نگارخانه ارامش

ویکتور فهیم

تمام آن چیزی که درباره تو در سرم هست ده ها کتاب میشود.

اما تمام چیزی که در دلم هست، تنها دو کلمه است:

«دوستت دارم!»

ویکتور هوگو

 

+ویکتور همینقدر فهیم بوده

 

پ.ن: سلام، حال دلتون همیشه خوب. کلاس نقاشیم تموم شد... خیلی خوب بود یه ماه تموم.. دلم برا نقاشیاشون تنگ میشه:(

 

پ.ن2: خداروشکر حال بهار مهربون انگار بهتره.. مرسی از دعاهاتون.. بازم التماس دعا تا خوب خوب بشه

(یه پست به همین کوتاهی)

اوهوم🥺اشاره به حرف مستر ویکتور

سلامممم عطسه منو نمیشناسی ولی من میشناسمت،یه وب داشتم که اسمم دلیشز ارمی بود اون موقع منو داشتی میشناختی خودت گفتی، ولی زدم حذفش کردم😐ایم بک جاست دیس

من مبینام،۱۷ سالمه😊تو هم ننه لاو بی تی اس😂

خداروشکررر ک حااش بهتره،ایشاالهه هر چ زودتر سلامتی کاملش رو بدس بیاره❤❤❤

اری
سلامم شوخی نکننننن://///
خودتیییی؟؟؟ من دنبالت میگشتمممم
حتی یبار فکر کردم مبینا ربات تویی برگشتی ولی بهم نگفتی عررر
من ذوقققق
مرسی مرسییی

نههه😭😭منو یادته واقعننن؟؟؟وای چقد خوب پیدایت کردمم بالاخره😭😭نمیدونستم دنبالمی😭😭

من بیشتر ذوق کردم که😂

ارهههه میتونی از لاو هم بپرسی😭😭 کجا بودی تو
انگار گمشدمو پیدا کردمم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای خیلی خوشحال شدم واقعاا🥺🥺

**** **** **** ***** *****

منمممم

چ خوب گفته

در سرم ده ها کتاب

اره واقعا

هوم

اینکه بخوای بزرگترین نویسنده دنیا بشی قطعا باید فهیم و جزء نگر باشی

خداروشکر حالشون بهتره 😇

اره دقیقا
خداروشکر واقعا

چه خوب :)

اوهوم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan