نگارخانه ارامش

عطسه و جواب منطقی

شما در جواب خدافظ چی میگین؟؟

 

یبار اومدم تنوع به خرج بدم گفتم ممنون... فرد مقابلم متعجب زل زد بهم انگار چیز عجیبیه... جوابم کامل کامل منطقی بود:/

یبار دیگه هم به یکی دیگه گفتم زد زیر خنده

بابا ملت دیوونه شدن

انتظار دارن همیشه درجواب بگیم خدانگهدار، خدافظ، فعلا، بای، تا بعد و اینا

جواب منطقیش تشکره:/

 

 

+این روزا همه دارن تخریبم میکنن:/

 

 

من می گم خدانگهدار :)

خوبی عطیه جان ؟

کار خوبی میکنی
من جوابای مختلف میدم... اینبارو اومدم کلا یه چیز دیگه بگم این شد
مرسی بهار جان
تو خوبی؟
خصوصی وبتم که بستی:(

چه بامزه😊 

فکر میکردم فقط خودمم که ازین تفکرات دارم😁 

سلام همفکر✋😊

D;
چه خوب یه همفکر
سلام✋

جوابت کاملا منطقیه فرزندم😂😂😂😂

 

 

میدونستم ویستا حرفمو تایید میکنه
تنها کسی که منطقیه تویی😂😂

خخخ

 

فدات

😂😂
خدا نکنه

جماعت سر شار از حوصلن :/

((:

خوبم عزیز جانم 😘😘😍😍

شرمنده عزیز جان

کاری داشتی بنویس، بعد بگو  تایید نکن 

مایم وبت جواب میدم قشنگم 

خداروشکر😘😍
دشمنت شرمنده
باشه
فدات
+ بهاری کلا بستی همه چیو که:((
شنبه ۶ مهر ۹۸ , ۱۹:۳۱ تمنایــ وجــود

توعم تخریبشون کن خوب این به اون در

راس میگیا جواب اصلیش تشکر میشه 😂😂 😂😂

حتما
😂😂

عالی بود !

راست میگی باید تشکر کنیم ! 

منم باید اعمال کنم

ممنون
همیشه حق با منه😂😂
((:

اینباری در جواب بگو

همچنین:))

ببین ری اکشن ها چطوره!

 

چشم
پیشنهادتون بدجور قلقلک داد

:))) با تصور اینکه یکی در جواب خدافظیم تشکر کنه خندم گرفت:)

با اینکه منطقیه ولی جانیفتاده:) 

😂😂
همینه دیگه اومدم مثلا فرهنگ سازی کنم😂

چه جالب:)))

منطقیه ولی جدیده:)

منم یکی درجواب خداحافظم بگه ممنون تعجب میکنم😅

ولی توهمینجوری متفاوت بمون😁😉😘

هوم

😂😂
چشم😍

😂😂😂

خوب بود جوابتون .

 

ولی ادمها توقع دارن شما هم ، اونارو به خدابسپارید 

D:
تشکر

خب همیشه هم یه جواب خیلی تکراری میشه:(
يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۲۲:۲۷ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

نکته ی باریکیه :)

هوم(:

از این کارا نکن مردم فکر می کنن خل شدی

😂😂 نظرت منطقی بود

من یه مدت در جواب ممنون میگفتم باشه

 

---

سپتیک

در جواب ممنون و نشنیده بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan