نگارخانه ارامش

بدون شرح


ان شاءالله مادرا حاجت روا بشن😁
😂😂😂ان شاءالله
ایگووووو .......
ککککک^-^
بسی خنده دار بود ممنون از گذاشتنش ککککککککک
😂خواهش پیشولی
😂😂😂😂
😁
😉😂😂
فهمیدما😂
میدونم میدونم 😉😁😁
آورین آورین😂😂
:))))))))
:))))
😂😂😂😂😅

مامان منم همش میگه ایشاالله گوشیت بسوزه😖😅😂😂
😂😂پس فقط من نیستم
😂😂😂😂😂
چه جالب مامانا شما همیشه همین آرزو می کنند 
هوم😂😂
چقدر ارتعاشات و خود آرزو هاشون عوض شده دی:
هوم
شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۱۹:۲۳ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
مامانا همینن 😂
هوم😂

چه بگویم که کاملا درست بود😂😂

😂😂😂😂

من تا الااز مامانم نپرسیدم/: ولی حدس میزنم بگه عارزوم اینه کمتر بخوابی//////: گشادیتم ترک کنی/:

😂😂خب منم به عنوان چیز همین دعا رو برات میکنم

خو البته تقصیر من نی... ژنم اینطوریهدیه هرچی میخوابم خوابم میاد باز/////: 

😂😂⁦🤦🏻‍♀️⁩ برعکس من

خب ما به جز گوشی همدمی نداریم، 😁

دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan