نگارخانه ارامش

پستی با اعصابی که از رده خارج شده

هیچی بد تر از این نیست که از یکی قهر باشی و اون اصلا متوجه نشه:(

یعنی اعصابت میزنه به هزار هااا

 

پ.ن1: همه چی بهم ریخته جوری که چند روز پیش یکی از انگشترامو تو جعبه چیپس پیدا کردم:/

 

پ.ن2: آخرش این خنده هام واسم دردسر شد... یکی از دبیرای خیلی بی جنبه و اصلا کلا نگم براتون گفت وقتی مستمرت کم شد نگی چرا کم شده.. گفتم چرا خانوم؟؟!!... گفت: وقتی درسو مسخره میگیری همین میشه

من: ://////

آخه من کجا درسو مسخره کردم... وقتی منو نمیشناسی حرف نزن:( اعصابمو بهم ریخته بابا من فکرام خنده داره هیچم رو درس نخندیدم:( حیف که نتونستم اینا رو بهش بگم فقط گفتم ببخشید

 

پ.ن3: جسم 80 سانتیمون یه خواهر رضایی داره (این اگه 2 متر هم بشه بازم من همون جسم 80 سانتی صداش میکنم)... دیروز اومده بهم میگه همه یه خواهر و برادر دارن

میگم نه مثلا فلانی نداره

میگه رضایی داره

میگم نخیر اون نداره

میگه چرا همه کلی خواهر برادر دارن

میگم دیوونه شدی نه؟

میگه: بگم چجوری؟

میگم: بگو ببینم

میگه: هممون شیر گاو میخوریم پس کلی مامان بابا و خواهر برادر گاو داریم

من: ://////

(بچه ها چه دنیایی دارنا)

 

+خیلی وقت بود گله نکرده بودم... اصلا الان خالی شدم احساس سبکی میکنم... دیگه ببخشید وبی که انرژی منفی بود رو حذفیدم دیگه یسریا خود به خود میاد اینجاD;

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جانم چیش سواله برات؟؟

خخخخخخخخخ:)

در مورد اولی اره بده متوجه نمیشن:(

😂😂
:( به قول یاسی «خرا»

اوهوم...خودت چطوری ف...هیچی...خخخخخخخخخخخ

ویستاااااااااااااااااا... آخرش از دست تو سکته رو میزنم من که میدونم
خوبم تو خوبی؟
+راستی بابت اون چیزه ممنون

هیچى!!!!!!

الان که خوبى؟

جدا چجورى میشه انگشتر و توى جعبه چیپس پیدا کرد؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔

آره خوب خوبم تو خوبی؟
از اون چیپس پاکتیا نبود از اون قوطیا بود ولی خودمم توش مونده بودم😂😂

*-* کدوم چیزه

 

عه چیزه دیگه اونی که گفتم یکاریش کن بعد کردی^^

خخخخ خب بچه ای دیگه با هرکی مثل خودش دبیر بیجنبه بازی در میاری تو هم باهاش بازی کن اینطوری میتونی  ببریش

نه بابا این دبیره بهتره باهاش راه بیای از یکی از بچه ها جدی جدی 4 نمره واسه اینکه یجا باهاش لج کرده بود کم کرده بود

خب اون باهاتون لج میکنه !؟ که شما باهاش لج میکنین !؟ من از این معلما کم نداشتم ولی این و بدون اگه مثل خودشون باهاشون رفتار کنی رام میشن جوری که میتونی قلادشونو بگیری دستت

هوم:( نه بابا اگه اینو میشناختی... من که سعی میکنم بهش ثابت کنم من ذاتم خندونه.. آخه اگه دوست داشته باشه دیگه دوست داره

خب سعی نکن اصلا بهش بفهمونی ذاتت خندونه چون اون کم دانش اموز مثل ط ندیده :)

 

+++(معلم های عزیز شرمنده من یکم تو نظر قبلی بدو بدو کردم واس این که منظور و برسونم وگرنه من مخلص و قربون شما هستم و هرچی یاد گرفتم 92% از شما ها بوده )

نه بابا میخوام بهش بگم من چه بچه خوب و مودب و حرف گوش کنیم

😂😂

خب اونم سعی نکن یا اگه میخوای بش بفهمونی هیچی نگو مثل به بچه اروم و حرف گوش کن و خوب و مودب بشین درس و گوش کن حتی اگه هیچی ازش نفهمی

خب پس دارم چیکار میکنم عاخه؟؟

طُ داری ذات خندونت و واس معلم توجیح میکنی تا بلکه درک کنه ولی فایده ای نداره چون یکی مثل طُ قبلا رو کلی معلم امتحان کرده این طور معلما به نظر من میخواستن مهندسی پزشکی مسئولی چیزی بشن اما سنگشون نخورده به هدف و افتاده تو چاه معلمی و اومدن معلم شدن و العانم فقط میخوان روزشون تموم شه تا بلکه این بازنشستگی کوفتی رو بگیرن و برن پی باقی عمرشون

+تفاوت معلمی که به علاقه اولیه خودش اومده به معلمی و اونی که بعدا بنا به دلایلی اومده رو احساس کن

من میخوام بگم من اونی که فکر میکنی نیستم.... ولی زدی به هدف انگار بزور داره میاد درس میده

مشخصه:(

سلام عطیه جان

خوبی ؟

تو فقط بیا بنویس 

گله هم بود اشکال نداره :)

سلام بهار جونم
مرسی عزیزم تو خوبی؟
نچ نچ چند وقت ننوشتم همین شده:(
ببخشید

خوبم الحمدالله 

نچ نچ نچ :)

خداروشکر
از این به بعد میخوام بشم عطسه قبلی

تجربه ی خوبی از جدا کردن وبلاگای مثبت و منفیم ندارم

در نهایت یکیشون مظلوم واقع میشه و محکوم به حذفه و همه ی فازات مخلوط میشه و میریزه توو یه وب😅

توعم خودت باش و راحت باش باو! هر پستی هم ک بذاری باز عطیه ی خودمونی😉

😂😂 همینه دیگه کاریش نمیشه کرد
فدات... چش
يكشنبه ۲۴ آذر ۹۸ , ۰۸:۰۴ 🎶💖کیم یاسى💖🎶

><

 

D;
يكشنبه ۲۴ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۴ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

دقیقا مثل دبیر منطق منه هاااا 

موندم چرا با خندیدن ما مشکل دارن 

با این تفاوت که دبیر ما مرد هستش

 

 

حرف دبیر منطقتون رو نزن که یادمه چطور ضایش کردی😂😂

سلام 

آره همه‌ی چیزهایی که نوشتی درسته ، اعصاب خوردی هم داره. 

ناراحت نباش.

به ما می‌گفتند : بزرگ میشی یادت میره.  ولی بعضی چیزها هیچوقت از یاد آدم نمیره. 

 

موفق باشی ، انشاءالله همیشه به سلامتی و شادی باشی.

سلام
خو بیشتر از این ناراحت میشم که اصلا واسش مهم نیستم که حتی نفهمیده قهرم
هوم👌

ممنون


سلام 

برای شب یلدا حتما پست بگذار ، دیگه آجیل و هندوانه و انار دانه قرمزی ما هم همین پستهای همدیگه هست و نظرهایی که بهم دیگه میدیم. 

فدای قلب مهربونت ، در پناه خدا باشی. 

سلام
چشم شب یلدا رو نمیشه بی پست گذاشت... منتظر هندوانه تون هستمD;
خدانکنه... همچنین شما
خواهر و برادر گاوی؟؟؟:d عجب
ذهنش بیش از حد بازهD;
سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۸ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
خخخ
اره بدبخت
حقش بود
😂😂بیچاره اون که گیرت افتاده

سلام عطسه جانم😍

خوبی عزیزم؟

تو فقط باش گله کن غر بزن هرچی فقط باش:)❤

سلام محیا جونم
مرسی خوبم
تو خوبی چند وقت نبودی
فدات شم باشه دبگه هستم

حق داری عزیزم ......

منن چند روز اعصاب مصاب ماشین حساب شده :/ 

همه به کنار بچه های بیان دارن میرن 😭😭😭😭

سلام نیلو جونم
بمیرم حرص نخور
منم سر این یکی خیلی بهم ریختم

قربونت عزیزم خوبم😍😘

آره یکم مشغله ها زیاده هی حضورم کمرنگ پررنگ میشه:)))

 

خدانکنه عزیزمی😍😘آفلین باش همیشه😍😘❤

خدانکنه😍
مشغله هارو نمیدونم ولی درکت میکنم

😍چشم❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan