نگارخانه ارامش

:):

آزادی به این میگن(شایدم بیکاری)

تیچر(معلم زبان) محترممون عازم مدینه شدن و یه ماه بیکاری محض نمیدونم شاد باشم یا ناراحت

فقط عنوان 😂😂
خب چه کنم😂😂😂
"کارت دعوت"
ما شما را دعوت می کنیم به:
گشت وگذار
یللی تللی کردن و زمان را با وب گردیهدر دادن!
شادی کردن
فراموش کردن تمام درسهای تدریس شده

اخطار:وقت شما کم است!آنرا به درستی تلف کنید!...
با تشکر_مدیریت سازمان برنامه ریزی زمانهای خاص ونادر!
اینجوری که از خودم سیر میشم😂
😂😂😂😂
هم بخند هم اخم کن :):😉😉
اوکی حتما🌹
راستی پست نداری؟؟
تجربه به اثبات رسونده آدم از خودش سیر بشه بهتر از اینه که از معلم کلاس زبان سیر بشه!
خوبه خوبه پس با بچه ها بریم عشق و حال
معلمم شوهر خالمه😂😂
:))
چرا یه پست دارم هنوز آماده نشده :)
خوبه منتظرم
سلام :)
از این فرصت برای کارهای دیگه استفاده کن تا وقتی معلمتون برگشتن دیگه تمرکز کنین رو درس مربوطه
سلام
هوم فکر خوبیه کلی برنامه داشتم واسه تابستون ولی هنوز یکیشم خط نخورده
:/
دیگه واقعن حرفی ندارم...
😂😂 زیاد به من چیزی نمیگه ولی بیچاره دوستم
فدات 😍😘😘
خدا نکنه😘😍
پارتی بازیییییی؟
هوم هوم 😂😂
نچ نچ!
خجالت...
قباحت!
.
.
.
ولی خودمونیما!خیلی خووووووبه 😂
نچ نچ


آرهههه😂😂
خوشبحالت
نه دیگه خوش به حالم نیست حوصلم تو خونه پوکیده
یادگیری زبانی که از رفتن معلمش خوشحال باشی
یا تنها نکته منفیش رو بیکاری بدونی که بدرد نمیخوره!
شما هم اگه در طول هفته پنج روزش رو کلاس میرفتین و باید یه ساعت و نیم کامل رو به حرفای شوهر خاله محترم گوش میکردین، از رفتنش خوشحال میشدین
خب بنظرتون چه کنم؟
یا کلا بیخیالش شید
یا کلاسو و دبیر رو عوض کنید که شوق کلاس ایجاد شه

داشتم ازین دبیر زبانا که لحظه شماری میکردم برا شرو شدن کلاسش^___^
و همچنین داشتم دبیرایی که همش دنبال بهونه بودم بپیچونم کلاسش رو زود تر برم خونه-___-
نه کلاسو واقعا دوست دارم ولی خب به چند روز استراحتم نیاز دارم
حالا معلممون قول داده بعد ازینکه برگشت هفته ای سه جلسش بکنه تا دیگه انقدر خسته نشیم
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan