نگارخانه ارامش

نامه ای به جو

چالشی که آقای گل راه انداخته و نوبتی هم که باشه الان به من رسیده... باورتون میشه دارم تو چالشی شرکت میکنم که کسی که چالشو راه انداخته اصلا نمیشناسم...

هی میدیدم همه میذارن  و منم انقدر دلم میخواست باشم تو چالش فقط یکی نبود که دعوتم کنه... که گلشید جون دعوتم کرد =)

جو (کتی) دختر دوم زنان کوچک، اسم واقعیش جوزفین بود و جو صداش می کردند ولی تو سریالی که توی صدا و سیمای ایران پخش شد به اسم کتی شناخته شد.

 

سلام...

جو عزیزم...حالت خوبه؟!

مثل همیشه بی مقدمه میخوام حرفمو بزنم...

به عشف تو و کارات سه بار کتاب زنان کوچک رو خوندم  و هر بار بیشتر شیفته کار هات میشدم... یجورایی با دیدن رفتار هات یاد خودم میوفتادم... وقتاییکه بدجور لجبازی میکردم و بی حرف کار خودمو انجام میدادم... وقتایی که اولش کاری که میدونستم از نظر بقیه غلطه رو انجام میدادم و وقتی که کار از کار گذشته بود بهشون میگفتم... چون اون کار از نظر خودم از هر درستی درست تر بود...

میخوام از این به بعد شریک همه کارات باشم... میخوام وقتی کاری انجام میدی که بقیه میگن اشتباهه کنارت باشم ازت دفاع کنم درست مثل خودت که کنار همه میمونی و ازشون دفاع میکنی... میخوام ازت یاد بگیرم

همیشه پشت نقاب بی تفاوتیت قایم میشدی و حرفاتو تو دلت میذاشتی ولی یجایی اون مهربونی ذاتیت خودشو نشون میداد درست وقتی که کسی فکرشو نمیکرد... من عاشق همین رفتارات همون کارای یواشکی...

همیشه ناراحتیتو حس میکردم اینکه تو هم دلتنگی ولی واسه امید دادن به خواهرات شوخی میکردی تا حداقل اونا فراموش کنن و لیخند بزنن..

جو عزیزم دیگه نمیخوام تنهایی اینا رو به دوش بکشی میخوام چه بخوای چه نخوای کنارت باشم... کنارت باشم که نخوای واسه پول بی ارزش موهاتو بدی... کنارت باشم که تو هم یه شونه واسه غصه هات داشته باشی... آره جو فقط میخوام باشم...

امضاء عطسه

 

+ و چه حرف های ناگفته ای که گوشه ذهنم جا ماند...

++ از این فضا بیایم بیرون افسرده شدم... خب چالشه و رسمشم اینه تهش از چند نفری دعوت کنم... میترسم یهویی اسم ببرم ننویسین... چی میشد اول هماهنگ میکردم بعد دعوت... خب از اونجایی که نمیدونم کیا فعلا دستشون به نوشتن میره، همه کسایی که میخونمشون دعوتن به این چالش...

 

پ.ن: یذره دیر شد و الان یه چالش دیگم راه افتاده که بدجور دلم میخواد بنویسیم ولی خب دلم نمیخواد رگباری پست بزارم و اونم یذره دیر میشه با اینکه کسی دعوتم نکرد... ولی یکی گفت که ما با بیانیا این حرفا رو نداریم هر چالشی بود اگه دعوتتم نکردن تو بنویس D;

چالش جدید چیه مگه ؟

من ...ام
یه پست به زبان خودتون
مثلا من ترکم که لیندا گذاشته

سلام.

شما و بازدیدکننده های وبلاگتون رو دعوت می کنم به وبلاگم (سکسکه) برای خوندن داستان طنز کوتاهی در خصوص ماجراهای قرنطینه ایام کورونا.

 

 

منتظرتون هستم :)

سلام
اومدم وبتون فقط یه جمله اون بالا واسه منم مینوشتین دیگه:((

منم کتی رو خییییلییییی دوست دارم*-*

عشقه اصن^-^

شرمنده شدم که!!!

یه تیکه اش رو خونده بودم احساس کردم مخاطب خاص داره، دیگه خیلی ادامه اش ندادم.

 

الان خوندم، دیدم واقعا مخاطب خاص داره! داره؟ چالشش جوریه که به مخاطب خاصتون نامه میدین که به شما نامه بده؟ این کورونا چه کرده به مردم...داریم بر می گردیم به عهد نامه و پستچی و کبوتر نامه بر... :)

دشمنتون شرمنده
نه مخاطب خاصش کجاس؟؟
این واسه اینه از یه دید دیگه ببینیم

کی گفته شما دعوت نیستین 

من از همه دعوت کردم 

شما هم میشین دیگه :)

من اتفاقا نسبت به کتی خیلی حس خوبی دارم .... بعضی وقتا واقعا اخلاقام شبیهشه ... جدا از اون دلم میخواد کتاب بنویسم 

وقتی اینجوری میگین خب خودمو جزء همه نمیذارم

خیلی خوبههه... من شروع کردم نوشتنو

سلام 

خوبید؟

سلامــ
خوبم ممنون
شما خوبین؟!

عطسه عمو بی معرفت کجایی؟

اینقدر جشن منو نگرفتی که دیگه کلا عروسی لغو شد :/

سلامـــــ عمو
ذوق کردم باز اینجا میبینمتون
من بی معرفتم؟؟ شما نبودین فکر کردم کلا رفتین:((
اشکالی نداره ما هم عروسی داشیتم لغو شد... تابستون میگیریم حالا

کجا رو داریم بریم عمو؟ همین دور و بریم :/

عروسی منو با عروسی خودتون مقایسه میکنی؟ :/ حتما تو باغ منم میخواستی جشن بگیرین؟ :/ :/

یه خبر میدادین خب
آرههههه

عزیزم عطسه

 

خیلی قشنگ بود

مرسی که نوشتی:)

^^

مرسی گلشید جونم
من باید تشکر کنم ازینکه دعوتم کردی

سلام عزیزم:)

 

مثل همیشه قشنگ نوشتی:)

خیلی خوب بود:)❤

سلامـــــ


مرسیییی قشنگ خوندیش😍

سلام 

خیلی عالیه 

منهم کسی دعوت کنه ، می نویسم 

بیان ، مثل اینکه داره بی سر و صدا کاربرا رو میگه برید بابا. 

در مورد پست گذاشتن هم درسته ، نمیشه هر روز پست گذاشت. 

همه بدجوری اسیر بیان شدیم. دم به دقیقه ، آدم میاد و میره ، خلاصه اینجوریه.

موفق باشی 

سلام
مرسی ممنون
اکثرا اینجورین
آره یجورایی
موافقم
بدجور اصن یجوریه که اگه یه روز نیایم اینجا روزمون شب نمیشه
مرسی همچنین

سلام 

 

لایک 

 

سال نو ، مبارک بر شما و خانواده گرامی.

 

انشاءالله سالی پر از برکت و نعمت برای همه. 

سلام

عید شما هم مبارک
مرسی ممنون همچنین برای شما

سلامممم عطسه جانمممم😘😍

خوبی گلم؟:)

سال نوت مبارک 😍😘

انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشی😘😍❤

دیدم نیستی پستم نذاشتی خودم خودمو دعوت کردم گفتم خودم بیام مهمونی خونتون 😆😅

سلام محیا جونمم♥️♥️
اوهوم خوووب
سال نو تو هم مبارک😍
مرسی... انشاالله امسال بهتر از پارسال باشه واست♥️😘
😂😂خوش اومدیییی... حوصلم سر رفته بودد

اخیییی عزیزم حوصلت سررفته:):

کتاب بخون😍

من انقد چند ماهه دلم میخواد کتاب بخونم  ولی وقت نمیکنم:((

اوهوم:((
سه تا کتاب نخونده داشتم تو این سه هفته تموم شد:(
الانم کتابفروشیا تعطیل..
برعکس منی پس

ماشاالله😍 پس حسابی کتاب خونی😍😘

من معمولاً کتاب الکترونیکی میخونم:)

اره کتاب زیاد دوست دارمم😍😍
پس یدونه خوبشو معرفی کن منم بخونم😍 یذره باز حوصله هام برگرده... میدونم بیحالیم همش واسه اینه صب تا شب خوابم

سلام عزیزم😘

ببخشید انقد با فاصله جواب میدم😖

کتاب که! فک نکنم سلیقه من به سلیقت بخوره😅

بیشتر الان کتابای مذهبی ،تو ذهنمه:)

فک کنم همسنایی که سلیقه مشترک دارید بهت معرفی کنن بهتره😅

 

آره خواب واقعا آدمو بی حال میکنه...

انشاالله حوصلت برگرده

ولی بنظرم از زمانت استفاده کن

زبان بخون

یا هرکاری که دوست داری❤

 

سلامــــــ
نه سرت شلوغه دیگه😍
فکر کنم راس میگی😂

انشاالله
مرسی ازینکه به فکرم بودی❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan