نگارخانه ارامش

Stick.Fight

وقتی من و پسر خالم بازی میکنیم و کلی هم کری میخونیم، نتیجش میشه این (زرده منم، آبیه پسر خالم و صورتی هم دختر خالم😂)

 



پ.ن1: باید برم عکاس بشم

پ.ن2: بازیشو توصیه میکنم واسه وقت گذروندن با خانواده یا دوستان خیلی خوبه(فقط باید پد داشته باشین)

پ.ن3:هفتاد تایی شدم:)

پ.ن4: الان تایم اوته، رب ساعته رفتن آب بخورن، الاناست که دیگه برگردن بریم ادامه بازی

+ادامه دارد...

شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۴۷ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی هم خوبه.موفق باشی.
سلام سپاس از همراهیتون
سلام :)
خدا قوت
سلام
:)
سلام خسته نباشید :)
سلام ممنون:)
کککک عالیههه ولی یکم خشنه 
(:
هوم با اینش موافقم ;)
مخصوصا عکس شیشمیه که خیلی شیک وایستادی داری بهش شلیک می کنی  ^-^ کککککک
هوم 😂😂 اینکارم دیگه
اومووووووووووو پس باید ازت بترسم کککککککک
نه بابا من دلم نمیاد حتی یه مورچه هم بکشم
راستش از پروانه هم میترسم:((
این پسر خالم هی کری میخوند دیگه زدم نابودش کردمD:
اهان خوبه پس ککککککک
D:

اوه😍 منم عاشق گیمم😍

ولی خوب ترجیح میدم واسه بزن بزن تیکن بازی کنم😂

خوب کاری میکنی😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan