نگارخانه ارامش

گفت

گفت: چرا بهار رو آدما به شادی و پاییز رو به غم میشناسن؟

گفتم: چون بهار درختا برگ میدن ولی پاییز برگا میریزن

گفت: ربطش چیه؟

گفتم: بهار نشونه وصاله و پاییز نشونه فراق...

اوهوم :)

:)

به نظر من پاییز بیشتر نشونه ی وصاله تا بهار

بهار قشنگه

شروع زندگیه 

ولی پاییز نشونه وصاله این یه نماد جهانیه 

قدم زدن زیر بارون و پا گذاشتن روی برگای خشکش

ولی خب اونجوری هم میشه دیگه

ریختن برگاشو سرما رو مثلا مثه فراق بگیریم؟

خوبه

 

 

 

+اینو قبلا هم فکر میکنم گذاشته بودی😂🤝🏻

برگا از درختا جدا میشن دیگه پس دارن از هم دور میشن
ولی بهار برگا دوباره به درختا میرسن تازه شکوفه هم میدن
باز عقاید متفاوته دیگه
اره😁

بهار یک طراوت عجیبی داره و پاییز یک سوز و دلگیری عجیب تری:)

اینم نشونس:)

منم موافق اینم که پاییز فصل رسیدنه...

-اثبات کنید. (20نمره)

نمیتونم اثبات کنم،ولی احساس من میگه پاییز فصل رسیدنه واسه من 

 

پاییز واسه هرکسی متفاوته ولی من چند ساله از پاییز فقط فراق دیدم.. همین شروع سال تحصیلی خودش یه نمونشه.. دوری از خانواده=)

فراغ هایی که آدم رو واسه رسیدن آماده میکنه،منم بدترین رفتن هام پاییز بوده ،ولی همش زمینه وصاله

درسته دیگه زمینه وصال برگ و درخت توی بهاره.. غیر اینه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan