نگارخانه ارامش

انگار معلممون واقعا فکر میکنه خنگم

دیگه واقعا حس میکنم خنگم:/

 

امروز همون دبیر ریاضیمون که قبلا ذکر خیرش بود گفت: عطسه چی شده امروز نمیخندی؟ فکر کنم حالت خوب نیست نه؟

من به معنی واقعی پوکر شدم و گفتم: نه خانوم خوبم

دبیر محترم: همیشه میخندیدی امروز یذره عجیبی فکر کردم حالت خوب نیست

حتما با خودش فکر کرده امروز قرصامو نخوردم

 

یا مثلا دیروز هی معلممون نگام میکرد میخندید... آخرشم اومد دستشو گذاشت رو شونم و گفت:عطسه میخوای بری یه آبی به صورتت بزنی حس میکنم حالت خیلی خوب نیست

مطمئنم اینم واسه اینکه نمیخندیدم گفت

 

به جایی رسیده نخندم فکر میکنن حالم بده

حالا واسم سواله فقط سر کلاس همین دو تا دبیر میخندم یا بقیه هم هستن هیچی بهم نمیگن... به این نتیجه میرسم یا بقیه معلما خوبن یا هم این دو تا معلم بدن

 

پ.ن: نمیدونم چند روز شد ولی خب زندگی بی معنی شده بود بدون وبم

پ.ن2: مثلا قرار بود صبی بیام... چون تازه پسوردو عوضش کرده بودم یادم رفته بود دیگه امروز سر یکی از کلاسا یادم اومد فقط منتظر بودم زنگ بخوره بیام وبم

پ.ن3: ببخشید خیلی دیر اومدم... سالم سالمم نگران نباشین خو... یه تشکر هم بابت اینکه وبمو سالم بهم برگردوندین... یا خدا 75 تا ستاره روشن... کلی هم نظر و پاسخ

این به خنگی ربطی نداره

 

چی میزنی جدی بگو :دی

نکنه تو هم توهم و چتی ؟!  [خنده ملیحی میزند]

 

نه بخند خنده خوبه منم دارم کم کم سعیمو میکنم بخندم :)

پست قبل نه قبلیشو بخونین میفهمین چی میگم

عه😂
نه بابا😂😂

امیدوارم زودی مثه قبل بشین

خخخ خخخ  خوشا به حالت ههه منی که یه روزم نیستش که تو کلاس نخندم اگه یه ماه هم نخندم کسی چیزی نمیگه خخخ برو کلاتو بندا رو هوا  خخخ  :/ 75 تااااااا!؟؟؟؟؟؟؟ چ خبره :/ حوصله داری !؟ این همرو میخونی !؟  من اگه یه سال نیام فوقش 20 تا روشن میشه  خخخ

😂😂😂😂

نصفشو خوندم بقیش یه ساعت دیه

:/ ماشا الله ماشاالله 

 

خدا از این  حوصله ها بده

😂😂
دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۹:۲۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

خو بگو پارکتو عوض کردی

 

😂😂

سلام :)

خوشحالم ستاره وبت روشن شد 😍😍😘😘

چون همیشه میخندی، وقتی نمیخندی همه متوجه میشن ناراحتی 

 

سلامــــ
😍😘منم خوشحالم همیشه هستی
هوم((;

:/ من به زور حوصله خودم و دارم

 جماعت یه ساعت چیز میز میخونن :/

فورمولی چیزی هست !؟ میشه به منم بگین مردم از بی  حوصلگی

آروم بخونین یه موزیک لایتم بزارین گوشتون... تمومه
دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۹:۳۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

جدی

 

بیرونم میندازه که

:/ من مثل برق و باد میخونم

 و حداکثر امکان 24 ساعته اهنگ گوش میدم حتی تو مدرسه که اجازه نداشتم وسیله پخش ببرم خخخ یه امپیتری خیلی کوچیک گذاشتم توجیبم  با یه هندزفری مسئول کتاب خونه در بسته شدم و اونجا هم گوشیدم خخخ  مگه میشه بی اهنگ زندگی کرد !!؟  از  وقتی کامپیوتر و باز میکنم تا خاموش فقط اهنگ میخونه خخخ العانم داره اهنگ بام نبود کسی طلیسیچی میخونه خخخ قبلشم اهنگ بزار برو از انیتا پخش میشد خخخ

یا خدا داغان شدم😂😂

خخخ دکتر خبر کنم !؟ العانم اهنگ گرشا رضایی به نام مجرم پخش میشه خخخ نمیدونین چه حالی میده سریع تایپ کنی سریع بخونی اونم با این اهنگ خخخ

فکر میکردم آقایون با موزیک نمیتونن تمرکز کنن😂😂

خخخ خخخ خدا رو چه دیدی شاید دخترم دارم میگم پسرم خخخخخخخخخخخخخخخ

عه اذیت نکنین دیه
اونشبی خودمو کشتم فهمیدم الان دوباره شروع شد:/

دختر باشین که چه بهتر... ولی اگه دخترین کارتون زشته همش بد دخترارو میگینا
دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ , ۱۹:۴۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

@ھیچکس/music is...lov

 

@ھیچکس
خخخ هنو زنده ای که خخخ چطوری خودتو کشتی !؟ خخخ

من کی بد دخترا رو گفتم :/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
😂😂😂

باشه من همش بد دخترا رو میگم:/

:/ من کی بد دخترآ رو گفتم :/ مگه حوصله دارم !!؟  اگه منظورت اون جک ها هستش باید بگم من نساختمشون !!!​​  و در مورد اون دو تا دوستم خخخ خب حال میده حرص دادنشون البته العان شده یکی فقط !!

میدونم عه اصلا بیخیال
شوخی کردم

:/ خخخ من پسرم بودم هستم و خواهم بود ":/  خخخ اگه شما هم با اون یه نفر اشنا میشدین شب و روز حرصشون میدادید خخخ اونی که حرصش میدم ناراحت نمیشه و خیلی خوبم عوضشو در میاره بی انصاف خخخ

عه یه لحظه دلم خوش بود یه نفر دیگرو تو بیان یافتم
😂😂😂

خخخ چیزی که تو بیان کم یابه پسره چیزی که تا دلت بخواد ریخته دختر خخخ

😂😂

سلام عزیزم:)❤

چه معلما جالبی :)))

ولی کلاً اینجوریه دیگه منم مثلاً بسکه شیطونی میکنم یکم ساکت بشم برابقیه عجیبه ومتوجه میشن تغییر کردم

ربطی به خنگی نداره متوجه تغییرت شدن فکر کردن حالت خوب نیست که نمیخندی:)

 

انشالله همیشه دلت شاد باشه عزیزم😘

سلام محیا جون
هوم
😂😂
شاید

همچنین

سلام عزیزم 

آخی  عزیزم دلم برات تنگ شده بود ..

بخند گلی 😍😍😍😍

من همیشه بچه ساکت و آرامی بودم 😊

 

منم‌یه چند روز زندگی واقعا برام بی رنگ و رو اصلا خیلی مزخرف شده...

سلام نیلو جان
منم
چش
یذره شلوغ باشی بهتره

سخت نگیر نیلو
سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ , ۱۵:۴۲ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

من ی دیقه نخندم کل بچه های کلاس میرن زیر میز تا آخر زنگم درنمیان 

😂😂

😂😂😂

الکی بخندید شک نکنند

 

😂چش

خوبی عطسه؟!

نزار چیزایی که باعث میشن ناراحت شی مانع لبخند زدنت بشن...

راستی سلام من ملیم^^

سلام
ممنون خوبم گلم
سعی میکردم لبخند بزنم نمیدونم چرا همیچین حرفی زدن
خوش اومدی ملی جون

مرسی عطسه جونم^^

ولی بطور کلی معلما حرف زیاد میزنن نباید زیاد به حرفاشون توجه کرد

^_^
هوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan