نگارخانه ارامش

همیشه تو عنوان مشکل داشتم خودت بیا ببین پستم چیه دیگه

چند وقته هوس کردم کامت به گویش محلی بزارم، فرد مقابل فکر کنه فحش جدیده😂😂

چرا ؟ !!!! 

گویش محلی که خیلیی قشنگه

بستگی داره چه گویشی باشه، یبار براتون بزارم خودتون میفهمین😂😂

خخخخخ بزار ببینم

پست بعدیت😂😂

:))

منم باعنوان انتخاب کردن مشکل دارم:))

گویش محلی دوس دارم؛)

هم دردیم
پس بعضی وقتا محلی میذارم، نفهمی چی میگم

نه ترجمشم بذار که یه چیزیم یاد بگیریم:D 

اوکی اوکیD;

دو تا نیم فاصله بزارید جاش

عنوان خالی میمونه

c+sh+2

#من معترض نیستم😅

اوکی، شما هم که همیشه ضایعم میکنین😂

نه من هیچ وقت چنین قصدی ندارم

فقط میخوام کمکتون کنم:)

میدانم شوخی بود

😂😂😂😂😂

من گویش شهرمون بلد نیستم‌

این دیگه آخرشه😂

آقا گویش سمنانی خیلی سخت 😁😁😁😁

 

عه مگه سمنانم گویش داره؟؟
اینو نمیدونستم😂

ای ناشناس چه خفن بود من نمیدونستم نیم فاصله جواب میده

نظری ندارم عمو

👌

با ترجمه بزار 😂😂

اوکی😂

واقعن هم...

منم اگه گویش محلی بزارم امکانش هست که با فوحش اشتباه گرفته شه!

:)

 

D;

مگه کجایی ؟

کاش خصوصی میدادی، اونموقع میگفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan