نگارخانه ارامش

نرفتنی شدم انگار😂

ببخشید ببخشید ببخشید

 الان بگم شوخی بود همتون سرمو از تنم جدا میکنید... ولی خب نه شوخی نبود... از ظهری انقدر با خودم درگیر بودم... دیگه عصری به اصرار یکی که آدرس اونیکی وبمو داشت وبو بازش کردم که با انبوهی کامنت مواجه شدم و همین شد دلیل پشیمون شدنم (خوددرگیری دارم)

یعنی الان با خودم میگم کاش بازش نکرده بودما... ولی خب دلم نمیخواست دلخوری پیش بیاد

 

فهمیدم چه وبو پاک کنم چه نکنم تاثیری نداره تو زندگیم (راستش اینو نفهمیدما چون بنظرم تاثیرش بیش از حد زیاده)

فهمیدم یسریا هستن که دوست دارن بخوننم و یجورایی انرژیشونم دیگه

فهمیدم بودنم با ارزشه (ژلوفن)

فهمیدم میتونم قوی باشم و به خیلی چیزا فکر نکنم... و اینکه اول به فکر خودم باشم(موافق نیستم باهاش) و بعد با حال خوش برم به بقیه امید بدم (حرفات خیلی تاثیر داشت تازه امشبم میخوام خودمو با آشپزی مشغول کنم و مثلا شام بپزم😂)

فهمیدم همین اطراف بودن کافی نیست باید توی دلش باشم (مگه نه؟؟)

فهمیدم یه نفر هست که راحتیم واسش مهمه و زود همه چیو قبول میکنه و آخرشم دلش میخواد موفق باشم

فهمیدم وبمو مظلوم گیر آوردم میخوام شت و پتش کنم 😂 و فهمیدم که یچیزاییم به خودم تلقین میکنم و هر کسی هر چی بگه همون نمیشه

فهمیدم یذره استراحت نیازه (یا خدا من 10 خطو تو سه کلمه خلاصه کردم)

فهمیدم فقط یکی هست که منو به اسم اتش میشناسه و انقدر خوبه که توی یه لحظه حسش کار کرد و همه چیو فهمید (مرسی از انرژیت منتظز اون اتفاق خوبه واست هستم)

فهمیدم یکی هست که سر چیزای خیلی سطحی جونشو قسم میخوره (منم چقدر حرص میخورم خدااا)

فهمیدم خیلی وقتا ناشناس بودن حس عجیب داره اینکه بقیه بهت بگن ناشناس

فهمیدم چه دختر خوبیم خبر نداشتم (هیس خودشیفته خودتونین)

فهمیدم وقتی میخوام تصمیم بگیرم باید به بقیم فکر کنم (مگه نه مهربون؟)

فهمیدم یکی هست که قراره در آینده یه خانوم دکتر خوشگل(به جون خودم من خوشگلو نگفتم) مثه من بشه

فهمیدم همه یروز نمیرن همه همیشه هستن (آره اینجوریه؟؟ تو قبول داشته باش ولی من ندارم)

 

توی 4 ساعت اینهمه اطلاعات... تا فردا همشو یادم رفته مطمئن باشین😂

 

قبلا گفته بودم ولی دوست دارم یبار دیگم بگم شماها خیلی خوبـــــــــــــــــــــــــــین

 

و در آخر با اجازه میخوام به حرف یکی گوش کنم یه مدت برم کنار هوم... به قول خودشون مرخصی وبلاگی (از فردا تا چند روز دیگه)

چند روز برم بدون وبم ددر، میدونم شما مراقبش هستین مگه نه؟ برگشتم نبینم وبمو شوهرش دادین رفته ها

چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۹:۳۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ولى...نفھمیدى قضاوت زوود نکردنو

 

:(((
شرمندتم... تو حالی نبودم که فکر کنم

ماشاالله عزیزم😍

+ استراحت کن💗

🌹
چشم
چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ , ۱۹:۳۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

........

 

یاســـی

خییییلى خوب شد که میمونى عطسه جونم

❤️🌹

مهربون تو لطف داری

آفرین عزیزم 

نیلو مرسی هستی

این شد :)

(((;

آورین دختر خوب😍


هروقت از وبلاگ خسته شدی یه مدت کناره بگیر حذفش نکن چون خیلی زود پشیمون میشی


زودی برگرد:)

((;
چش

عطسههههه‍ههههههه‍ه‍ههههههههه......

جانمـــــــــ
خب خب
1: اگه بودنتون به زندگی کسی معنا میده زندگیشو بی معنا نکنین
2: خدایی من فکر میکردم شما پسرین :/
حتما لحاظش میکنم ولی فکر نکنم بده

اینو دیگه الکی میگین مگه نه

بی بلا:)

(((:

افرین

 

قبونت ویستا

 

خدافظی فهلنا

;))
ویستا آخرش میکشمت
خدافص

عزیزم خوشحالم میمونی😍😍😍😘

 

اون یکی وبت ولی اوجاست که من ندارم؟

:(((

 

مرخصی وبلاگی خوش بگذره😉😍😘

نیازه تا دلت برا نوشتن تنگه بشه که دیگه هیچوقت بفکر حذف نیوفتی😉😁

منم خوشحالم که محیا رو دارم

عه ناراحت شدی
تو پیوند ها نوشته عکس نوشته اونه

ممنون گلم
آره😂😂

:)

آفرین دختر خوب 

D;

عزیزمی😍😘😘😘

 

دنبالش کردم برا روز مبادا وهمچین کارایی که میکنی خوبه😁😉

مرسی گفتی😘

❤❤❤

فداتشم من

تچکر❤❤
کاری نکردم که

تو یکی از پرانرژی ترینایی هستی که دیدم :) 

ادامه بده قوی

مرسی گلم
پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸ , ۰۸:۲۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

^^

 

((:

نه باور کن خدایی فکر میکردم ط پسری خخخ خخخ خخخ

باورم نمیشه عاخه کجای وبم به پسر میخوره
نه اسمم نه پروفایلم نه وبم:((

یه مدت نبودیم همه انگار قصد رفتن داشتن :|

 

چقدر خوب که تصمیمتون عوض شد

ممنون که هنوزم به وبم سر میزنین

شما عزیزی:)

نحذف اینجارو. هم خودت هم وبا باحالین XD

شماهم همیشه لطف دارین
باشه... تچکر😂

پ.ن: اون وبا رو «وبت» بخون:)

چشم((:
جمعه ۲۶ مهر ۹۸ , ۱۹:۲۹ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ

خوشحالم :))))))

منم
شنبه ۲۷ مهر ۹۸ , ۰۸:۳۸ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

آفنر 

^^

خوش موندى 

ممنون

:/ چه اینا چه ربطی به جنسیت شما دارن خانوم خخخ

 

پروفتون که اصلا معلوم نی چی هس

😂😂آخه عطسه پسر؟؟؟ من حرف زدنمم به پسرا نمیخوره
حالا من فکر میکردم دخترین حق میدم به خودم ولی عاخه من و چه به پسر

یه دختره رو شن که لباسش رفته هوا... باید بگم خروس نیست😂😂😂

:/ اره خخخ حرف نمیزنین مینویسن خخخ

:/ من کجااااااام به دخترا میخونه اخه :/ خخخ خخخ من و دختر خخخخخخخ دختر بودم هم باز با اسم هیچکس میومدم و کسی میگفت دختری یا پسر میگفتم پسر خخخ  خخخ  نه دیگه باید یه جایی بنویسی دختری خخخ جماعت بی شوهر موندن دنبال پسرن  دیدی یه شب یه کیسه سر وبلاگت کردن و بردن خخخ

😂😂
عه بازم که کارتون کشید به دخترا😂😂

ولی خب اون پروانه بیشتر به دخترا میخوره

:/ اها Ok  فهمیدم شما همونین  که پیام ناشناس دادین خخخ  و اون پروانرو مورد حدف قرار دادین خخخ

 

:/ پروانه :/ عجب خخخ

 

خخخ اخه پسرا بیستن این دخترا هستن که 18 یا 18.5 هستن و دست دراز کردن تا ما بکشیمشون به 19 خخخ

اوه مای گاد
همش لو میرم چرا عاخه

من هر چی بگم شما حرف خودتونو میزنین

خخخ چون شما تنها ادمی هستین که تا حالا به اون پروانه اشاره کرده خخخ و تو نظر قبلی هم گفتین پروانه خخخ خود کرده را تدبیر نیست خخخ

 

نه حرق حق جواب نداره

😂😂😂😂

سلام 

من امروز خیلی خوشحال شدم که گفتی ، ناشناس بیان هستی و برام کامنت میگذاشتی. 

 

هیچوقت وبت رو حذف نکن ، حتی پستهات رو حذف نکن ، ویرایش و بازنشر. 

بیان تعداد پنج هزار پست قابل انتشار میده. 

۵۰۰ فایل آپلود. 

و.... 

 

هیچوقت ، هیچوقت وبت رو حذف نکن ، الان که خواندم ناراحت شدم وای به اینکه حذف میکردی. 

 

دوست خوب ناشناس من تازه شناس شده. 

 

تازه عزیز و سالار سر من ، که بوده هیچ ، نورانی شده تا وبش ببینم. 

سلام
اگه میدونستم خوشحال میشید زودتر میگفتم

چشم ولی پستا رو نمیشه خیلیاشون بعد چند وقت باید پیش نویس بشن


چشم دیگه حتی بهش فکرم نمیکنم

شما خیلی لطف دارین
آخه یبار گفته بودین وبایی که به وب من ربطی ندارن و اینا نیان وبم منم با خودم فکر کردم که وبم چیز دیگه ایه واسه همین سعی میکردم شناس نشم

سلام

صبح جمعه شما بخیر و نیکی

نه ، من وب هایی که اذیت می‌کنند یا چرت و پرت می نویسند رو گفته بودم نه شما

و یا وبش کلا دو صفحه هست دائما میخواد لینک بکنه بعد میگم نه فحاشی میکنه

حالا بعدا نمونه‌هایی از کامنتهاشون رو نشانت میدم

فالو اصلا بعقیده من فرق داره پس لینک رو دارم میگم ، الان دو نفر از من بک لینک گرفتند اصلا انگار نه انگار ، من بهشون سر میزنم ، نظر میگذارم ولی اونها اصلا هیچ

. البته بهشون گفته بودم که این لینک متقابل ، آزمایشی هست

حالا اگه دیدم همینطور هستند حذف لینک میکنم

بیا وبم ، سوال بپرس ، نظر شیرینت رو بگذار که اتفاقا همیشه دلم میخواست ناشناس بلاگستان بیان بیاد

ازت ممنونم ، چون بهم گفتی که در ایران خودمان راه اشتباه نرفتی و باعث میشه که ماها از شما کلی چیز یاد بگیریم ، بعد نوشته بودی ، مطمئنم اگه برنامه نویس بشی سفید میشی

. ازت ممنونم ، تشکر

راستی ، پستها رو میگم حذف نکن چون معلوم نیست که بیان اجازه بده جای پست حذف شده ، پست اضافه کنی یا نه؟ پس محتاطانه برو جلو و از تعداد پنجهزار پستت حفاظت بکن ، البته بمرور پستها اضافه میشه

سلام
شب جمعتون بخیر
خوبه یذره خیالم راحتتر شد

اینجور آدما زیاد پیدا میشن حتی یبار پیش اومد لینک گذاشتم دیدم بعد چند روز لینکو برداشت
کار خوبی میکنید
چشم از این به بعد میخوام فعال تر بشم
واقعیتو گفتم

خب بعضی پستا بعد جند وقت بدجور یا اعصابم بازی میکنن و دیگه دوستشون ندارم

سلام 

خوب ، درست میگی. فقط پست رو نزن حذف ، متنش رو پاک کن و بعد بهت بگم چطوری همون رو منتشر کنی با مطلب جدید. 

یک پست دارم صفحه اول ، رمزش بهت میدم ، اگه خصوصی مطلبی پرسشی بود در خدمتم ، مثلا فوت و فنی کامپیوتری رو از خصوصی بپرس. یا در مورد مثلا آهنگها و قالب و... 

بالاخره خصوصی نیاز میشه ، الان خانوم میم چادری و مذهبی هست ولی از اینکه خصوصی باز کردم خیلی خوشحال شده و میگه ، اینطوری بهتره ، شاید مطلبی رو خواستیم بهت بگیم. 

موفق باشی. 

سلام
باشه چشم
با اون پست آشنایی دارم تشکر حتما مزاحم میشمD;
درست گفتن واقعا
ممنون همچنین شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan