نگارخانه ارامش

چهار انگشت:(((

دوستان کروکدیل چهار تا انگشت داره یا سه تا؟

این سوال مدت هاست(دو سه روز:)) ذهنمو درگیر کرده همشم بخاطرآهنگ چهار انگشت هومن گامنو

یجایی هست میگه«فرق بین من و تو چهار انگشته»

خب با توجه به مصرع بالا اگه سه تا انگشت داشته باشه خب با هم میشن شش تا که اختلاف انگشتای ما با اونا میشه 4 تا و اگه هم 4 تا داشته باشن که تنها فرقمون همین 4 انگشت، 5 انگشته دیگه


پ.ن1:باید برم فیلم چهار انگشت رو ببینم، یه مستند هم نگاه کنم حداقل یه اطلاعاتی داشته باشم زشته اینجوری

پ.ن2: از بیکاریه.... ببینین توی چه چیزایی میمونم...

چند وقت پیش باهاش عکس انداختم ۴ تا داشت 😉😋😂
😂👌
مرسی که آگاهم کردی
ولی خدایی چطور تونستی عکس بگیری وحشتناکه
:|
:):/
مشکلی هست
نه... از اون سوالا بودا که اول مرغ بود یا تخم مرغ
با روح و روان مردم بازی نکنین خخخ

ببخشی منظوری نداشتم :)
😂😂
خواهش میکنم
سطح دغدغه هات بالاست. درکت نمیکنم 
:)
😂😂 نظر لطفتونه
حالا کروکدیل گرفتم نگاه میکنم خبرتون میدیم:دی خخخخخخ 
اوکی پس خبر از شما😂😂
پووووف 
کاری به کسی نداره که😑😁😉
اونقدر مهربونه 😊😉😁😁😁
من که میترسم:)
واقعا چه دعدغه هایی داری😂😂😂
اصلا تا حالا بهش فکر نکرده بودم😂
من اینم دیگه 😂😂
نه سه تا نه چهار تا 
کروکدیل پنج تا انگشت داره.تو گوگل هم سرچ کنید پنچ تا هست 
چها؟!؟!!
سه؟!؟!؟
خخخخخخخ چرا اخه
اه
چرا اینجوری شد گیج شدم:(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*************************************************************************************************************************************************************************************************************
باز نشد
سرچ که کردم دیدم پاهاشون 4 انگشت و دستاشون 5 انگشت
پاهاشونم پنج تا باید باشه.شاید مشخص نبوده
نوشته بود
به هر حال ممنون
سلام
من هم یه روزگاری توی همین موضوعات گیر می افتادم و گوگولی هم نبود که ازش بپرسم. واقعا اذیت می شدم. جایی هم نبود که بشه اینطور واضح پرسید! 
خوش به حالت که می تونی بپرسی. امروز عصر انفجار اطلاعاته! موفق باشی.
سلام
:)دقیقا
ممنون
نمی دونم :)
همراهیتون کافیه:)
اطلاعات سوسمار خواستی ... هستیم در خدمت:/
اگه سوالی پیش اومد حتما میپرسم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بچه ها سرچ کردن و بهت گفتن دیگه...
راستی اون دوستی که گفت اول مرغ یا تخم مرغ...من چندوقت پیش مقاله ای خوندم که نوشته بود که ماده ای تو پوست تخم مرغ هست که تو مرغ نیست(البته اسم اون ماده رو نمیدونم دقیقش چی بود و برای اینکه سوتی ندم نمیگم بهتون)پس اول تخم مرغ بوده بعد مرغ.
حالا یه سوالی که از بچگی داشتم این بود که اگه طرز تهیه ی ماستو بلد باشید میدونید که برای ماست درست کرده باید به شیر ماست بزنی...پس به نظرتون اولین ماست تولید شده تو دنیا رو از کدوم ماستی درست کردن؟
استاد دانشگاه آبجیم این سوالو جواب داد که تا جایی که یادمه بهتون میگم. قضیه از این قراره که ماده ای وجود داره در معده ی نوزاد انسان و گاو(البته تا جایی که یادمه) که در *********** هست پس اولین ماست از ******* درست شده خخخخخ
اینکه عالیه این همه اطلاعات دارین فقط مورد آخر یکم حال ب هم زنه:(
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چی شد الان؟

 

 

خودمم نفهمیدم، هفته دیگه میخوام برم کروکدیلا رو ببینم، گرچه میترسم ولی میخوام انگشتاشو ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan