نگارخانه ارامش

کپی خودمه😂😂


خخخخخ خوب میشی نگران نباش
😂😂😂😂
اخ گفتی منم !
من هنوزم باب اسفنجی دوست دارم 😂😂😂😂
D:
منم
خواهر من دقیقا همینجوریه 😂😂
پس از این به بعد خواهرتم دوست دارم😂😂
😁😁
D:
سلام
عین من هم هست..
ولی من درست میفهم دست زدند ..ولی جرات نکردند وسیاه بردارند
سلام
👌

خخخخخخخخخ
😂😂
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۸ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
خخخخخ منم همینجوریمممممممممممممممم
😂😂
وای آره😅😅😅😅😅😅😅😅😅
این عکس نوشته ها رو خودت درست میکنی عمو؟ افرین که چقدر چیز بلدی :)
😂😂
آره، نه دیگه تا این حد
دققققققققققققیییییییییقا 😅😅
😂😂

وای خودا😂 منم خیلی درگیرم😂

اع یکی مثه خودم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan