نگارخانه ارامش

کوچولو های هنرمند

خب یه هفته پیش مدیر فرهنگستان بهم گفت که مربی نقاشی بشم برای کوچولو ها

اولش که باورم نشد

بعدش که انگار واقعا راست میگفت سریع قبول کردم انقدر هم براش ذوق کردم

خب یخورده دیر رسیدم برا انتخاب رده سنی و کوچیکترین بچه ها برا من افتادن 4 تا 5 سال

ینی با خودم میگفتم خیلی از بچه ها تو این سن دایره بلد نیستن من چه کنم؟

ولی خب امروز جلسه سومی بود که باهاشون داشتیم و وقتی نقاشیاشونو میبینم انقدر ذوق میکنم

دلم میخواد همه نقاشیاشونو اینجا بزارم

یه کوچولو داریم 3 و نیم ساله بخدا وقتی نقاشیاشو میبینم اصن چشام قلب قلبی میشه

همینکه فکر میکنم یچی دارم به 13 تا بچه یاد میدم خودش لبخند میاره رو لبم

(کلاسا مجازیه و رایگان)

 

+اینم خوشبختیه مگه نه؟

 

 

پ.ن: خب وب بسته بود...معذرت میخوام اگه نگران شدین.... میدونم شاید کار خوبی نبود ولی شاید بهش نیاز داشتم

پ.ن2: همین حس خوب بچه گانه بچه ها میتونه واسه چند لحظه هم که شده خوشحالم کنه.... این نقاشیا خودش زندگیه

پ.ن3: یه کمک بدین تا الان بادبادک و قایق و هندونه بشون یاد دادم میخوام سفینه و کاپ کیک هم بهشون یاد بدم ولی واسه بعدیا موندم تو این سن واقعا طرح سخته... هر چی به ذهنم میرسه سخته و این سخت ترش میکنه که مدیر فرمودن: موجود زنده نباشه ینی حیوانات و حشرات و انسان

میگین دیگه چی بکشم؟؟ 15 جلسس فعلا فقط 5 تا طرح

گل_ساعت_عروسک_ماشین_خونه_درخت_پیراهن

نمیدونم اینارو میشه بهشون یاد داد یا نه

هر چی به ذهنم اومد گفتم^^

عروسک که چهرست ولی بقیه رو ببینم میتونم خیلی ساده بکشمشون که سختشون نباشه یا نه
مرسی واقعا

خاهش🙂

^-^
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۰:۵۶ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************ **** ***

چیز...سلام 😂

عااااا

صندلی، سیب، کلا از میوه ها هم میشه دیگه...

پوووفففففف نمیدونم همینا به ذهنم رسید 😐🔥

سلام
صندلی سخته که نمیتونن😂 ولی سیب اوکیه
مرسی مرسی همین که گفتی خیلیه

چه قشنگ 

چه حس خوبیه:) بچه ها رو تا ۵ سالگی فقط دوس دارم چون حرف گوش کنن به نظرم که رده سنی خیلی خوبیه برات

اره خیلی دوس دارم
من کلا بچه دوس دارم تو هر سنی باشه اگه شش ماهه باشه که عاشقشم
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۰۰ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** ****😂

خودم میدونم چقد خوب پیشنهاد دادم نمیخواد بگی😌

😂👌

نه واقعا خوب بود عه😂😂

من خودمم جز چهره چیزی نکشیدم:/ واقعا ذهنم قد نمیده🤦🏻‍♀️ ولی اگ چیزی به ذهنم رسید میگمت((:

مرسی همین که میخوای سعی کنی کمک کنی خیلیه

خونه قارچی😁

طبیعت(نه به اون سختی فقط نصفشو آبی کنن و تیکه هاییشم سفید برا ابر پاینشم سبز و پر گل رنگارنگ)

 

این خوبه ها اگه سختشون نشه
اری اینم خوبه مرسی سارا

با مداد رنگی فقط باید بکشن؟

 

اگه گواش بود من میدادم یه صفحه بزرگ و میگفتم دستاتون بکنید تو رنگ و هر چی میخواید بکشید

 

به نظرم اینطوری خیلیی لذت میبرن😁

 

با مداد رنگی سخته و بی روح ولی با گواش یا مداد شمعی دیگه لازم نیست خیلی به خودشون سختی بدن

اره
خب شاید تو هر خونه ای پیدا نشه تازه یخورده هم خونه رو کثیف میکنه
اونو که اره
حالا نمیشد دیگه
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۰۹ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** **** *

راس میگم
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۱۲ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**

** ***** **** ***

 

***** ****

عاها یادم اومد باز

 

بستنی یا میوه شکلای مختلف بکشن بزرگ بعد میتونن روشون چشم و لبخند بکشن

یه چنتا تپه بکشن با ساختمونای مستطیلی پر پنجره(ببین فقط میخواد چنتا نیم دایره و چنتا مستطیل بکشن سختشون نیس) با چنتا درخت از اینا که دایره این (برا باحال شدنشونم رنگاشون یه جور دیگه باشه مثلا تپه ها سبزآبی ساختمونا صورتی بنفش درختا آبی (یه جورایی فانتزی باشه)

 

 

 

 

 

یادم اومد میگم😂😂یاد بچگیام افتادم🤦‍♀️

 

اره اینا خوبه ولی لبخند و چشم نمیشه چون اجازه نداریم چهره بکشیم:(
اره این خیلی خوب میشه فقط خداکنه بتونن
منم😂😂
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۲۱ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** *** ***** ** ** *** **** ***

** **** ***** *******

😂😂😂اری

خو فدا سرت و سرشون

همون بستنی کلی باهاش کیف میکنن

 

 

کلوچه و  آبنبات و اینام خوبن

 

 

عکس نقاشیاشونو بزار🙃

اری بزار ببینم میتونم بستنی ساده بکشم^-^

اره ابنبات چجوری به ذهنم نرسیده بود

باشه بزار الان میذارم
پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۲۱:۲۳ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** **** ** **** ***** *

*** ** *

اوکی😂😂

:/ ای بابا من اولش فکر کردم حضوری میری گفتم منم میخوام یعنی چی 😂 😂 😂  به نظر من به دخترا بگو عکس  پسر بکشن به پسرا بگو عکس دختر 😂 😂  بعدش لطفا به منم بفرستشون 😂

😂😂😂چهره ممنوعه😂😂😂😂😂

خیلییییی خوبه 

من خونه و درخت فقط می تونم بکشم 😂😂

حتما نقاشی بچه ها رو بزار ببینیم 

ممنون بهاری
الکی؟😂😂
چشم امروز چند تا رو میذارم

چه خوب آدم احساس مفید بودن میکنه...😊

ته احساسات منم اینه که حس میکنم دارم عاشق میشم😎...عاشق غذا!😅...آخه بعد از دیدن و خوردنش قلبم خیلی احساساتی میشه و با تمام قوا برا غذاهایی که خوردم میتپه!😁

سرو کله زدن با چنتا بچه کوچیک روحیتو باز میکنه...🤪

خوب کاری کردی که وبتو بستی...وقتی فک میکنی چیزی میتونه حالتو خوب کنه تا حد امکان انجامش بده...😉

 

نظر خاصی ندارم برا نقاشی🤔..فرش کودکانه شاید!🙄😁...با ایده طراحی داخلی توسط خودشون😅...(من کاری به اینکه طرح فرششون میتونه خط خطی باشه ندارم!😅)

گل و اینجور چیزا ام  شاید بشه🤔...مثلن ازون گل لاله هایی که تو مدرسه به کلاس اولیا یاد میدن...😃

خونه آجری؟...🤔شایدم سختشون باشه🤔...دقیق نفهمیدم چن ساله ان😁...برا همین شاید خیلی هم ایده هام خوب نباشن!😅

موفق باشی!😉

:)

 

اره
😂😂😂😂ادییییییی
اره شدید
مرسی که روحیه میدی😂

نه نه خوبه مرسییییی

جووووووون چی خفن

چی جذاب

ینی چقد تو نقاشی واردی؟! 

الان ینی تو استادی؟!

😭😭😭😭🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

ایححح قلبم 

بهت افتخار میکتم🥺🥺🥺💃💃💃❤️❤️

😂😂😂
من که اصن وارد نیسم فقط میتونم یخورده چیز میز بکشم برا بچه ها
استاد که نه😂😂 مربیم
مرسیییی❤️

چه خوففففففف منم میخوامممم به منم امورش بده خالییییییی

خوشبحال اون بچه که معلمش تویی لهنتی خخخ

میشه منم دست راستت شم ؟/ خخ

😂😂😂 برا بچه هاس خو
اع😂😂⁦❤️⁩🙊
اگه سرمربیمون نبود میشد ولی اگه کمکم کنی یچی براشون بکشم عالی میشه😍😍 بخدا نمیدونم دیگه چی اموزش بدم

جدی می گم عطیه 😂😂

😂😂😂 حتما همونا رو قشنگ میکشی⁦❤️⁩

اره خیلیییییی

من کلا بی استعدادم😂😂😂

عه بهارررر حتما تو اشپزی استعداد داری بجاش

اره عزیزم چرا کمکت نکنم منکه از خدامههههههه بهم بگو ببینم چیا بهشون اموزش دادی؟ تا بقیشو پیشنهاد بدم ^^ تو جون بخواهههههه

واقعا😍😍😍😍🙊
خب هندونه 
بادبادک
سفینه
قایق
جلسه بعدی هم کاپ کیکه
دیگه هیچی به ذهنم نمیرسه

بله

آشپزیم عالیه 😍😁

از خودم تعریف کنم 😂😂

دیدی من جاش اشپزیم خیلی خوب نیس⁦🤦🏻‍♀️⁩

خب تو تجربه نداری 

آشپزی با تجربه خوب میشه

بعدش هم باید دیگران بگن خوبه یا نه :)

خانواده چی می گن عطیه ؟

شاید😂😂
مامان میگه خوبه البته که اون مامانه دیگه😍⁦❤️⁩ ولی داداشم همیشه یه عیب میذاره روش😬

یه توپ دارم قلقلیه ^^

یا ماهی کوچولو^^

یا گل^^

درخت؟ موششششش

اینا خیلی سادن اگه نتونستی بکشیشون به خودم بگو شکل سادشونو بکشم برات بزارم یا تو نت سرچ کنی خیلی چیزای ساده و ناز دیگه می اره برا بچه ها *-*

چهره نباید باشه⁦🤦🏻‍♀️⁩
ولی فکر خوبیه😍😍😍
باشه چش

اینا کدومشون چهره داره عطسه *-* توپ؟ درخت؟ موش؟

یه چش چش دو ابرو بلد نیستن؟

خخخخ

موش و ماهی خب موجود زندن نمیشه😬
نه سر مربیمون گف چهره نباشه⁦🤦🏻‍♀️⁩😂

اهان اوکی موجود خیر زنده میشه پس^^ بهشون بگو گوشی بکشن انقد خوب میکشن کیف کنی خخخخ

اینو موافقم😂😂😂😍⁦❤️⁩

یا مثلا سکه؟

ستاره؟ ماه؟ سیب؟ گوجه؟ گیلاس؟ هلو ؟ خخخخخ

اره اره اینا خوبن😍😍😍😍 مرسی پیشول⁦❤️⁩😍

کاربر گرامی ضمن عرض تبریکات صمیمانه 😄باید بگم:شما مثل همیشه از اسم من حاجت روا شدین!🤪

 

رودربایستی رو بذار کنار بابا...خودمم میدونم پیشنهادام افتضاح بودن!😅

😂😂😂اع لوحش کو؟؟

😐 جدی گفتمممممم
لوح؟...تو جیبم موند....یادم رف بهت بدمش!🙄😅😁
 
پس بلعخره این مخ منم داره یه حرکات درست و حسابی ای میزنه😎....میشه بهش امیدوار شد!🤔
😂😂😂
من از اولش امیدوار بودم😂😍

😎😎😎

 

:)

⁦❤️⁩✨

هر طور مایلی بانو...امیدورام فضاش باحالتر شه که دوس داشته باشی😄...

موفق باشی!😉

 

:)

امیدوارم😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
مرسی تو هم همینطور ادی

سلام خرچنگ

سلام وندااا🙊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan