نگارخانه ارامش

اینا رو میبینم اشکم در میاد

توی اطرافم چهار تا دوست هستن که نگم براتون

اختلافشون صفر تا صده، مثلا همین امروز بعد از کلاس، میخواستن چیپس بخرن (یکیشون نمکی دوست داره، یکی پیاز جعفری، یکی سرکه ای و اون یکی هم فلفلی...)

نفری هزار گذاشتن وسط و یکیشون میخواست بره چیپس بخره، ازشون پرسید چه نوعشو بخرم؟

و همین سوال نتیجش شد کلی بحث سر اینکه چه مزه ای باشه، یعنی میزدن تو سر و کله هم، وقتی دیدن این مشاجره ها به نتیجه ای نمیرسه، نفری یه هزاری دیگه هم گذاشتن، و اینم باز شد شروع دعوای بعدیشون://

منم فقط داشتم نگاشون میکردم...


+ آخرشو حدس بزنین


بستنی خریدند خوردن 😂😂😂😂😂
نچ 😂😂
یه چیز دیگه خریدن😀
خیرD:
سر هم خوردن 😂😂😂😂
نه بابا😂😂😂
پفک خریدن 😂
پفک دوست دارم 🙃
باید بگم این حدسم اشتباهه 😂
پس من از این به بعد میام مثه طرفدارای آقای موسوی ماشینتو پر پفک میکنم
نمیدونم چی شد؟
):/
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۲۲:۲۸ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
پفک خریدین
عه حدست مثه بهار بود ولی اینم اشتباهه
وا خوب من از کجاس باس بدونم خودتون بگید چی شد.
یذره منتظر میمانیم، بعد میگم
ای بابا 
عطسه فقط پفک 
البته من چیپس سرکه نمکی دوست دارم 
پفیلا نخریدین ؟
خب، هوم اونم خوبه
نچ فرشته گفت
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۶ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
خخخخ هیچی نخریدید اب مدنی خریدید رفتین خونه
من نبودما، من داشتم با یکی از دوستام حرف میزدم
هوم جوابت درسته ولی فقط بخش اولش هیچی نخریدن 😂😂
😐😐😐😐😐😐

😂😂
آقا خب چرا ؟! یعنی یکی حاضر نشد کوتاه بیاد ! من خاطرم  چیپس لیمویی ( متنفرم ) سا فلفلی( متنفرم ) بخورم ! ولی بخورم به هر قیمتی ! اخه من چیپس ک پفک خیلی دوست دارم 
اینا رو نمیشناسی😂😂
درک میکنم
وای 😂😂😂
😂😂
آخرش اینکه برن یه بطری آب بخرن خخخ
چه جالب بود!




خوشحال میشم به وبم سر بزنین
هیچی نخریدنD:
ممنون

حتما
اخرش فک کنم هر کدوم یه دونه برا خودتون خریدین

پسرا اینجوری نیستن سر کی بیشتر خورده دعوا می کنن خخخخ
هی میگم من نبودم باز منو باهاشون جمع میبندین، نه آخرش هیچی نخریدن
😂😂نمیدونستم
يكشنبه ۶ مرداد ۹۸ , ۱۱:۳۰ دلساخته های آنی
بستنی گرفتین
من نبودم، چهار نفری که کنارم نشسته بودن داشتن بحث مبکردن، ولی بستنی نخریدن، اصلا هیچی نخریدن😂😂
عچی نخریدن:|
(تقلب نکردما:دی)
واضحه😂😂

چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

ضمنا منم یه سایت جدید زدم لطفا یه سر بزن

ممنون شما همیشه لطف دارین، کاش آدرس جدیدتونو میذاشتین
ینی چی هیچی نخریدن؟
لا اقل از اون چیپسای نصفه نیمه کوچولو میگرفتن...(البته اینجوری مجبور بودن نیتروژنشم خوووووب ببلعن!)
ینی چیپس انقد گرون شده؟...
😂دوستای منن دیگه
هوم😂
آره یه ماه پیش فکر کنم 2500 بود الان شده 4000 تازه خالی ترم شده ولی بازم خوبه
:/
عجب گرون شدنا!
فک نمی کردم یه روزی یه ذره نیتروژن بتونه انقد خرج رو دست مردم بذاره!
یادم باشه دفه بعد اگههههه چیپس خریدم (کارد بخوره به شکمم!)بی درنگ نیتروژنشو بقاپم!...
نه زیاد
👌
😂😂
منو اسکل کردی!؟
حقیقتش من خونه نشین شدم!
دیگه آمار قیمتا رو ندارم!
نه باو
چرااا؟؟
پس اون "نه زیاد"چه معنی میداد ؟
چون مدرسه ها تعطیله ومن از بوفه مدرسه مون دورم...(البته اونکه پول خون باباشو میگیره!)
خب بنظرم منطقیه بالا بره
😂😂
ولی زیاد شدن نیتروژنش دیگه منطقی نیس!
اگه گرون میکنن چیپسشو ثابت نگه دارن...اگه چیپسو کم می کنن قیمتشو (تا حدودی)ثابت نگه دارن!
دیگه دارن در اینجارو در حقمون اجحاف (املاش درسته؟)می کنن!
بعدم قیمت اینا میره بالا...بوفه ما میزنه تو کار دیه هفت جد وآبادش! ما بدبخت میشیم...
کاملا حق با توعه😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan