نگارخانه ارامش

بله.... خیر:///

نمیدونم چرا چند وقته اینجوری شدم:/

 

دو هفته پیش با A رفته بودیم واسه ثبت نام دانشگاش

رسید که بره بخش حراست... گفتن فقط دانشجو میتونه بره تو

منم باید همونجا تو حیاط وایمیسادم

ساعت از 12 گذشته بود و کم کم سایه ها هم داشت میرفت

یه ساعتی گذشت... زیادی دیر کرده بود

واسه اولیا هم یه جلسه گذاشته بودن من تنها زیر آفتاب

یه لحظه که دیدم نگهبانه نیس خواستم برم تو که جلوم سبز شد و گفت: شما دانشجویین؟

منم کلی با کلاس گفتم: خیـــــــر

مرده هم یه نیش خند زد و گفت: پس بیرون

خودش زیر کولر نشسته یه لیوان چای و یه لیوان نسکافه جلوشه ما باید اون بیرون ذغال بشیم

منم با حرص اومدم بیرون که دیدم یکی از همراها که جلوی در بود داره میخنده

یعنی حقش بود میرفتم با زمین یکیش میکردم.. رو آب بخندی

ولی بدجور ضایعم کرد... الان برا خودم سواله چرا گفتم خیر؟؟؟

...

یا مثلا همین جمعه... خونه مامانبزرگم بودم... شوهر خالم زنگ زد و گفت: خاله A ات هست

نمیدونم چرا گفتم: بله://

عجیب شدما

 

 

پ.ن: این پستو قرار بود جمعه بزارم ولی خب به دلایلی نشد دیگه

:)

داری به جمع پیشکسوت ها میپیوندی....پیشکسوت در سوتی و عملکرد دیر ذهن!

من که خیلی وقته بازنشسته شدم ..ینی یه چیزی از پیشکسوت اون ور تر!...به جمع ما خوش آمدی !

😂😂😂😂

دروغ نگو همون خیر گفتی بهتر شد

دروغ که نمیگفتم... باید میگفتم نه

آخی عزیزم بیرون موندی:(

چه اون همراهه مسخره بوده به چی خندید😕

منم همینجوریم دروغ نمیتونم بگم تحت هیچ شرایطی:)

 

هوم:(
به ضایع شدنم... شایدم به حرص خوردنم
میفهممت

عطسه عجب آدمی شده پس این روزا 

 

;)

بد شده یا خوب؟

خوبه که 😍باکلاس خودمی 

من می گم نخیر 😉😉

فدات
:))
خودم یاد قیافم میوفتم خندم میاد... چه با اعتماد به نفس گفتم

به جمعمون خوش اومدی XD

تچکر(;

به نظرم هون آدم خوب قبلیه

 

فقط یکم گنگ شده  ^_^

با حرفتون خوشحال شدم

مدرسه با آدم چه میکنه
دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۹:۱۹ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

سلام گلم خوبی 😊

سلام آجی مهربونم
خوبم تو خوبی؟
دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۹:۲۴ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

شکر 😊 چه خبرا :))

سلامتی
چی کارا میکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan