نگارخانه ارامش

بی حوصلگی نوشت

اومدم با یه عالمه انرژی منفی

 

بریزمشون اینجا؟؟

نه بابا بیخیال

بزار خوباشو بگم

 

خب بچه های بدی نبودن یکیشون شدید آدم باحال و شوخ طبعی بود کنارمم نشسته بود

البته فکر میکنه من مغرورم و از دماغ فیل افتادم... به امید اینکه بتونم باهاش جور بشم

الان اگه اینجا رو ببینه باور نمیکنه منم که دارم مینویسم😂

 

از معلمامون که سه تاشونو دیدم و فقط با یکیشون کلاس داشتم... زنگ اول که بیکار... زنگ آخرم یکی از دبیرای آقا(دوست بابام هم بود... کلی تحویلم گرفت) اومد و گفت که امروز برنامه ها بهم ریخته من اومدم نصیحت کنم و دیگه هم مزاحم نمیشم

یه خبر بدم بهم دادن... فردا با همون دبیری که دوسش ندارم کلاس دارم:( دو سال زجرم داد بس نبود امسالم اومده

تازه گفته من دهما رو میخوام در صورتی که پارسال با یازدهم دوازدهم کلاس داشته

آخ باز رفت سمت منفی که بیخیال... بزارین یذره بیشتر از خوبی ها یا ماجرا هایس امروزو بگم

دو تا از دوستام انسانین... همشم تو کلاس ما پلاس بودن... میومدن میگفتن عطی بیا... وقتی میرفتم بیرون (زنگ آزاد بود) میگفتن هیچی

آخرش عصبی شدم و گفتم بابا چتونه شماها... گفتن یه دختره هست بنظرمون عجیبه میخوایم ببینیم چجور آدمیه😂

بنظر من که عجیب نبود خیلی هم دختر مهربونی بود

 

خب الان خیلی خستمه فردا صب زود باید پاشم تازه چهار تا درس سخت هم داریم... فیزیک و زیست و شیمی و آزمایشگاه............بازم که منفی شد، دیگه نمیگم هنوز خیلی انرژی های منفی دارم ولی خب دیگه

منو بیخیال شما امروز چیکار کردین؟

بیان خیلی خلوت شده بود صبی

سلام خدا قوت عطیه جان

من از صبح سردرد دارم 

یکی از دوستام اونقد تماس گرفت مجبور شدم واتساپ رو حذف کنم :/

 

سلام... مرسی بهاری
بمیرم... الان حالت خوبه؟
:((

سخت نگیر، بریز بیرون. شاید خودت یه کم تخلیه بشی ولی کسی اون قدرها هم ناراحت نمی شه.

نه تو این وب دلم نمیخواد انرژی منفی باشه...
انرژی منفی ها جاش تو وبلاگ دیگست

اتفاقا بیان شلوغ بود شما نبودی;)

به امیدروز های بهتر

عه
به امیدش

خدا صبر بده خخخ نه ماه کم نیست خخخ

😂😂

موفق باشی

ممنون
دوشنبه ۱ مهر ۹۸ , ۲۰:۲۹ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ

من از صبح رسما بیکار خخخخخخ

😂😂

نه 

مغزم داره منفجر میشه  عطیه :/

((:

منم مدرسه😭😭

 

فیزیک و شیمی و زیست و ازمایشگاه تو یه روووز؟؟؟

این دیگه چه جور برنامه ریزیه؟؟؟

 

موفق باشی عطیه جان

امروز بهتر بود... ولی من که دلم میخواد زود تموم بشه

آره بدبخت ما
میگن عوض میشه:(

مرسی گلشید جون تو هم همینطور

کی این چارتا درسو توو یه روز میندازه عاخه؟!؟!؟ °_°

من دبیرامونو خیلی دوس داشتم معمولا😅بچه های باحالی بودن😁

میگن عوض میشه... تازه گفتن تا دو بمونین شیمی 3 ساعت باشه
دیگه اعتراض کردیم بیخیال شدن😂😂

خیلی اعتراض کنید!

همانا اعتراض کردن خیلی خوبست!

عاخه لنتیا شیمی سه ساعت تا دو ظهرررررر؟!؟!؟😑

یه جاشون مشکل داره انگار😁😅

هوم😂😂
جمعه ۵ مهر ۹۸ , ۱۲:۵۴ مسافری از دیار بی کسی

دهمی؟

هوم

  انرژی منفی ها جاش تو کدوم بلاگه؟!

(:

یعنی شما میخواین انرژی منفی هارو بخونید؟

  نه میخوام بفرست برا دوستان(همون دشمنان) بخونند که به فنا برند!

😂😂
فعلا فقط دوتا پسته پستا بیشتر شد چشم

سلام عطسه جونم

 

انشالله خستگیها دربره انرژی مثبته سریزبشه تو قلبت شادی کل ذهن تو بوره موفقیت انتها ی مسیره بشه توکل همراهت 

 

سلام (نمیدونم کی) جون

مرسی از دعای قشنگت گبم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan