نگارخانه ارامش

نداره دیگه نداره:(

+ و الان نیم ساعتی میشه گم شده، دعا کنید بیابمش:(

متاسفانه همیشه همون موقعی گم میشن که رو سایلنت قرار گرفتن!

هوم چون بیشعور نفهمن:(
ان شاالله پیدا میشه.
ان شاءالله
ولی میدونم باز یجایی گذاشتم دختر خالم ورش نداره یادم رفته
پیدا میشه نگران نباش :)
امیدوارم، مرسی که همیشه انرژی میدی
خودت که منبع انرژی هستی عزیز جانم 
نه دیگه اینطوری نیستا
هست :)
اینجوری گفتی من میترسم نه بیارم... باشه هست:))
آفرین گلم :)😍
😘😍
عکس برای من کم کم باز شد فکر کردم عینک گربه نره ات گم شده کلی دعا کردم عینکه پیدا شه الان دیگه نا ندارم برای گوشیت دعا کنم عمو:|
😂😂اشکالی نداره عمو پیداش کردم
دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۷ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
نمیفهمه خخخخخخ کلا گوشیا موجودات نفهمی هستن
😂😂دقیقا
اره اره بدجور باهات موافقم
خوبه درک میکنی

حالا صداشو بذار تا اخر کسی که زنگ نمیزنه هیچ! همش جلو چشماتم رژه میرع😓

دقیقا... هعییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan