نگارخانه ارامش

دلم دلای قدیم...

+ حال این شبای من

دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۱۰:۳۳ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
و من 😂😂😂😂
😂😂😂
بچه ها این رمانمه، گفتم اینجا معرفیش کنم
«عطسم»
ممنون آرامش جان که رمانمو معرفی کردی
(خود درگیری دارم😂😂😂)
هعی خواهر ! 
ما که هم صبح نا ۱۰ خوابیم هم ۲ ساعت عصر ها می خوابیم هم ۱۲ تو رختخوابیم 😂😂😂😂
چه هم قافیه😂😂😂
اعصاب معصاب نداره دلت
هوم هوم پیرش کردم😂😂
دیروز عصر خوابیدم دیشب تا ۴ بیدار بودم 😫
😂😂
همین میشه دیگه😂😂😂
از امروز نمی خوابم (همیشه همینو می گم 😂😂)
منم😂
دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۴ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
:))
:))
منکه نه بعد از ظهر میخوابم نه شب زود خوابم میبره!
بعدم که میام یکم به دلم رجوع کنم میگه:خفه بابا خودت خواب نداری.. منم بی خواب میکنی!
(دلم یکمی لات هس...خیلی هم علاقه ای به آدمایی مثه من نداره!!)
خدا نگهش داره واست 😂😂
مرسی!
اگه الان بهش بگم میزنتم!
آخه الان خیر سرش رفته کپیده...یا به قول خودش خواب بعد از ظهر طلایی!
عاخی حتما خیلیم ناز خوابیده قربونش برم😂😂
آره خییییییلی!
دست وپاش هر کدوم یه طرفه!
یه سیلم تو فضای بین روده هام ایجاد کرده که ناشی از آب دهنشه!
هی خدا تو چقدر باحالی😂😂😂
لطفته...مرسی!
LH HDKDL ND'I!
اگه تو کیبورد کامپیوتر دنبال این کلمات نا مفهوم بگردی می فهمی چی نوشتم...
D;
خواهش
شما فراتر از اینیD:
چاکر قوس الدین!
(تنها عشق زمینیم)
اوووووو
:)))))))))
((((((((((:
باحال بود
ممنون
خوش اومدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan