نگارخانه ارامش

این اوجشه

بعدا نوشت: توی یه لحظه تصمیم گرفتم پست این پستو جایگزین پست قبل کنم، از اون پستا اصن به من نمیخورد:)) در ضمن این وبلاگو زدم که توش انرژی هامو بریزم نه اینکه غم و اندوه، یه تشکر کوچیک هم از دوست گلم که گفت«این که ببینم تو داری همیچن پستی میذاری برام سخته... تویی که همیشه پر انرژی بودی» اینم یکی از دلایل عوض کردن پستم بود

اخ دقیقا چرا مامان گوشی می خراند اصلا /
مامان من گوشی شو میزاره رو ویبره _سایلنت بعد میزاره تو کیف مبایل بعد میزاره تو جا مبیلی کیفش بعد میگه چرا قطع شد ؟:I
هوم
😂😂 خدا نگشون داره
پست قبلی : این جوری که بدتر منفجر میشی !
چه کنیم دیگه
سه شنبه ۱ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
چرا واقعا؟!؟!؟!؟
باید ریشه یابی بشه ...
خب کلا گوشی نخرن
هوم
آره نخرن بهتره
مامانت با گوشی مخالفه ؟ 😁
نه 
خودش که استفاده ای از موبایلش نمیکنه میگه تو چرا همش تو اونه😂
😂😂مادر منم اتفاقا گیر میده که چرا همش سراتون تو گوشیه:)))
مامانن دیگه
اره مامان منم همینه خخخخ
😂
عالی بود،عشقن مامانا،تازه من باید از اونورتر بگم مامان گوشیت تو کیفت داره زنگ میخوره و کیفش دستشه 😍🤣
هوم
😂خدا نگهشون داره
سلامت باشید 

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan