نگارخانه ارامش

یه سال متفاوت

یادمه هر سال نوبت دوم همین که اخرین امتحانامون رو میدادیم کتابو میدادیم هوا و کلا یجورایی نابودش میکردیم که فقط بدرد بازیافت میخورد

ولی امسال...

کمتر از یه هفته تا پایان سال تحصیلی مونده و من هیچ حسی ندارم... هیچ حسی نه خوشحالی نه ناراحتی... هیچی...

تازه اگرم قرار بود امتحان بدیم بازم بعدش نمیتونستیم کتابامونو نابود کنیم

خیر سرم امسال لازمشون دارم، یکی از دلخوشیام هم پر پر شد.

اما همین که به این فکر میکنم دو هفته دیگه از دست این کلاسای مجازی که واقعا حوصله سر برن راحت میشم ناخداگاه یه لبخند میاد رو لبم =)

 

 

+ Atseh is back بعد چند وقت باز نوشتم و این بار نوشتنا قرار نیست قطع بشه، دیگه ولش نمیکنم فقط... فقط خب اول این امتحانای پایان ترم مجازیو بدم بره باز از اول شروع میکنم.

++ پ.ن هارو هم نگه میدارم برا بعد این پست فعلا کوتاه باشه.

 

خ.ن: پایان سال تحصیلی بدون پاره پوره کردن کتابای درسی

سلام عه من کتابام رو از کلاس اول دارم :)) ://

امتحان مجازی دیگه چجوریه؟!ینی توی خونه امتحان می دید؟! :/

من فکر کنم فقط واسه سال چهارم ابتدایی رو دارم😂😂
اره شما ندارین؟!

ما کتابارو اول مینداختیم تو اب بعد درش میاوردیم تا خود خود خونه شوتش میکردیم خخخخ

😂😂😂 پسرین دیگه

عههه اینکه خیلی راحتهه😐

نه من کنکوری هستم و امتحان نهایی داریم که حضوری و سراسری برگزار میشه

نگین اینجوری ما همینم نمرمون بد میشه😂
اره میدونم ینی برا مستمرم ازتون نمیگیرن؟!

والا مجازی بهتره

منکه دیپلممو گرفتم ، با یه سال فاصله دارم درس میخونم کنکور بدم

ولی از وضعیت داداشم دارم میگم که مجازی بهتره

نه اصن خوب نیس من الان حاضرم حتی جمعه هام برم مدرسه ولی برم
خوبه تو این اوضاع نیستی:(
شاید داداشت دبیرستان نیس چون بقیه پایه ها تقریبا مجازیشون خیلی بهتره ولی دبیرستان اصن نمیشه

😂😯😐

نه دیگه مستمرا که بیسته😁

البته ما بیست درصد کتابامون رو حذف کردن

به هرحال موفق باشی😐آخه امتحان اینجوری غصه خوردن داره؟😐

چیش خوش به حالتون:(
واسه مایی که اون بیست درصدی که مجازی درس دادن و هیچی حالیمون نشده اره داره

عهههههههههه دلت میومد پارشون کنی؟؟؟؟:((((((((

تا پارسال اره😂😂 ولی خو امسال نمیشه

ما کتابارو میسوزوندیم :/

طوری که حتی به درد بازیافت هم نمیخوردن...

حیف الان تو دانشگاه نمیشه کتابارو نابود کرد -_-

 

خوشحالم باز برگشتی :)

چه خشن بودین😂😂

ممنون دکتر

اومممممم من که هیچ سالى دلم نیومد کتابامو نابود کنم:((((

خداروشکر که نمیشه😂😂

دلم برا کتابا میسوزه><

عههه
حقشونه نه ماه اذیتم کردن باید پر پر بشن😂

اما من کتابامو دوست دارم:)

از اول دبستان هم سالم نگهشون داشتم😂😁

عههههههههه

کار بدى کردن میخوان چیزى یادت بدن؟!

😂😁😁🤣🤣😅😅

پس از این به بعد کتابای منم نگه دار دوسشون ندارم
ارههه من موندم مثلا قضیه ماشین و قرقره یا نه مثلا فشار نه اونم نه امادگی دفاعی و اینا به چه کارم میاد

من کتاباى خودم رو دستم باد کردن نمیدونم چیکارشون کنم خیلى زیاد شدن://////

مامانم میگه بندازشون بیرون اینا دیگه به دردت نمیخورن اما دلم نمیاددددددددددد

-_______-

یه جایى به کارت میان که خودتم باورت نشه><

😂😂😂 خیلی عجیبی

من که فکر نمیکنم😂

عه کجام عجیبه؟!://///

الان عجیب اینه که تا الان بیدار موندم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

پس حتما بهش فکر کن><

عجیبی دیگه😂
این اره خیلی منم یه لحظه رفتم تو شوک😂😂😂😂

چش فکر میکنم😂

من کتابامو تا چند سال نگه میداشتم بعدش طی یه حرکت انتحاری مامانم همه رو میداد ضایعاتی😂

فقط یادمه کتاب آمادگی دفاعی رو انقدر ازش متنفر بودم پرپرش کردم😂

مجازی فکر کنم فقط واسه دانشجوها خوبه

داداش من که داره کیف میکنه من میبینمش:)

😂😂خب کتابا جا میگیره مامانا هم...😂😂😂
منم خیلی ازش بدم میاد😂
اره استادا ویس میفرستن جاهای مهم رو خط میکشن و تموم:(

باشه:/

من عجیب:||||

ککککککک اره دیروز ظهر چون خوابیده بودم شبش خوابم نبرد دیگه><

 

 

افرین خوب فکر کن😂😂😂😅😅😅

*-*
😂😂اوکی


چش😂

عهههه من کتابامو برگه به برگه میکندم ینی تا جایی که فقط جلدش باقی بمونه :)

امسال نظرت چیه گوشیامونو جای کتابا بشکنیم ؟! 😐

😂😂😂😂
اع ارهههه😂😂

+باهات قهر بودم مثلا:/

*~*

راستى

بعد قرن ها پست گذاشته بودى تعجب کردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

قراره کم کم ادم بشم پست بزارم😂😂

هن ؟!

قهر ؟!

چرا ؟!

بخاطر پیکاچو:(

پیکاچو مرد راستی :)

ای بابا ..

میخوای برم ؟!

نهههه نرووو
فقط خب هیچی گفتی حرف نزنیم دیه

فقط چی !؟ :)

نمیگم:(

کار خوبى میکنى😂😂

افرین>~<

😂😂 ^-^

اوک نگو :)

:(((

نالاحت ؟!

چلا ؟!

 

 

ریحون آدم بااااااش 😐😐😐

چون دوس دالم

😂😂😂

اوک دوست داشته باش

ولیییی بگووووو چراااااا ؟!

ببین من یه مدت خواستم از خودم دور باشم و بنویسم که انجامش دادم

عمر اون وبلاگم سر اومده بود

همین :)

اگه به این ربط نداره که قطعاااااا نداره چرا ناراحتی عشق ؟! 😐😐

هیچی ریحون مهم نیس همین که هستی کافیه:))

فدات بشم من 😘😘😘

خدانکنههه❤

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

:))))))

ننه؟ 

جان دلممم

هیچى اوما بیا وبم باهم زر بزنیم

اوکی اوکی
ببشیدا رفتم اینجا نت به راحتی گیر نمیاد

جوووون چ وحشی 😐😂😂😂❤️❤️❤️

چی جذاب😎💜

من میبردم کتابخونه:/

دلم نمیومد میگفتم انقد قشنگ نگه شون میداشتم و قشنگ مینوشتم فک کن پاره میکردمشون ی درصد! 

البته آخرای دبیرستان بعضی درسا ک لجم در میومد پاره میکردم مخصوصا اگه بعد امتحان بود و از یه صفه ای اشتباه مینوشتم اون صفه رو پاره میکردم 

 

 

😂😂😂
کتابای من بدرد کتابخونه نمیخورد انقدر چرت و پرت توش نوشته بودم😂
میگم بعیده تو پاره نکنی❤️😂😂😐😂

ننى

جان ننه

عاهاى ننه ى عزیزم سلام زود تشریف بیاد دیههههه

تو نیستى باغبونا دق میکنن:/

تو نیستى امقزى ها هق هق مى کنن

😂

بیا خوو

 

 

ننههه

مامانننن

اوماااا؟ 

تو لنگه جورابه منو ندیدى؟ 

سلامممم
اومدم😂😂

جانمم
چرا انداخته بودیش زیر تخت😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماممممى

بیا دیگههههه

بوگو شیپداااااااااا

اى ننه 

ننه بلا دختره مردم:/

نمدونم چرا سر صبى گشنمه:/

مثه سگ خوابم میاد نهو نیم امتحان دارم ولى به شخمم نى:/

امتحان ریاضیه:/

خب به درککککک

***** **********

(ننم ادب یادم نداده.. 😂)

جانممم
هشت صب خوابم خو
ریاضی راحته که
اگه همسن بودیم خودم همشو ج میدادم
😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** ****** **** ***** * *** ***** ***** ***** ***** 

**** ****** **

 

* ** ******* *** **** **** ** ** *** ******* 

*** ** ****** *******

😂😂😂😂😂😂
خیلیاشون نیستن خیلیاشونم فقط برا این فالوم کردن که فالو کنم بعضیام که قبلا میخوندن الان چون مثه ادم نمینویسم حوصلشون سر میره نمخونن
کلا عادم مهمی نیسم

هستى مهم هستى ولى اونا اخمخن ک قدرتو نمدونن

من الان امتحان دارم هیچى بلد نیستم

هعییی 😂❤️
به اون دوستت بگو کمکت کنه

کدوم دوست؟ 

بیا وبم

فک کنم اونجای؟ 

چک نکردم ککک

بغل دستیت
اره اونجام😂😂

سلام 

طاعات وعبادات قبول .

من هیچ وقت کتابامو پاره نمیکردم و هیچ وقت هم اونایی رو که کتابشون رو پاره میکردن درک نمیکردم.

سلام
ممنون همچنین
😂😂ولی من درک میکنم... خو این امتحانا انقدر فشار میارن حالمون از کتاب بهم میخوره واسه دلخوشی پاره میکنیم

ى دختر دارى امقزیه:/

دوره کلاش قرمزیه:/

صورتى داره شا نداره:/

موهایى. داره گیسوکمند نداره:/

به کس کسونش نده

به همه کسونش نده.. 😂

 

 

 

 

اعتماد به سقف.... 

خو حالا واسه تو مى خونم

 

 

ى ننه داره شا نداره 

یه دل داره هیشکس نداره

به کس کسونش نمیدن

به هیچ خرى نمیدمش

تا عاخر عمر باید ننه ى خودم بمونه.. 😂😂😒😡😡😬😬

این عاخرا دیه خشمگین شدم شعرم نیومد.. 😘😂

😂😂😂😂😂😂 یس یس


❤️❤️❤️😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من سعی کردم اکثر کتاب ها رو نگه دارم

چه خوب
من کتابای مدرسه رو نمیتونم واقعا تحمل کنم

جالبیش اینجاس نمیدونم کجای خونه هستن!

حتما مامانتون یجا گذاشتتشون😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan