نگارخانه ارامش

من زرداشو میخوام:(

یادمه بچه بودم یه نوع شکلات (تافی) بود که پوستش مثه تلق بود، دو رنگ داشت قرمز و زرد

همیشه ازینا دوست داشتم آخه بعد ازینکه میخوردیم پوستش و میگرفتیم جلو چشمون و دنیا قرمز یا زرد میشد (مردم واسه طعمش شکلات دوست دارن من واسه چی)

من همیشه زردشو دوست داشتم، انقدر ذوق میکردم وقتی دنیا رو زرد میدیدم، بچه بودیم با دنیای بچگونه

 

حالا همه اینا رو گفتم که به اینجا برسم، چند روز پیش از کربلا از همون شکلاتا آوردن، ولی فقط قرمزش بود:( هیچی دیگه با دیدنش رفتم تو خاطرات

بعد ازینکه خوردم رفتم یه گوشه کسی نبینتم و کاغذشو گرفتم جلو چشام و دنیام قرمز شد(هنوز بچم😂)

فقط دیگه بزرگ شدم و جلوی دو تا چشامو نمیگیره باید یه چشی نگا کنم

اینم عکس شکلاته... زردشو تنها پیدا نکردم

نترس تنها نیستی خخخ

😂😂

منم از این کارا انجام میدم 😅😅

پس هنوز هممون تو همون دوران بچگی موندیم😂

فقط سنمون میره بالا 

هنوز بچه هستیم 😃😅

هوم😂😂

باید منم تاکید کنم که تو تنها نیستی😅😅

😂😂

:)

سلامـــــــــ
(((((((((((;

علیک سلام بانو!...

چطوری یا نه؟

خوبه هنوز تو دوران کودکی سیر میکنی...عالمی داره برا خودش!

:)

جان؟؟؟؟؟ اگه منظورت خوبمه که خوبم
خب انگار ادیمون دیگه بزرگ شده مثه ما نیس

نه!...باید میگفتی"چطورم!"...

البته من نهایت ادب رو لحاظ کردم...وگرنه اصلش اینه:

_سوال:شُتُری یا نه؟...

+پاسخ:شُتُرم!

 

نه!...من در دسته بندی خردسالان زیر 6 ماه قرار میگیرم...هنوز توانایی انجام این کارا رو ندارم!...ایشاالله به 3 سال و اینا که برسم تازه میشم اندازه الان شما!

 

D:

😂😂این دیگه جدید بود

وای ادی😂😂😂

واقعن؟...این یه اتفاق کاملن معمول در بین منو دوستام وحتا خانوادمه!...چطور تاحالا شنیدی؟...

خب حالا یه نحوه احوال پرسی ایرونی دیگه هم یاد گرفتی!...به به (شایدم بع بع!)چه وجود پربرکتی دارم من...همه از وجودم فیض میبرن!(خود خفن بینی مزمن...هنوز دارمش!)

 

تبریک میگم...بلعخره حاجت روا شدی!...بس که اسم منو گفتی،دیگه نهایتن موفق شدی و حاجتت روا شد فرزندم!...

:)

😂😂😂😂
اینجا جای اون جمله معروفته😂

😂😂😂ادییییی

جمله معروف؟...منظورت همون سگ در سگ خودمونه؟...

 

بله؟...خواهش میکنم بفرمایید امرتونو!

:)

هوم هوم😂

هیچی من کلا عادتمه وقتی زیاد میخندم اسم اونی که میخندونتم و میگم😂


جمله معروف...

شاید چون خودمم خیلی معروفم جمله هامم خیلی معروفن...من جمله زیاد دارم...کدومو میگی؟...

:)

😂😂😂

آهـــــــــــــــــا!

 

ای بابا...منو گذاشته بودی تو حالت تعلیق در هوا!...هی میگفتم این بچه با من چیکار داره؟...چرا انقدر غریبی؟...چرا انقدر خجالتی؟...

بگو خانوم عادتشونه!...

رک عادتم که موجب مرضه...عب نداره!...من با همه چیت میسازم!

:)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂وای ادی تو آخرش منو میکشی من که میدونم😂

اِ؟...تو هنوز هستی؟...

من گفتم از بس خندیدی الان دیگه توان تایپ نداری!...یا از بس استیکر خنده گذاشتی انگشتات کج و کوله شدن!

:)

 

 

باید سرمو بزارم بمیرم دیه😂

خدا نکنه...

تو نباشی کی از اسم من حاجت روا شه؟...

کی هی چپ و راست بره بگه:ادیـــــــــــی!

کی خروسِ توی عکس پروفایلشو انکار کنه؟...

کی اینکارا بکنه؟...والا منکه سراغ ندارم...حتا عادله هم این کارا رو نمیکنه!

:)

 

😂😂😂

راس میگیا ولی ادی اون خروس نیستا

مهم اینه که شبیه خروسه!...یه دختر ایستاده در باد اگه شبیه خروس دیده بشه ینی درواقع یه خروس ایستاده بر بالای تپه هست!

 

:)

😂😂😂دیروز میخواستم عوضش کنم همش یاد حرفای تو افتادم بیخیال شدم گفتم بزار بقیه فکر کنن خروسه چی میشه مگه

عوض کنی؟...

ببین...من تازه به عکس پروفایلت عادت کردم...تازه دارم بجاه خوندن اسمت با پروفایلت میشناسمت...باز پروفایلتو عوض کنی یه 6 ماهی طول مکشه بهش عادت کنم...نکن اینکارو...نکن که مخ آلزایمری من توان کشیدن این همه اطلاعاتو نداره!

 

:|
:)

😂😂😂😂😂چش عوضش نمیکنم

چشت بی بلا بانو!...

:)

موفق باشی...منم برم که یکم برا امتحان فردا بخونم...

D;

تا یه ماه دیگه خدافظ!

D;
همچنین

عه ادی اینجوری قبول نیست:(
زود زود بیا دیه

:)

 

از آخرین شکلکی که گذاشتی دیگه جایی نزار...چون هیچ وقت نباید به خاطر چیزای کوچیک ناراحت شی...

منم دیگه زود ت از این نمیتونم بیام!...

 

D:

نمیذارم ولی ناراحت شدم

هنوزم هست که از اینا.

هوم

نه فقط این شکلاتا بلکه تا جایی که حافظه یاری میکنه همه چیزو زرد میخواستی

وای آره😂

😩😩😩😩😩😩

ما تا به حال نه خودن نه از این کار کروم

😞😞😞😞😞😞

عه حالا چرا ناراحتی

چون این حس قشنگ کودکی تون من تجربه نه کردم 

عیب نداره که... حتما تو هم یه حسای دیگرو تجربه کردی هوم؟

:)

 

(((:

منم رفتم تو خاطراتم.. یادم اومد اون شکلاتایی که تو بچگی خیلی دوسشون داشتم الان مزه ی اونموقه رو نمیدن:|

این شکلاتای شما هنوز مث همون موقه‌هان؟:))

هوم خیلی چیزا مزش عوض شده
نمیدونم قبلا خیلی مزش واسم مهم نبود فقط اون تلقش

درود

 

سلام
درود بر شما

اخیرا خریده بودم ازین شکلاتا

همشم زرد بود

خوشم نیومد :|

عه خوشا به حالتون

چرا؟؟ به این خوبی من دوست

میخواید براتون بخرم پست کنم :دی :)

ممنون میشم😂😂

آدرس پلیز :دی :)

******* *** *** ***** **** **
نقطه چین شد خودتون حدس بزنیدD;

سلام 

از این تافی شکلات کرمانشاه ندیدم ، شاید بوده و ما نخریدیم. 

ما تافی های مخلوط می خریدیم که هنوز هم هست و خاطره من و امثال منه! 

تافی شیری ، داخلش کم بود ، از اون کمتر شیر کاکائویی کمتر بود ، ولی آلبالویی ، پرتغالی ، موزی که من دوستش داشتم ، همچنین آناناسی و لیمویی و انگوری و تمشکی زیاد داشت. 

بعداز شیری و کاکائو دارش ، موزی رو دوست داشتم. الان کمی جلدش فرق کرده ، هرچند هنوز همونه. 

عید رو با این شکلاتها ، عید میدانم. منهم سعی میکنم خودمانی بنویسم. اتفاقا خیلی کار کردم تا اینجوری شده. 

نمره قبولی میدهید ؟؟؟ 

سلام
شاید چون خیلی از جاها که میرم نیست
فکر کنم دیده باشم اونایی که کیلویی میدادن
من انگوریشو خیلی دوست داشتم

آری 20 شدین

یک پیرمردی ، کار جالبی کرده بود ، تمام شیری ها رو جدا کرده بود و حساب کرده بود که هر یک کیلو ۵۰ تا ۷۵ گرم شیری بقیه مخلوط. 

جالب بود کارش. 

من که چندان از شیری ها دل خوشی نداشتم
ولی کارش جالب بوده

ینی چقد...

جاست خدا شفات بده جاستتت !

برو تافیتو بخور نی نی ...

عه خو من تلقشو دوس دارم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan