نگارخانه ارامش

روزت مبارک


با دو روز تاخیر نت نداشتم متاسفانه ولی خب


اول از همه به بهترین بابای دنیا تبریک میگم بهترین معلم جهان که بیش از 2000 دانش آموز ازش شیمی رو یاد گرفتن، امیدوارم تا وقتی هیدروژن به هلیم تبدیل میشه بالا سرم باشی


حالا به دایی گلم تبریک میگم که فقط به عشق اونه که شاید یکم ورزش میکنم، به اندازۀ تمام  توپ های فوتبال زمین بهش تبریک میگم


میرسیم به عمه جونم که شاید خیلی از بازدماش تبدیل به سرفه شد تا ما سر کلاسش آروم بگیریم، امیدوارم به اندازۀ تمام  مویرگهاش عمر کنه


تبریک به زن داییم که کلی با چهارمی ها سر و کله زد، به اندازۀ تمام نمراتی که شاگرداش گرفتن بهش تبریک میگم


و یه تبریک هم به پسر عموم که اونم خیلی زحمت میکشه


خانم اسلامی هم که میتونم بگم بهترین دبیر ادبیات بودن و من که به ادبیات چندان علاقه ای نداشتم توی این سه سال نظرم کاملا عوض شد، امیدوارم تا وقتی شاعری هست و کسی هست که شعر بگه سایتون بالای سر خانوادتون باشه


یه دبیری داشتیم که متاسفانه از پیشمون رفت، به ایشونم بیشتر از همه تبریک میگم، بهترین دبیر ریاضی دنیا بود و کسی که اومدن جاشون، یذره اذیتشون کردم چون واقعا دبیر قبلیو خیلی دوست داشتم ولی خب به ایشونم تبریک میگم



و حالا یه تبریک خیلی گنده به همۀ معلما که زندگیشونو دادن، جوانیشونو دادن تا علمشونو به ما بفهمونن، از همینجا دستشونو میبوسم و تبریک میگم🌹




منم تبریک میگم هم به بابات هم به همۀ فامیلات و همۀ معلما
ممنون، بالاخره یاد گرفتی همزه بندازی:)
عاره، کیبوردمو عوض کردم:)
ایول
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۱۷ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
تبریک ب همه😊
ممنون:)
تبریک می گم :)
مرسی گلم:)
تبریک به همه معلمای دنیا و بویژه پدر خودم که 

مرگ یکی از دبیر های خودمون نذاشت بتونم به کسی حتی پدر خودم تبریک بگم
👌
خدا بیامرزه اینجور که گفتین مرد خوبی بودن
به پدرتون هم تبریک میگم
سلام دختر عزیزم
خیلی ممنون
سلام
:)
تبریک ایشاالله 2000 ساله بشه
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan