نگارخانه ارامش

و الان در این وضعم

+دارم خرید اینترنتی میکنم، واسه همین کلی صفحه باز کردم حالا اینترنت نمیکشه بخوام همه وبلاگارو بخونم، کلی رفرش کردم تا بیان باز شد، قول میدم وقتی خریدم تموم شد و یذره خلوت تر شد همه رو چک کنم:)

سلام :)
موفق باشی
سلام
ممنون:)
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۲ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
چی میخریییییی خخخ فوضولم خودتی
یه سری وسایل واسه لپ تاپ و کلی چیزای دیگه، زیادن نمیشه گفت
😂😂
به وبلاگها سر زدی ؟:)
هوم سه چهار تای دیگه مونده، چون مطالبشون یذره طولانی بود گذاشتم واسه نصفه شب
من پستهای طولانی رو نمی خونم 😂😂
😂😂پست قبلیمو که خوندی؟؟ هوم؟؟
بله خوندم 
پستت طولانی نبود :)
منظورم اون پستهای بالای سی خط 😥😥
با فونت ریز 
جدا فکر میکردم زیادی کشش دادم
اوه اونا رو که نگو
نه پستت رون بود و خوب نوشتی 
بعضی پست بچه ها پیچیده و طولانیه 😥😥
آخر خط هم میرسی نمیدونی چی گفتن 
خوشحالم که خوندیش و فهمیدی
اوه آرهــــ واسم پیش اومده

اره دقیقا😭 خیلی بده😭😭

:(((((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan