نگارخانه ارامش

حس عجیب

چند لحظه پیش با رسیدن یه صدایی به گوشم بیدار شدم بنظرتون چی بود؟؟

این صدا

 

 

حالا صبحی که با این موزیک شروع شه تا شبش چه شود... دوسش میدارم این موزیکو هوس کردم بزارم رو آلارم گوشیم

 

+نه جداً قشنگ نیس؟؟ یه حس عجیب...

++ شب گوشش نکنین... توصیه از من به شما... همه حسش به صب زوده

+++ شما اگه از همین سبک موزیکا، کلا موزیکی که همین حس و حالو داشته باشه و واسه صبحا انرژی بده سراغ دارین لطفا معرفی کنین... میخوام سی‌دی کنم به یکی که از این سبکا دوس داره هدیه بدم

 

 

سه شنبه ۹ مهر ۹۸ , ۱۰:۱۷ تمنایــ وجــود

اخ اخ ازین اهنگا؟

توصیه میکنم الارم نزار که اصلا بیدار بشو نیستی خخخخخ

هوم
😂😂 قشنگه که

سلام.قشنگه .

چه خونه ملایمی دارین ما صبح ها با لگد پا میشیم 😂😂

سلام هوم
😂😂

:/ من اینو گوش کنم صبحا .... فاتحه

😂😂

قشنگ بود:))

 

یاد دوران  راهنماییم افتادم

بابام دلش نمیومد بیدارمون کنه تلویزیونو روشن میکرد صداشو زیاد میکرد برنامه کودک میذاشت

یا برنامه صبحگاهی ماهم با صدا تلویزیون بیدار میشدیم بعد موقع صبحونه خوردن تام وجری،میدیدیم

بابام بیشتر منو خواهرم میخندید به تامو وجری😂😅

((:
چه بابای خوبی
😂😂😂

:)))

ذوق وکودک درون من درمقابل مامان بابام کودک درون که نیست که پیرم هستم دراین حد ذوق وشوق دارنوشوخو خوش مشربن:)))

 

 

پس خانوادگی شخصیت جالبی دارین

سلام :( 

چنگیز و ندیدی؟ خبرشو نداری ؟ :(

سلام هانی جون
چطور مگه چیزی شده؟

نه چیزی نشده :( 

همونجوری دنبالش میگردم :/

یعنی پیشت نیس؟

پیشم ؟ نه نیست ... فک کنم رفته مسافرت :(

تو خوبی؟ مدرسه خوبه؟

عه بیخبر
مرسی خوبم تو خوبی؟
آره بد نیس

منم معمولیم

پیداش میشه نگران نباش
يكشنبه ۱۴ مهر ۹۸ , ۱۷:۵۹ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

من الان گوش کردم خوابم گرفت 

این دیگه خیلی عجیبه
دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ , ۱۶:۲۳ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

ن ب عجیبیه من؟؟

هوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan