نگارخانه ارامش

خوشبختی

گفت: خوشبختی ینی چی؟!

گفتم: بستگی داره خوشبختی رو توی چی ببینی

گفت: تو خوشبختی رو توی چی میبینی؟!

گفتم: من خوشبختی رو توی هر چیز کوچیکی میبینم

گفت: مثلا تو خوشبختی رو توی بستنی هم میبینی؟!

گفتم:‌ اره میبینم

گفت: اونوقت توی کجاش میبینی؟!

گفتم: توی جایی که بستی شکلاتی و توت فرنگیم قاطی شده و وقتی میخورمش همه بدنم از لذت طعم متفاوتش میلرزه

 

 

+واقعا خوشبختی توی همه چیز پیدا میشه حتی این کیبوردی که باهاش تایپ میکنیم

احساس کوری کردم😐

😂😂
سلامــــ خوبی؟!

خوشبختی یعنی سلامتی همینو بس .

اینو دقیقا وقتی میفهمه آدم که مشکلی براش پیش بیاد 

قدر سلامتی رو بدونیم بیش از این 

نه این حرفتونو اصلا قبول ندارم... سلامتی هم خوشبختیه ولی نمیتونین بقیه چیزا رو نادیده بگیرین

یه سوال 😂  خوشبختی تو کرونا هم هست !؟

بله میخوای پیداش کنم برات😂

نمیتونم این آدما رو درک کنم :)

هستی؟؟؟؟!!

حق داری من هنوز چند ساله نتونستم درکش کنم

آفرین:)

دقیقا خوشبختی تو همه چی هست.

تو نفس کشیدنمون، تو زنده بودنمون، تو پاستیل، تو لواشک:)

😍❤
دوتا اخری بیشتر خوشمزگیشونو دوس دارم😍😍

:)

 

یاسی!!!!!

اوهوم:)

((:

به نظر من اونی که وجود داره و بانی بر وجود احساس خوشبختیه عشق 
باید بگیم عشق هرجا پیدا میشه :)

خب اره درس میگین ولی بعضی خوشیا رو نمیشه بهش گفت عشق

سلام جانانم شکر زنده ایم((:

تو خوبی؟؟؟

منم خوب خوبم

تو خوشبختی رو ینی چیزایی که به دلت بیوفته رو بدست بیاری نمیدونی؟!

بنظرم ینی این. 

چرا چرا
ولی من حتی نفس کشیدنو هم خوشبختی میدونم

انیو عطسه شی ^-^

خوش اومدی به وبم^^

عطسه ... 

من شرطبندیو باختم  ... خودت بگو در ازاش چیکار کنم ؟!

همین الان داشتم فکر میکردم چی بگم ولی خو نمیدونم:(
اگه حداقل میشناختمت خوب بود... بیا خصوصی من راحتترم

:))))) اگه خوشبختی تو بستنی شکلاتی نیست پس تو چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بگم فقط تو اینه چی؟؟؟ 😍😍

بسیار بسیار تحت تاثیر گرفتم😄

او یس چه خوب😂

+خوش اومدی

عطسه شی ...

جانم
اسکایی؟؟

تو کجایی اعلا؟:(

همینجام
دلم تنگ شده بود برات...

برا اولین بار ب وبت دقت کردم😹😐

😂😂😂 تازه قالبو عوض کردم

اون هدرت خیلی خوبه

با اینکه ع شمال و دریا بدم میاد اما این قشنگه

واقعا؟!!! قشنگ میبینی...
اگه اون یکی وبو ببینی چی میگی پس هعیییی

ادرس؟

نه دیگه هر بار پیداش کردی اینبار نمیشه... ولی وایسا میتونم بندازمش رو یه وب دیگه...

اه ...بیشور-.-

ایندفه واقعا پستام داغونه😂😂
اینجا... حیف رو این وب زشت شده قالبش:/ اونجا خیلی قشنگ تر بود...

خوشبختی یعنی در اون لحظه و اون مکان و همون شرایطی که هستی، حس کنی هیچ جایی بهتر از اینجا و بجز اینجا ، هیچ جای جهان وجود ندارد که بخای توش باشی! :)

توو یه کلمه بخوام خلاصه‌ش کنم، میشه رضایتمندی!

دقیقا یاس زدی به هدف

وای عزیزم ❤️

من فک کردم نیستی خب نمیومدی وبم 

اکثرا کامنتا بسته بود خب این اخریام حالم زیاد خوب نبود❤️

خوشبختی یعنی آرامش...

یعنی بی دلیل لبخند زدن...

یعنی بی دلیل لذت بردن حتی از هوای تازه...

یعنی داشتن رفیقایی که برات معنی آرامشو دارن...


خوشبختی دلیل نمیخواد ... باید حسش کرد... همین اطرافه... خیلیی نزدیک 

ولی گمش کردیم...

شاید نمیشناسیمش...

کافیه یکم چشاتونو باز کنید و بزارید دلتون هم حرف بزنه...

خوشبختی رو نشونتون میده...

از منم قشنگتر تعریفش کردی سارا

اسم اینجا سگ کشی عه یا سگ خوری یا سگ خوشی XD ؟؟ جررررر

😂😂😂😂😂
اسم اینجا تخصصی بود که بعد شد ارامش و همین چند ساعت پیش هم سگخوری😂

خخخخخ

😂😂به لطف تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan