نگارخانه ارامش

Question

خیلی وقت بود کوئسشن نذاشته بودم و اون دورهم بودنمون از بین رفته=))

 

توی دورهمی من اونیم که یه گوشه نشسته سرش تو گوشیه

شما کدومین؟

سلام

ت ی گوشه و خیره ب ی نقطه....

سلام
سخت شد..

من اونیم که مادرش هی بهش چشم غره میره که گوشی رو بزارم زمین

(البته اگه تو مهمونی دختر باشه مسئله فرق میکنه 😂 )

😂😂😂😂
من سکوت

اونی که مدام میخنده و از بقیه بیشتر حرف میزنه 

 

سلام عزیزم 

خوبی؟

همیشه بخندی بهارم

سلام😁
خداروشکر تو خوبی؟

خب فرق داره دورهمی چی و کجا باشه

توی خانواده پدریم اونیم که تو مرکز توجه قرار داره پس نمیتونم دست از پا خطا کنم😂😐

ولی خانواده مادریم هرچی و هرکار بخوام میکنم کاملا راحتم حتی میتونم کلا توی جمعشون نباشم

دورهمی های دوستانه صمیمی اصولا تبدیل به یه آدم بامزه و شوخ و سر به هوا میشم

دورهمی دوستانه که نمیشناسم بقیه رو بداخلاق و مودی و مغرور به نظر میام یه جورایی عجیب غریب و غیر قابل درک و مودی میشم

هرجایی شرایطش برام فرق میکنه

خیلی حرف زدم

خب این طبیعیه ولی منظور از دورهمی یه دورهمی دوستانس😁

الحمدالله خوبم:))

خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan