نگارخانه ارامش

از شنبه

چند وقته دارم میگم از شنبه ولی حالااون شنبه کی میخواد برسه خدا میدونه

همۀ کارام بخاطر اون شنبه ای که نمیرسه عقب افتاده-به روی خودم هم نمیارما همش تقصیر شنبست نه من-باید یه فکری براش کنم. دیر کرده شاید تو کلانتری ها و پزشک قانونی ها پیداش کنم. شما دیدینش بهش بگین منتظرم...

حالا جدا از شوخی به جایی رسیدم که قرار بود به یکی پیام بدم ولی گفتم شنبه... چند تا شنبه گذشت الان دوماهه من یه پیامو نفرستادم: الان حتما با خودتون میگین عجب آدم تنبلیم نه اینطور نیست فقط کمی سرم شلوغه

+ همین الان قول میدم از همین شنبه شروع کنم:) اگه مثه شنبه های گذشته نشه

با خودم عهد بستم کتاب از شنبه رو بخونم... البته خوندن کتاب رو هم ایشالا از شنبه


پ.ن: خدا کنه به قول آقا علی آدم شم و از همین شنبه شروع کنم

پ.ن2: برام  دعا کنید این کارا تموم شه و به زندگی عادی برگردم آخه الان حتی وقت سر خاروندن هم ندارم


پایین لینک کتاب ازشنبه رو گذاشتم واسه دوتایی که مثه منن:)


خب همین الان شروع کن :)
میگم که کلی کار سرم ریخته تازه امتحاناتم نزدیکه
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۰۱ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  من برنامه ریز خوبیم اما اجرا کننده ی خوبی نیستم😢
هیی
همچنین:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan