نگارخانه ارامش

با خلال دندونم شده بیدارم...

سه ساعت دیگه تا سال تحویل مونده خدا کنه خواب نمونم، آخه دیشب و بخاطر یه پروژه که باید تمومش میکردم بیدار بودم

خخخخخخخخخخ باخلال دندون :دی

خوب لااقل ظهر میخوابیدید .

قهوه بخوریدنیاز به خلال دندون نیست.
تا دو ساعت پیش درگیرش بودم، ظهرم خواب و خوراک نداشتم
😂😂

میگن روزی بیشتر از چهار لیوان واسه بدن ضرر داره، تا الان پنج لیوان خوردم میترسم شب عیدی حالم بد شه
ولی یه لیوان دیگه بخاطر شما میخورم
نه دیگه زیادی نخورید ضرر داره من فکر کردم نخوردید.
حالا که خوردم رفت
چیز خاصی نشد فقط یذره حالم بهم میخورد
که تا الان خوب شده
بالاخره بیدار موندید یا خوابتون برد؟
طولانیه
با خانواده نشسته بودیم، فقط چند دقیقه مونده بود که تو بغل داداشم خوابم برد
دیگه با صدای آتیش بازی توی پارک محلمون و اون موزیک معروف و صدای اقوام بیدار شدم
دیگه تا صب خواب به چشام نیومد
عیدت مبارک
سال خوبی داشته باشی :)
مرسی
عید تو هم مبارک
امیدوارم سال جدید برات پر باشه از مهر و علاقه
يكشنبه ۴ فروردين ۹۸ , ۲۲:۲۸ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
صلام.عید نودوز دو به همه ایرانیان تبریک میگم.
سلام
:)
دوشنبه ۵ فروردين ۹۸ , ۰۰:۱۱ دنیای کامپیوتر ...
سال نو مبارک
سال نوی شما هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan