نگارخانه ارامش

من و یه جسم 80 سانتی:/

خیلی وقتا بعضی چیزا رو نمیشه تحمل کرد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اون امروز واسه من پسر خالمه که از صبح داره با تک تک سلولام بازی میکنه، دهه نودیا جدن هیولان

تا شب چی میشه خدا میدونه... فکر نکینین مهمون نواز نیستما، نه اینطور نیست، این بچه هر روز که نه ولی هفته ای 12 ساعتش رو خونمونه، کلی باهاش خوش میگذره ولی بعضی وقتا این شیطونه میره تو جلدش

 

پ.ن: دیشب اومد خونمون بخوابه، که خب نه من خوابیدم نه خودش، چقدر حرف میزنه این بچه... الانم میگه: «یه بازی بیار، این چیه آخه؟؟ داری چی مینویسی؟» تا باز شروع نکرده اذیت کردنم بهتره بازی superhex رو بیارم، نوبتی بازی کنیم

خخخخخ از بازی کردن باهاش لذت ببر
خوبه بد نیست، همین که ساکته کافیه😂😂
مدام میگن حوصلمون سر رفت 😁😁
هوم هوم😂😂
ینی خودتون بچه بودید شیطون نمیشدید ؟ :)) فقط چون دهه نودیدن D; ? ححخخخ
نه دیگه تا این حد، آره😂😂
خخخخ این نتیجه آزاری است که به خانوادتون در زمان بچگی وارد کردید :دی خخخخخخ
😂😂من هر چیم بودم دیگه اینجوری نبودم، نتیجشو باید تو همین نوجوونی ببینم یعنی
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۴ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
:)
((:
هر کاری هم بکنی آخره آخرش حدود 5 دیقه سرگرم میشن بعد میرن سر شیطنت وبازیگوشی!...
کلافه میکنن آدمو .... منم خاهرم دهه نودیه!

آره آره
الان نشسته کنارم فقط غر میزنه و میگه تو هیچی بلد نیستی
:)
هرچی هم بهش بگی بخدا Xکلاس سواد دارم ! میگن مدرسه که بدرد نمی خوره...
ینی اینا از الان اینو میفهمن...!
هوم هوم😂😂
***************************
😂😂😂😂
حلالش!
😂😂😂😂
بهتره خودتو وفق بدی 😂وگرنه هر هفته 12 ساعت اذیت میشی 
گفتم که از تنهایی درم آورده، حالا دو تا داداش دارم ولی خب بعد سه چهار ساعت دیگه واقعا نمیشه تحملش کرد، چه برسه به 24 ساعت😂
😂😂 خوبه ی کم اعصابت نرمش میکنه واسه بعدا خوبه 
😂😂😂😂
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
Godzillan dahe navadiaaaa

آره آره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan