نگارخانه ارامش

خاکی که روی لپ تاپ یا کامپیوترتونه رو پاک کنین!

یه توصیه از طرف من«گرد و خاکو پاک کنید!»

داشتم یه مطلب میخوندم که گرد و خاک رو قطعات الکترونیکی تأثیر منفی داره.

گفتم شما رو هم با خبر کنم


پ.ن:این پست از روی اجبار بود وگرنه همچین پستی توی برنامم نبود:(((

+قول میدم آخرین پست مزخرفم باشه

کی مجبورت کرده همچین پستی بزار ی اخه؟؟
کککککککککک^^
بازم زحمت کشیدی خسته نباشی ^^کککککککک

در آینده یه چالشی دارم که این پست رو باید میزاشتم
اهان ^^ برا چالشه باید اینو بلد باشیم؟؟؟ککککککککک
خوبه خوبه..........
😂😂
چالشه اومد میفهمی
بله درسته.
:)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۴۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
مفید بود
:)
خوشحال شدم:)
مچکریم :))
پست خوبی بود 
خواهش گلم
عالی
:)
به نظر منم پست خوبی بود 
عجیب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan