نگارخانه ارامش

یلدایی

هی میگن شب یلدا سرتون تو گوشی نباشه و پیش کسایی باشین که دوستشون دارین...عاخه چطوری بگیم همه اونایی که ما دوست داریم شب یلدا کنارمون باشن تو همین موبایلن خو

 

+یلداتون مبارک...

++یلدای بدون بهارو دوست ندارم:( ولی چون میگفت تو فقط پست بزار بقیش مهم نیست پست گذاشتم (برگرد...)

سلام عطسه جونم!

خوبى؟

خخخخخخخخخ دقیقا

شب یلداى تو هم مبارک^^

سلام عزیزم
مرسی گلم تو خوبی
D;
مرسی فداتشم
کم پیدایی؟!

:/ خوشا به حالت باز برو خدات و شکر کن

 

من دقیقا العان تو وضعیتی هستم که دلم میخواد صد سال بعدی رو تنها باشم

 

 

یلدا ط هم مبارک خوش میگزره !؟ خخخ

 

 

اون که حتما... ولی چرا خوش به حالم؟

چرا؟؟ حتما مهمونین و شلوغی رو دوست ندارین؟

مرسی.. فعلا که نه فردا امتحان دارم چند ساعت دیگه میرم خونه‌ی عزیزم
شنبه ۳۰ آذر ۹۸ , ۱۸:۳۳ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

یلداتون پایدار😊

مرسی ممنون همچنین
مرسی از حضور همیشگیتونD;
یلداتون پایدار
مرسی ممنون

:/ بدا به حالتون !؟

 

مهمونی و شلوغی و دوست ندارم اما خیلی وقتآ ترجیح میدم به خونه تنها نشتن و العان اون لحظه هست حاظرم اون مخاطب خاص که خدا نفلش کنه اینجا بود خخخ

 

درکت میکنم برنامه فردا منم خوشاید نی خخخ فقط مسئله اینجاس من میتونم همشونو بخونم اما نمیخونم :/

 

نه ولی خو😂


همینه دیگه😂😂


😂دیگه چیزه از خود درخته


😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂  اون اخری فقط 😂😂 

 

خب خوش وموفق باشی شبت شیک به مهمون آآآ برس 😂😂  راستی یه عکس نوشته واس یه ماه دیگه هست واست خیلی خیلی اشنا میاد 😂😂 

😂😂راس میگم والا

مرسی تو هم همینطور... انقدرم تنها نشین یجا... کنجکاوم کردی حالا کو تا یه ماه دیگه:(( زد و آشنا نیومد

😂😂  اخه یکی نی بگه ط که نیم ساعت میخونی میری شاگرد پنجم میشی برو سه ساعت بخون در عوض دیگه نرو مدرسه و دو ساعتم بیاد تو جیبت :/ 3-5=2 😂😂 😂😂

 

:/ تنهایی حالم بهتره و متاسفانه العان خانواده هم بگی نگی اومدن خونه پووف  😂😂  اینطوری که شد میندازمش جلو 😂😂  مطمعن باش اشنا در میاد این تضمین ! البته احتمال میدم انقد فکرت پرت بشه که واست اشنا نیاد :/

😂😂👌
خودتم خودتو مسخره میکنی

😂😂خوبه یذره هم با خانوده باش خو... حالا ببینم! این احتمالش خیلی بالاس😂😂😂
+یذره هم «خخخ» بزار شک نکنم یکی دیگه داره کامنت میذاره

خخخخخخخخخخ یعنی این خخخ جزء شناسنامه من شده ها خخخ این 😂😂  رو از کامنت تو کپی کردم 😂😂 

 

خانواده باشم /// //// /// (صرفا جهت اطلاع این کد یه شکلک هستش 😂😂 ) ترجیح میدم همینطوری به رمانی که یه ساعت پیش دانلود کردم و دارم میخونم ادامه بدم :/  خیلی واست اشنا میاد این خط این نوشن  خخخ تازه خیلی شانسی و به لطف این اینترنت به دست اومد خخخ

 

:/ من و با مثلا میخواستم سر کامنت و نگیرم بری به مهمونات برسی هعــــــــــــی 😂😂 

😂😂 مشخصه همش دو تا دوتاس
اوهوم...نچ نچ عجبا بی ذوق:// عه الان بزار:( میکشمتا... کنجکاو شدم
😂😂 فعلا حسش نی تا نزدیکای صبه پ هنو وقت دارم

سلام عزیییزم😘

یلدات مبارک😍😘❤

 

منم بهارو میخوام:(((((

دیشب خواب دیدم برگشته انقد ناراحت نبودنشم😢

بهار برگرد😢

سلام محیا جونم😍
یلدای توم مبارکا❤

:((
کاش خبر میداد... اینجوری شاید فقط ناراحت میشدم ولی الان هم ناراحتم هم نگران
بهاری ببینمون... راضی اینجوری؟؟

مرسی عزیزم منم خوبم

عه خدا نکنه

و هم همینطور

از این به بعد سعی میکنم بیشر بیام:)

خداروشکر
^^

خوف کاری میکنی

:)

(ببخشید استیکر ندارم الان)

عب نداره... شکلک میخوام چیکار تو خودت باشی کافیه

😂😂😂😂 بیا شد یکی :/

 

😂 العان اماده نی ولی تضمین میکنم اولین متن خوبی که بیاد دستم پست میکنم

 

 

:/ عجبآآآ همین العان به عالم و ادم امید وار شدم بیان و از تنهایی در بیاییم اما همشون انگار مشغولا راستی اینی که نوشتی تو پستت از خودته !؟ اینی که نوشتی و کپی کردم قشنگ تو سه تا چت روم که توش العان انلاینم

 

یعنی قشنگ کس و کارم شده اینرتنت :/

 

 

😂😂

عه پس زودتر یه ماه منو نکاریا

😂😂... یجورایی... من و کاپی با هم نوشتیم(حالا حتما سوال اینه کاپی کیه😂) یه بنده خدایی

حرفی ندارم:/ فقط امیدوارم سر به راه شی

:)

مرسی که هستی عطسه جونم:)

تو هم همینطور.... حس میکنم توی این وضعیت تنها کسی هستی که دارمش

پس دیگه واجب شد زیاد بیام

><

باید این چند روز نیکای بد رو حمل کنی><

:)

اوهوم^.^

اوه مای گاد بدبخت شدم دیگه😂
ولی من که تا حالا نیکای بد ندیدم... حالا چجوریه؟؟

><

عه

خودت به نورا (دوستم که اومد و فقط یکبار کامنت داد) گفتی که: عه؟ با نیکای بد دوست شدی؟؟؟؟؟؟؟؟

><

نه نه نه
من نگفتم من نگفتم

یلداتون مبارک.

یلدای شما هم مبارک دکتر
ایشالا سال دیگه ببینم شما از تنهایی در اومدین

😂😂😂😂😂 قول نمیدم متن خوب این روزا کم یاب شده متن خاص و کوتاهی داری بفرما 😂

 

😂 عجب بنده خدای هنرمندی متن خیلی خوبه !

 

:/ 😂 ای ام فرزند اینرتنت و گوشی 😂 جماعت نمیدونستم گوشی چیه من تو گوشی پسر خاله هام قارچ خور بازی میکردم 😂 هعـــی چه روزایی بود 😂😂😂😂 گوشی برداشته بودم یه ساعت تموم مخفی شده بودم و جماعت داشتن دنبالم میگشتن

 

 

😂عه که اینطور  پس همه تلاشم و میکنم... بزار فکر کنم.... امممم... آها یافتم... «کاش تو هم ماه بودی تا تنها 15 روز به به انتظارت مینشستم» (از خودم در آوردما واسه همین بسی داغونه)

اوهوم انقدر توی مناسبتا چیزای قشنگ میگه😂 با کمک منااا

😂😂😂 نچ نچ.. باید ببرمتون کمپ ترک ژاپن

ممنون.

ولی نه دیگه رد اون حد.

با داداشم نشستیم XD

پ.ن: منظور از داداشم یکی از بیانیای قدیمیه :)

خواهش میکنم

خیلیم خوب
حدس میزنم ولی خب چند نفرنD;

مثلا کیا؟

آقا علی که احتمالش کمه
مستر ویروس 32(شایدم اعضای تیمشون)
مستر مهرانم میتونن باشن
شایدم دارک من
نمیدونم اصلا بیخیالD;

نه. از برنامه نویسای خوبمونن که وبشو بست.

اصلا ولش... XD

خب پس من اون موقع در قید حیات نبودم:دی
👌

چرا خودت بودى خودت بودى

مدارک هم موجود میباشد

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نه نه اشتبا میکنی
من گفتم که نیکا چه دختر خوبیه اومده باهات دوست شده
😂😂😂😂
اتفاقا متن خیلی عالی هستش اما واس اونی که تو ذهن من هست یکم طولانی هستش ! ولی فردا باز امتحان میکنم خخخ اخ که وقتی میبینیش میگی این :/ !؟

بله بله خخخخخ منم هیچ منسبتی رو چ تو وب چ تو اینستا چ تو تل تو وب و پیج فلان و بهمان تبریک نمیگم جز روز مادر که اونم یه استثنا بزرگ هستش به اون دوستت بگو از العان به فکر یه متن خوب باشه هااا البت با کمک توووو هااا خخخ

خودم ترح و ایده کمپ های ترک و به ژاپنی ها دادم فکر میکنی من و بتونن اونجا نگه دارن خخخ !؟


فردا میذاری؟! من ذوق😂😂 حالا تا ببینم

😂😂😂😂چشش

الکی نگووو😂

خخخخخخخخخ جان چ ذوقی خخخ ن بابا فردا یک شنبه تشریف داره یعنی فردای اون دوشنبه هستش ! دوشنبه شوخی بر دار نیستآآآآآ خخخ شاید تا اخر هفته هر روز یادم بندازی مطمعناا به اخر هفته نمیرسه خخخخ

 

بی بلا خخخ

 

 

:/ ایا میدانستی کسایی که توی اون کمپ ها قرار میگیرن بعد این که خارج شدن مستقیم میرن اینترنت !؟ خخخ

زودتر بزار دیگه میمیرم از کنجکاوی

D:

نخیر نمیرن اونا دیگه آدم شدن😂

:/ شیطونه میگه از همین العان بگم ماجرا چی هست و نزارم بیشتر از این طعم شیرین کنجکاوی رو بکشه ":/

 

خخخخ خب دیگه اینجاست که اونا هر هر میخندن و میگن خر شدین خرشدین خخخ

خب باشه بابا ولی زیاد لفتش نده😂😂

😂😂😂😂

😂😂  قول نمیدم

😂هعییی

کجاست بهار خانوم؟

نمیدونم:((
تا الان هیچ خبری ازش ندارم
خیلی نگرانشم دفعه قبل انقدر بی خبرم نذاشت ولی اینبار..:((

سلام 

کمی دیره ، ولی یلدایت مبارک. 

ببخشید سرم شلوغ بود. 

موفق باشی. 

سلام
مرسی یلدای شما هم مبارک
نه این چه حرفیه
همچنین شما
چهارشنبه ۴ دی ۹۸ , ۲۰:۴۹ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

سلامم

عطی تو پروازی هستی ؟ ؟

هاااااااااان؟

سلامــــ
جان؟؟!! پروازی ینی چی؟!
پنجشنبه ۵ دی ۹۸ , ۱۱:۰۵ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

ای بابا ..!!!

نمیدونی باشگاه پرواز ، پلاک سه ، دیدگاه

نمیدونی اینارو ؟نمیخونیشون؟؟؟نمی فهمی چی دارم میگم ؟است تا حالا اسم اینا به گوشت خورده ؟کاپی؟؟

رویا گیجم کردی
چی میگی تو آخه؟؟ به کاپی مربوطه؟؟
پنجشنبه ۵ دی ۹۸ , ۱۶:۳۲ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
کاپی رو میشناسی ؟؟؟
اون که اره...تو هم میشناسیش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan