

خداروشکر... راحت میشی پس.... همین یه سال بگذره تمومههه

اوهوم😊😊😊⁦☺️

D;

خب من میرم....اکثر صحبتام با همه به ایموجی ختم میشه نهایت هم میرسه به این⁦👈🏻⁩😐

اوکیی😂 به سلامت

منم تو کلسمون همیچین موجودیو داشتیم یعنی فقط به خاطر اون خوشحالمممممم ک مدرسه تموم شد

از نظر سوتیم که سلطان سوتیم (-_-)

ی بار داشتم به همین بلو اله(الو بله)فکر میکردم دقیقا همون وقت تلفن زنگ خوردو منم چون داشتم به این جمله فکر میکردم گفتم بلو اله -_- جالبیش اینجاس که خودم نفهمیدم اینجوری گفتم دیگه دوستم گفت بهم

 

😂😂نمیشه اینا رو تحملشون کرد
😂😂😂وای خداااا

خب پس خداروشکر 

:(

خواهش میکنم :)

:)))
ناراحت نباشین

چشم ^^

بی بلا

خوبه که هستی هنوز:)

مگه میشه من برم
میخوام بمونم موفقیت تو و دارک آنجلو ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan